Skoči na vsebino

akumulator

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A kdo ve kak?en akumulator gre v M5 1.8 bencin 2006 letnik? da ne bom iskal po navodilih :P

Hvala

 

Pomeri? dimenzije obstoje?ega in kupi? istega in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

 

jo?a.....samo za 180 ga obrni....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Vsaj po izku?njah s Honde. Ker je klema tako oblikovana, da druga?e ne pa?e gor.

 

no ?e je prekratek kabel potem res ne, pri meni bi ?lo (isto kot jo?a po moje)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Klema je oblikovana tako, da mora biti na tistem vogalu. ?e jo ho?e? dat na drugi vogal, ti je akumulator v napoto. Vsaj pri meni je tako.

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

 

a teb dons spet dogaja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a teb dons spet dogaja?

 

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

 

Jaooo sm ti reku da pust strom na mer!!

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kar se ampera?e ti?e je tako: ve? kot je, bolje je. Seveda ve? kot je, ve?ji je akumulator, torej si glede tega omejen s prostorom, ki ga ima? na razpolago. In pa ve?ji kot je, ve? "mrtve te?e" preva?a? naokoli, kar pomeni, da za to potrebuje? ve? energije, kar pomeni, da bo poraba ve?ja.

 

Pri bencinarju se zato dr?i tistega, kar so predvideli, pri dizlu pa, ?e ima? mo?nost, vzemi "?tevilko ve?jega". So pa vsekakor konstruktorji kopirali od kitajcev, tako da je gotovo prera?unano, kak?en mora biti.

 

Manj?ega pa raje ne jemlji. Sploh pozimi bo dal premajhen tok, kar pomeni, da se bo ?tarter po?asneje vrtel, kar (predvsem pri dizlih) pomeni, da bo regljal, ne bo pa kresnil.

 

In mimo grede, akumulatorju bolj ?kodi vro?ina, kot pa mraz. A to je ?e druga zgodba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da ne bo kdo rekel,da samo Metabo kupujem...tudi jaz kupil novo igračko😁  Gre za legendarni stroj Makita-9032. V bistvu le malce mlajši brat modela 9030/9031 (izvira iz srede 70'ih let), Ima ožji tip brusnega traku širine 9mm,in ga je možno opremiti z kompletom za 6mm in 13mm širok brusni trak. Narejen kot tank,brez "gasa" na stikalu,a z regulacijo hitrosti in blokado vklopa za stalno obratovanje. Presenetljivo je priložen tudi "sesalni adapter" 19/22mm...bi ga skoraj pomotoma vrgel z škatlo vred v smeti😄. En redkih steojev,ki je še "stara šola" Makitinih strojev...seveda Made in Japan😃 Na Shoppsteru za noooro ceno 139,90€  
    • Poraba je kot je. Zame je pri Mazdi 3 G120 dobrih 6 popolnoma realna, dejanska poraba. To kar pa ti navajaš je način vožnje, ki vpliva na porabo. Za moj način vožnje je realna poraba dobrih 6l. Za nekoga s težko nogo, klanci, kratkimi razdaljami, itd pa je realna poraba 8l. Obakrat gre za realno porabo.
    • CX-3 sem imel G120. Petarda, ko si pohodil je res dobro skočila, pa marsikateremu premium avtu sem blendal na višjih hitrostih  
    • Men so tut petarda, pa pazi midva mava se star model, zdj je se wintrac pro + !!! Midva mava navadno brez plus
    • Aja in ko zagledaš, da slučajno ne gre peš ob skiroju...ga pa zgaziš? Sej bo itak on kriv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.