Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 22. 3. 2016 ob 10:01 je Slivka napisal:

Mene le ?udi, kaj si po?el, da si pri 80.000 moral menjati zavorne plo??ice. Jaz imam na BTjki, ki je vedno po hribih in skoraj polovico vo?enj pod obremenitvijo, pri skoraj 90.000 km ?e vedno originalne...

 

 

Jure je najprej rekel, da ne bodo vec zdrzale 20.000 km (do naslednjega servisa)... potem, ko je pa podrl pa je rekel, da so ze precej pri koncu... in sem rekel, naj naredi tako, kot misli, da je prav. Nimam znanja in volje za take sraufarije, zato zaupam serviserju, da je fajn, ce se jih menja ... 

 

Sem pa mnenja, da pri zavorah in gumah se ne ?para ... dokler so seveda stroski v nekih razumnih mejah ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tole je res huda cena....delo slabih 100?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj casa nazaj sem imel pri obeh mazdah servis pri 160k

Benzinarka je bila pri doktorju, in je bil pac redni servis pri 160k (sem pogledal v servisno knjigco kaj vse se menja in sem kupil material in mu dal opis del)

Dizelca pa je bla na gami btc isti servis.

 

Razlika je bila dobrih 60 EUR v prid Pelkotu, s tem, da je menjal tudi zavorno olje (kot je to predpisano pri 160k intervalu, medtem ko v btc-ju tega niso naredili), se pravi, da bi bila razlika se vecja, ce bi se v btcju drzali predpisov

 

Tko da mislim, da naslednjic peljem tudi dizelco k doktorju.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 22. 3. 2016 ob 10:03 je Boss napisal:

Za Ate plo??ice sem dal dobrih 70? pa so bile najdra?je na izbiro.

kok si pa ya diske dal?

www.trziskisladoled.si

Napisano
  dne 22. 3. 2016 ob 10:18 je LabiGT napisal:

nekaj casa nazaj sem imel pri obeh mazdah servis pri 160k

Benzinarka je bila pri doktorju, in je bil pac redni servis pri 160k (sem pogledal v servisno knjigco kaj vse se menja in sem kupil material in mu dal opis del)

Dizelca pa je bla na gami btc isti servis.

 

Razlika je bila dobrih 60 EUR v prid Pelkotu, s tem, da je menjal tudi zavorno olje (kot je to predpisano pri 160k intervalu, medtem ko v btc-ju tega niso naredili), se pravi, da bi bila razlika se vecja, ce bi se v btcju drzali predpisov

 

Tko da mislim, da naslednjic peljem tudi dizelco k doktorju.

 

 

Pri meni zal Pelko za Mazdo zaenkrat ne pride v postev, ker mi ne more nuditi tega, kar mi na uradnem servisu nudijo... to je zapis v DSK, MES in uradno postempljan servis ter pregled za potrebe garancije... tadrugi avto (Mercedes A160) pa je bil ravno pred kratkim pri Pelkotu na rednem servisu ... ker je ze "polnoleten" in ni vec v garanciji :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Skyactiv motorji ne bremzajo ko spusti? gas , tudi ko ?alta? v ni?jo prestavo zelo slabo bremzajo vsaj tako je pri bencinarjih zato taka obraba zavor  :glare:  .

Napisano
  dne 22. 3. 2016 ob 11:10 je koroska18 napisal:

Skyactiv motorji ne bremzajo ko spusti? gas , tudi ko ?alta? v ni?jo prestavo zelo slabo bremzajo vsaj tako je pri bencinarjih zato taka obraba zavor  :glare:  .

Ej...res je.je pa tudi res ,da Mazda montira na nove mazdurine mehkej?e zavorne lpo??ice ,bolj?e zavira ne cvilijo in itd...seveda so stem odpravili staro napako Mazd.zavore in tresenje pri zaviranju.posledi?no so tudi te mehkej?e zavorne plo??ice dra?je in naredijo manj KM.zato na mazda servisu kontrolirajo na 60.ooo KM,zavore in plo??ice.saj je Varnost na prvem mestu,,,tako mi je mojster razlo?u na poobla??enem mazda servisu.lp:-):-):-)

Napisano

Ej...Danes je dobila letne gume ...uf kak?na razlika v vo?nji...super.lp

post-7434-0-88474200-1458738818_thumb.jpg

Napisano

Po dolgi uporabi tomovinkovi?a sem se zdaj usedel v cx5 in vam povem, da je udobje in vo?nja ku "amerika" ;-)

Napisano

Vozila se je naokrog, le kaj drugega.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo vrnila se je na letne gume/feltne, na 19'' res bolje zgleda, sta se pojavila pa dva problema, zdi se mi da je avto zadaj levo ni?ji kot destno sprobano na dveh lokacijah na desni dam komot dva prsta med gumo in blatnik, na levi pa ne, to je potem verjetno amortizer kajne? :( no in pa med 70 in 80 kmh je sli?ati kot nekak?no resonanco se mi zdi pa da prihaja spredaj z desne, kdo ve kaj bi lahko bilo to?

Napisano
  dne 22. 3. 2016 ob 11:10 je koroska18 napisal:

Skyactiv motorji ne bremzajo ko spusti? gas , tudi ko ?alta? v ni?jo prestavo zelo slabo bremzajo vsaj tako je pri bencinarjih zato taka obraba zavor  :glare:  .

 

Meni se zdi tale malo bosa. Imam avtomatika in se da z obvolanskimi ro?icami prav lepo prestavljati navzdol in zavirati z motorjem.

 

Vozim stalno v D; pred rde?o lu?jo, pred naseljem, po klancu navzdol... samo stisnem na levi strani in lepo zavira.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Za bencinarje bo kar dr?alo...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Peljal jo k Pelkotu na tretma. Za nadomestnega mi je pa Lumpi rental svojo 323 V6. Oh ja, vidim da bom mogu na bencin pre?altat.  :jupiii:

Napisano
  dne 31. 3. 2016 ob 6:11 je SpEkTr napisal:

Peljal jo k Pelkotu na tretma. Za nadomestnega mi je pa Lumpi rental svojo 323 V6. Oh ja, vidim da bom mogu na bencin pre?altat.  :jupiii:

Ej...to bi blo super....zdaj ima? mo?nost ,da menja? Mazdo in kupi? mazdo benz.skayactiv motor.he he lp

Napisano

Ja, samo ni V6 :D Sem ?e razmi?ljal ja, za vleko prikolice bi bila CX5 bolj?a izbira, malce vi?je je vse skupaj, za AWD nisem prepri?an, ?e bi ga res rabil, pa 165 konjska verzija bi pomoje bila ?ist ok. ?e bolj?e pa 2.5, samo tak motor ima samo ?estica ?e se ne motim?

Napisano
  dne 31. 3. 2016 ob 6:41 je SpEkTr napisal:

Ja, samo ni V6 :D Sem ?e razmi?ljal ja, za vleko prikolice bi bila CX5 bolj?a izbira, malce vi?je je vse skupaj, za AWD nisem prepri?an, ?e bi ga res rabil, pa 165 konjska verzija bi pomoje bila ?ist ok. ?e bolj?e pa 2.5, samo tak motor ima samo ?estica ?e se ne motim?

Ja to je res...ti samo lepo razmisli ,za ta motor 2,5 skayactiv bo pa treba preverit...lp

Napisano
  dne 31. 3. 2016 ob 10:18 je Slivka napisal:

2,5- litrski motor ima ?e en model Mazde...

 

:zvizga:

Res je, med drugim nek polepljen ciganski voz, pa tudi tale zadeva, ki je o njej govora v tej temu

http://www.autobild.de/artikel/mazda-cx-5-skyactiv-g-192-test-5761987.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 31. 3. 2016 ob 11:14 je Z M A J napisal:

Res je, med drugim nek polepljen ciganski voz, pa tudi tale zadeva, ki je o njej govora v tej temu

http://www.autobild.de/artikel/mazda-cx-5-skyactiv-g-192-test-5761987.html

 

mislim, da je mel BT-50 v mislih :D

Napisano

Obstaja, obstaja 2,5 je pa res da samo v TOP opremi

 

post-24-0-90436300-1459423838_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

xedos 2.5 V6  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • @Alex 18. 3. 2024:   "Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.  Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5  litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako  smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "  
    • Malo heca: enkrat je en stari štromar rekel: Čuj peb, pa ti ne veš da je dons vse na štrom. 😂   Je pa trifazni priključek danes po moje skoraj nuja, če delaš inštalacije na novo, ker si tako omogočiš marsikatero možnost v prihodnosti. Še posebej pa kakšne polnilnice, ki bodo vedno bolj prisotne in je dobro, če se to po malo več fazah razporedi. Američani imajo npr. to izvedeno veliko slabše kot mi, ker so se prej elektrificirali in zdaj so problemi pri njih, ko hočejo imeti vedno več porabnikov vsi v hišah. Pa ne gre se zato, da bi bili to močni porabniki, pač več stvari ženeš naenkrat, ker je tak tempo življenja in ti ni treba razmišljati kaj boš vklopil. Še to se nam manjka... Pa inštalacije sem delal v smeri, da lahko kdaj priklopim tudi kakšno večje breme (beri obdelovalni stroji za kovino). Nikoli ne veš, kdaj bo treba doma fušati, če se mi ne bo ljubilo več delati tega kar delam, ali pa na šiht hoditi. Je pa že moderna indukcija v kuhinji danes super, če laufa na treh fazah, ker ženske danes rade hitro kuhajo.   Slivka, jaz sem malo poseben kar se tega tiče. Moje porabe so nizke, glede na to, da je elektrika edini energent v hiši, pa nikoli ne razmišljamo kaj bomo skupaj zalaufali. Sem bajto snoval v tej smeri, ker sem vedel kako bo in tu mi je res vse jasno. Recimo december in januar okrog 35 kWh na dan, april in oktober nekje 25 kWh na dan ter julij in avgust nekje 15 kWh na dan. Pa to govorim vse ogrevanje, 220 m2 na 24°C ponoči in podnevi, hlajenje poleti na 24°C ponoči in podnevi, ter vse ostalo kar pride zraven pri 4 članski družini. Toplotna ima tudi samo okrog 2 kW priključne moči, ohmskih grelecev pa ne ženem že zdaj in je mala možnost da jih bom, ko bo agregat priključen. Imam pa še kamin za rezervo.   V glavnem zelo redko presežem 5 kW špice po 15 minutnih meritvah. Se zavedam, da je lahko vmes kakšna, ki pobegne zaradi majhnega intervala meritev. Če bi bila hiša pa na agregat priključena, bi pač malo razmišljali kaj delamo. Sigurno se ne bi šli fenati in pečenke peči, pa še kakšna toplotna bi se prižgala vmes, kot to delamo zdaj v normalnih pogojih. Tako da čez 3 kW sigurno ne bi šel, pa bi mi lahko še toplotna delala. Drugo bi pa pazil.   Kot sem rekel, pri moji ideji pozabite na 3 fazni agregat, vse naredi baterija. Kakor razumem, pa to pri hibridnih in otočnih elektrarnah že lepo preizkušeno deluje in se objekti brez problema napajajo iz baterije na 3 faze. Še enkrat preberite detajle ideje, potem pa naprej.
    • Pri uporabi 3 faznega agregata je potrebno biti zelo previden, da se ga ne skuri. 3 fazni agregat ni namenjen napajanju nesimetričnih 3 faznih bremen, ampak simetričnih. Če bo zelo obremenjena samo 1 faza od treh, bo verjetno kmalu skurjen.     
    • To je normalno za ta motor.😉
    • Emmm, torej, malo si me izgubil...   Ali pa si se ti izgubil...    Mogoče boljše, če dobiš koga, ki se na stvari bolje spozna, pa da ti razloži korak za korakom...   Vsi gospodinjski aparati so na enofazno elektriko iz 220V. Ja, lahko na hišo priklopiš tudi 6-fazno elektriko in varovalke 400A varovalke, ampak a to res potrebuješ? Za bojlerje, pečice, pralne stroje, pomivalce, hladilnike in ostalo, kar imaš po hiši, je pa enofazna elektika in 220V. In če imaš enofazno in 35A varovalke, je to za 8kW moči, torej ne bi smelo kar počepnit, če se greš tuširat medtem, ko žena peče odojka v pečici... Če pa imaš kakšno toplotno črpalko, boš pa itak potreboval precej močnejši agregat, ker toplotne so kar "težek" porabnik. Sicer tja do 10kW grelne moči ravno tako delujejo na eno fazo in 220V (in 30A varovalko).    V vsakem primeru je pa stvar taka, da ne moreš ven dobiti več, kot daš noter. Energija ne more iz nič nastati in se ne more v nič spremeniti. Mimo tega (zaenkrat še) ne gre.   Torej, začni na koncu in pojdi proti viru. Najprej ugotovi, kakšne porabnike imaš in kaj ti porabniki potrebujejo. A res potrebuješ tri faze ali ti je dovolj ena. Nato ugotovi, koliko energije ti porabniki porabijo v npr. šestih urah. Nato se odloči, koliko časa bi rad "avtonomijo". Na ta način boš ugotovil, kako velike baterije potrebuješ in posledično kakšen agregat bi sodil zraven.   In ker mi je zmanjkalo časa, bom nadaljeval jutri...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.