Skoči na vsebino

INFO - mazda 6 2.3 AWD avtomatik

Ustvari kratki URL


323 BA

Priporočeno sporočilo

Tako, po 52.000 km v enem letu in pol s 323f-ko (1996) - btw. odli?en avto - je pri?el ?as za menjavo. Zaradi dobre izku?nje bi ostal na isti znamki, zato me zanima:

 

Ali morda kdo pozna tole 6-ko?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5333453&show=1

 

Zelo redka kombinacija motorja, pogona in menjalnika.

 

Ali je pogon (4x4) enak kot pri MPS verziji?

 

Kaj pa avtomatski menjalnik? Za doti?nega pi?e da je bil obnovljen, na USA forumih sem zasledil, da je z menjalniki bilo nekaj te?av (slaba odzivnost in v?asih pokanje ko iz 2. menja v 1. prestavo).

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj je bilo ?e re?eno o telem avtu - da na na?em tr?i??u ni obstajal mislim da je nekdo napisal. Sicer pa ?e je res obnovljen menjalnik in narejeno kot se zagre, potem zna bit kar fajni nakup. ?e se veliko vozi?, priporo?am ?e predelavo na LPG plin! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj je bilo ?e re?eno o telem avtu - da na na?em tr?i??u ni obstajal mislim da je nekdo napisal. Sicer pa ?e je res obnovljen menjalnik in narejeno kot se zagre, potem zna bit kar fajni nakup. ?e se veliko vozi?, priporo?am ?e predelavo na LPG plin! :bravo::danzoman:

 

To?no to je plan - LPG namre?. :)

 

Koliko ima? ti povpre?no porabo - LPG-ja oziroma bencina na tvoji?

 

Druga?e pa tudi sam ?e nisem zasledil M6 4x4, ki ne bi bila MPS-ka.

 

Avto izgleda :wub: razen litih plati?? oxygen, ki so bruh.

 

Ali je bila to?no o tem avtu debata na forumu ali na splo?no o tej kombinaciji?

 

?e tole: ali dr?i da ima avto verigo in ne zobatega jermena?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se z mojo vozim nekje med 9 do 10 litrov (?e var?no vozim seveda tudi za manj) na LPG zadevi. Benz pa sem se vozil samo nekaj 100 km, predno sem LPG usposobil in te?ko re?em, ampak domnevam da ?e nekaj manj kakor s plinom! :bravo:

 

P.S: - zanesljivo ima pogonsko verigo ne jermen! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ta tip pojma nima kaj prodaja oz. pi?e....AWD je nekaj ?isto drugega kot 4x4 ;)

 

tale mazda je 4x4!

 

naprej nisem niti bral oz gledal...mene mine ko vidim take oglase <_<

 

Pa? avto ima ?tirikolesni pogon, pa ?eprav je nestalni. Ne vem v ?em je problem.

 

 

@all: Pi?e da je bil kupljen v SLO, kar pa se da po ?t. prometnega dovoljenja takoj preveriti...

 

Glede na nalepko na zadnji ?ipi moja domneva dr?i. Slovenski avto leta... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, kar se avtomatskega menjalnika ti?e:

 

"Drivetrain combinations include the Mazda MZR engine in configurations of 1.8 L (L8-DE), 2.0 L (LF-VE) and 2.3 L (L3-VE), initially with a five-speed manual or four-speed automatic transmission (with sequential-automatic option, dubbed the "Four-Speed Sport AT")"

 

4 stopenjski avt. menjalnik? Sicer naj bi imel mo?nost "ro?nega" pretikanja, ampak kaj pa vem...4 prestave?? :(

 

?e bi ?lovek razmi?ljal po logiki manj = ve?, bi si mislil da je pri 4 stopenjskem zaradi zastarele tehnologije manj mo?nosti za okvare. OK, recimo da bi se bil na ra?un tega pripravljen sprijazniti z ve?jo porabo in slab?imi zmogljivostmi, ampak tudi zanesljivost o?itno ?epa (ker je bil menjalnik ?e konkretno obnovljen - stro?ek 3500 ?, ?e gre verjeti napisnemu).

 

I??emo dalje. Trenuto se na avto.net ne prodaja niti ena bencinska karavanska 6ka do letnika 2007.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojdi peljati. Avtomatiki imajo dostikrat dalj?e prestave, zato so le 4. Mogo?e je tip dejansko naro?il tole v Slo. Ampak pomoje je ske?iral kot norc. Ima? Mazdo 3 2.3 karavan nakar (verjetno mastno) dopla?a? avtomatik in awd pogon. Saj pravim, pojdi peljati in bo? videl kako se pelje in kaj bo povedal o tem servisu menjalnika.

 

Kar se ti?e zgodovine avtomobila pa tule preveri, ?e je iz uvoza pa bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko je v kombinaciji z 2.3 motorjem sem prepri?an da Japon?ki niso nekega ?karta not poturili. No ve? bo? pa videl na testni vo?nji, morda se celo zaljubi? vanjo! :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko sem jaz kupoval mojo prvo 6-ko, je bla tale po ceniku najdrazja...(mislim, da je blo dobrih 4 mio. proti dobrih 7 mio.)

torej se je prodajala v slo

awd (all wheel drive) je isto kot 4x4

 

menjalnik ima 4 prestave, mazda je ena redkih (poleg bmw-ja), da ko das na rocni nacin, je plus dol, minus gor...kar je edino pravilno za auto.

 

so pa performanse dosti slabse od navadne (190km, 12.2s, poraba 15.2/8.2/10.8)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LabiGT: Skoraj nisem mogel verjeti, zato sem preveril

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103004

 

Torej so zmogljivosti na nivoju 1.5 mlin?ka mojega ?e prodanega avta (12,5 sekund do 100, 3,5 sekunde slab?e kot ro?ni menjalnik). Poraba pa seveda x2 (v primerjavi z 323f)! :(

 

Definitivno si me prepri?al da ne bom ?el niti na testno vo?njo. Hvala. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, dobra ideja. ?e bi bila kak?nih 1000 ? cenej?a, bi se pa morda res odlo?il za predelavo na manual.

 

Tankat 170 PS in imeti zmogljivosti kot da bi jih imel 90 mi nikakor ne di?i. Edino po snegu bi bilo verjetno precej veselja zaradi AWD.

 

 

Sicer bo tole offtopic, ampak ker smo ravno pri avtomatskih menjalnikih, bom pa le omenil...

 

Letos sva bila z bolj?o polovico na potovanju po ZDA, imela sva izposojen Chrysler Town & Country 3.6 V6 (284 PS) avtomatik.

 

http://www.chrysler.com/en/2012/town-country-touring/

 

Pri?akoval sem neodzivnost in ogromno porabo, realnost pa je bila ravno obratna. Najprej super zvok (to itak) 8 sekund do 100 km/h, bliskovito hitro pretikanje (tudi kickdowni iz 6. v 2. prestavo), poraba pa je bila na koncu 7000 km dolgega roadtripa dobrih 10,5 l / 100 km (prazen avto tehta 2,2 toni), pa je bilo vmes veliko pospe?evanj na polno (seveda le do zakonsko dolo?enih 60 ali 70 mph). Malo za 300 PS in ceno goriva 0,7 ?/l. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

awd (all wheel drive) je isto kot 4x4

 

 

 

 

a bej?i no :huh:

Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni :whatever:

 

probaj priti po zasne?eni cesti v klanec z subarujem (awd) ali pa z npr. z zgoraj omenjeno mazdo (4x4) pa bo? videl da ni enako ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

awd ali 4x4 ali 4wd, 4 motion, quattro x-drive so komercialne oznake ane...subaru uporablja "full time" 4 kolesni pogon in ga imenuje awd...

volvo ima tudi awd pa ni isti sistem kot subaru...in je veliko avtov, ki uporabljajo 4 kolesni pogon pa imajo drugacne sisteme...

pa pri mazdi je oznaka tudi awd...

 

in ja res je cist drugac peljat v klanc s subarujem kot mazdo...un ma zeleno/bele stevce mazda pa rdece/oranzne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

awd ali 4x4 ali 4wd, 4 motion, quattro x-drive so komercialne oznake ane...subaru uporablja "full time" 4 kolesni pogon in ga imenuje awd...

volvo ima tudi awd pa ni isti sistem kot subaru...in je veliko avtov, ki uporabljajo 4 kolesni pogon pa imajo drugacne sisteme...

pa pri mazdi je oznaka tudi awd...

 

in ja res je cist drugac peljat v klanc s subarujem kot mazdo...un ma zeleno/bele stevce mazda pa rdece/oranzne

 

 

eh, kot bob ob steno :vskalo:

 

hvala Labi da si mi razlo?il kaj so komercialne oznake in da je pravzaprav vse eno in isto :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni :whatever:

 

Prav ima? :closedeyes:

 

Po drugi strani je pa res, da v obeh primerih govorimo, da je pogon speljan tudi proti drugemu kolesnemu paru, kar pomeni veliko manj razlike kot pa je recimo razlika med recimo samo spredaj gnanim in pa ?tirikolesno gnanim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam spada MPS - CX-7 ?

 

Dejansko ima stalen pogon na vsa 4 kolesa, samo ima pred zadnjim difom elektromagnetno sklopko, ki dejansko vkalplja ve? ali manj zadnjega pogona, oziroma "zaklene 50:50 spredaj:zadaj,?e izklopi? DSC, pol je veselica z zaporo zadnjega difa. ?e pa potegne? ro?no sam tolk da posveti lu?ka za ro?no pa zadnje ga pogona NI ve?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.