Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To se tudi meni zdi nenavadno - sicer sem imel samo dva Japonca do zdaj pa tega problema z vzvratno prestavo nisem opazil. Nazadnje ko se je spomnim, je bilo to ?e na Wartburgu pred davnimi 20 leti.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel te probleme na korejcu. Se navadi?, dvakrat stisne? sklopko pa pomaga..

 

Na Laguni pa res tega ni :jezicek:

Podpis.png

 

Napisano

moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato

 

Ampak na novi ?estki pa ne? Men se ne na te ne na stari to ni zgodilo niti enkrat, ?eprav tudi ?e bi se to res ni ne vem kak?en problem. :P

33112_1.png

Napisano

na novi ne, ker ima po bemvejevsko narejen rikverc (manjsa verjetnost da se ti bo zataknil zaradi motorike voznika), itak da ni blo panike...

 

mi je pa to (shema rikverca) in stikala za okno najvecji zajeb, ko presaltam iz 6 v mx5 ali obratno...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ko si glih omenil vo?nje ve?ih avtomobilov mi je zdaj ravno to v?e?, da ko ?altam na slu?benega Passata in nazaj se sploh ne rabim privajat tistih nekaj deset sekund (sklopka, menjalnik,...), ker sta vsaj v tem delu izredno podobna. Zanimivo, da pa pri Golfih pa ni tako - druga?na ergonomija, ob?utek na sklopki ... tako, da se mi tudi zgodi, da mi avto cukne, ker narobe spustim sklopko.

33112_1.png

Napisano

moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato

 

Jap, to se tudi meni dogaja. Dam v ler, spustim sklopko in ponovim postopek. V drugo gre vedno. Podobno obna?anje sem opazil na Peugeotu 206 in fotrovem Avensisu (sklopka nerada zagrabi, ?e je kak?en tepih v bli?ini). Sem se pa zadnji? spet malo peljal z mojim Svetskim avtom (Mondeom MK2) in nisem mogel verjet, kako prijetno gre menjalnik med prestavami. Nobenega trdega pretikanja, nobenega zatikanja. Kot da bi ?e sam vedel, kam mora it. Tudi vzvratno.

 

Sicer pa se mi je najbolj trd zdel menjalnik v novem Camaru. Kot da bi pretikal prestave na starem IMT-ju. Pomoje po 500km desno roko bolj nabilda? od leve in potem si vsakdo lahko misli svoje... :zvizga:

Napisano

na novi ne, ker ima po bemvejevsko narejen rikverc (manjsa verjetnost da se ti bo zataknil zaradi motorike voznika), itak da ni blo panike...

 

mi je pa to (shema rikverca) in stikala za okno najvecji zajeb, ko presaltam iz 6 v mx5 ali obratno...

 

Ha! Stikala za okno so pa sme?na ja, ko menjava? avte...meni v slu?benem meganu nikoli ni jasno, kam so stikala zginila s sredine <_<

Podpis.png

 

Napisano

Izbolj?al delovanje motorja in popravil vozne lastnosti.

venzabrisalplinskodriskopress.. :punk:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

in kaj te je tolk razburilo pri plinu, da si se ga odpovedal?

 

namre?, nekateri tale LPG tako kujejo v oblake, kot da je to nekaj najbolj?ega kar se jim je zgodilo v zadnjih letih :ne vem:

33112_1.png

Napisano

in kaj te je tolk razburilo pri plinu, da si se ga odpovedal?

 

namre?, nekateri tale LPG tako kujejo v oblake, kot da je to nekaj najbolj?ega kar se jim je zgodilo v zadnjih letih :ne vem:

 

 

Zadeva je gladko crknila..oz. pumpa za plin je crknila in nova bi stala 400?..

pa sem se raje odlo?il za demonta?o...?e bi stvar vsaj delala kot se ?ika ,potem ajde,

bi ?e dal popravit, tako pa - bajbaj gas.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Zadeva je gladko crknila..oz. pumpa za plin je crknila in nova bi stala 400?..

pa sem se raje odlo?il za demonta?o...?e bi stvar vsaj delala kot se ?ika ,potem ajde,

bi ?e dal popravit, tako pa - bajbaj gas.

 

Ja kera napeljava danes ima pa se pumpo ce je plin pod tlakom??? Ce misljis upljinac je pa to poceni dobiti :)

 

in kaj te je tolk razburilo pri plinu, da si se ga odpovedal?

 

namre?, nekateri tale LPG tako kujejo v oblake, kot da je to nekaj najbolj?ega kar se jim je zgodilo v zadnjih letih :ne vem:

 

Tako kot nekateri dizle :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam on je mel nek CNG, ce se prav spomnim?

klasicni LPG je ze kul, cel balkan, ki jih poznam, ga ima pa nobenih tezav...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

uf cng ali pa avstrijski erdgass je pa drek ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nene ,imel sem LPG teko?o fazo, ta pa ima ?rpalko v bombi ,in ta je crknila..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

in kaj te je tolk razburilo pri plinu, da si se ga odpovedal?

 

namre?, nekateri tale LPG tako kujejo v oblake, kot da je to nekaj najbolj?ega kar se jim je zgodilo v zadnjih letih :ne vem:

 

?e govorimo o cekinih, vsekakor. Za kak?ne dirka?ke podvige in izginotje konji?kov glede na benz vo?njo, vsekakor ni. :jezicek:

 

O teko?i fazi je bilo ?e marsikaj napisanega, no malo kaj od tega pozitivnega. Ivar celo svetuje, da se ji izognemo v velikem loku. -_-

 

Jaz pa sem danes natankal LPG na Very, cena 0,70 ? za liter. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nato?il ji za 15? goriva na Agipu, kar naj bi zado??alo za vsaj 1 mesec. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na sprednjo masko in vetrobransko steklo skoraj 4 ure nana?al za??itno oblogo iz spe?tanih ?u?elk.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Odprl ji sipe, da ji ne bo prevroce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Iz prtljaznika sem ji vzel zadnjih 5 litrov Jane. :jezicek:

 

In ji razlozil da jo bo dons spet mogla prpelat 40 litrov. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vrnil Pelkovega Clia, ki sem ga imel od srede izposojenga ter prevzel svojo, vmes pa so mi majstri po?timali voznikova vrata, da ne vstopam ve? v avto kot Angle? ali Japonec, itd. :whatever::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
    • je tale stran cenejša - https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-dpf-5w-30/   tukaj @Janez007 naroča   drugače pa pozor, piše ti v profilu da imaš X motor, tole olje je pa ultra dpf, da ne boš narobe ulil!!!
    • To je ze kdo nabavljal pri Mimovrste?   /i/31811036/550/550 Mazda olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30, 1L | mimovrste=) WWW.MIMOVRSTE.COM Motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30, je originalno motorno olje za vozila Mazda.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.