Še moja 2 centa smetenja 😎
Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski.
Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA.
i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo.
1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prah povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.
Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.
Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....
Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
Uradno je tudi tam bila H2:
https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor
Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj.
Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem.
Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
Ja ok, samo tam ni hitra cesta oziroma tam ni bilo potrebne vinjete. Vinjeto si po starem potreboval od odcepa za center, za križiščem pri carinarnici...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.