Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 26. 4. 2016 ob 18:23 je Dare Kosterca napisal:

Peljal k dr. Pelkotu na redni servis,ki se je izpridil v izrednega,na levem sprednjem kolesu vse polomljeno in polno lufta...jaz pa kolnem ceste... Mazdico moral pustiti tam,do ?etrtka . ?mrc.

Vse po?lihtano,ceste so postale bolj?e.

Napisano

Kaj je bilo vse polomljeno, ker tole se bere precej grozljivo...

33112_1.png

Napisano

V kolikor je definicija za bit Mazdas to, da imas Mazdo v lasti, potem to zdele ze ene 2 uri nisem vec. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto pripeljal od "kirurga"  :lol:  

Zamenjani batni obro?ki,ojni?ni le?aji,tefloni,vsa tesnila,sve?ke,napenjalec,rolica,jermen,filter olja,olje,filter zraka,antifriz...uff,a sm ?e kej pozabu?  :zvizga:

Napisano

?aki sej ti ima? 1.8 an ? Kako pa to, da si menjal obro?ke? Po vsem na?tetem sklepam, da je bla mal po?re?na ? :P

Napisano
  dne 30. 4. 2016 ob 8:43 je Scr3am napisal:

?aki sej ti ima? 1.8 an ? Kako pa to, da si menjal obro?ke? Po vsem na?tetem sklepam, da je bla mal po?re?na ? :P

To?n tko.  1.8 je. Dobr litr olja na 1k km.?e pa sem ?el na AC pa ?e mal ve?. ?e temu lahk re?e? "MAL"  :lol:

Napisano

Pismo, potem nas je pa ze kar nekaj 1.8 maherjev k smo mel ta problem :/. Smem vprasat koliko si dal samo za generalko. Obrocki,tesnila, tefloni itd. :). Glede jermena si pa imel vrjetno microjermen v mislih ? Koliko imas pa prevozenih?

Napisano
  dne 30. 4. 2016 ob 11:11 je Scr3am napisal:

Pismo, potem nas je pa ze kar nekaj 1.8 maherjev k smo mel ta problem :/. Smem vprasat koliko si dal samo za generalko. Obrocki,tesnila, tefloni itd. :). Glede jermena si pa imel vrjetno microjermen v mislih ? Koliko imas pa prevozenih?

Jap. Oljni obro?ki so bli na 3. in 4. cilindru ?ist zape?eni v bat. Na ventilih je blo 2-3mm zape?enih saj,komore so ble polne saj. Uglavnem ?ist v pi*** motor. Vse komplet,delo in materjal me je pri?lo 550?. Je bil pa mi?ljen microjermen ja. Bom reku kolegu,ki je rihtal naj mi po?lje slike,pa jih bom upload-al,da bo? vidu kako je zgledalo. 

Napisano
  dne 30. 4. 2016 ob 12:13 je Martin Cufer napisal:

Jap. Oljni obro?ki so bli na 3. in 4. cilindru ?ist zape?eni v bat. Na ventilih je blo 2-3mm zape?enih saj,komore so ble polne saj. Uglavnem ?ist v pi*** motor. Vse komplet,delo in materjal me je pri?lo 550?. Je bil pa mi?ljen microjermen ja. Bom reku kolegu,ki je rihtal naj mi po?lje slike,pa jih bom upload-al,da bo? vidu kako je zgledalo.

 

Kr uredu cena :prstgor:
Napisano

po uspe?nem nalaganju navigacije je dobila ?a par aplikacij in izbolj?av na MZD sistemu :)

 

Navigacija:

post-8414-0-12170200-1462175426_thumb.jpg

 

Merilec hitrosti, porabe, kompas ..

 

post-8414-0-23803600-1462175432_thumb.jpg

 

Media Player:

 

post-8414-0-22777300-1462175476_thumb.jpg

 

pa status bar je malo druga?en:

 

post-8414-0-46460100-1462175499_thumb.jpg

 

izklopil nadle?na opozorila ob zagonu, pa ?e par malenkosti..

 

edino kar mi ?e ne dela je CastScreen, po moje ker ne vem to?no nastavit USB povezave na androidu :)

 

 

 

 

Napisano

All in one za mzd si dol potegne?, ozna?i? katere program?ke bi rad, posname na usb klju?, ki ga vtakne? pol v avto in po?aka? da se vse poin?talira. Po ponovnem zagonu ima? potem lepo vse gor.filme pa mora? potem imeti na usb klju?u v direktoriju Movies..

Napisano

Ej...Robertos664...super si to zrihtal...?e priporo?am...lp

Napisano

bil spet v gara?i in po eni uri muk uspel v delovanje spravit ?e AndroidAuto. ?pila super brez zatikanja. Predvaja pa glasbo, navigacija prek ogoogle maps, vreme ka?e, druga pa ?e nisem raziskal.. ?e bo kdo to in?taliral in probaval, da vam skraj?am muke: v drugem USB ne sme biti nobenega USB klju?ka.. Samo USB kabel do telefona..

 

post-8414-0-12925200-1462213263_thumb.jpg

 

post-8414-0-40265300-1462213272_thumb.jpg

 

post-8414-0-23719100-1462213278_thumb.jpg

 

 

 

Napisano

Problem je samo da ti backup kamero pokvari + klicanje ne dela :/ Jaz sem preklopil nazaj na kar CMU BT in navigacijo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.