Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 26. 3. 2019 ob 22:33 je Mrau?k M?k napisal:

Lublan?anom bi morali oprostiti obveznost uporabe zimskih gum. Ve?inoma jih tako ali tako ne znajo uporabljat. 

 

A to mora? narest poseben te?aj za uporabo zimakov? Al ga sam rukne? pred vo?njo, da si bolj pogumen? :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 26. 3. 2019 ob 22:33 je Mrau?k M?k napisal:

Lublan?anom bi morali oprostiti obveznost uporabe zimskih gum. Ve?inoma jih tako ali tako ne znajo uporabljat.

 

Jaz pravim, da jih edino primorci prav obvladamo. Folk mi re?e:mah, jaz bom sedaj spomladi kupil nove zimske gume, jih dam gor in imam potem tri leta mir...?? halo, kaj ne bi bilo bolje kupiti letnih, ker itak na obali ni nikoli snega, ve?ina pa, ko je vi?je od ?rnega kala sneg ne zapustijo tega "varnega" obmo?ja. Tako, da v bistvu nimajo nikoli res pravih gum na avtu... :)

 

 

Napisano
  dne 26. 3. 2019 ob 22:33 je Mrau?k M?k napisal:

Lublan?anom bi morali oprostiti obveznost uporabe zimskih gum. Ve?inoma jih tako ali tako ne znajo uporabljat. 

 

Pribli?no tako...

 

Pa ne le za Ljubljan?ane, tudi za ostale velja: zakon predpisuje, da v zimsko opremo spadajo tudi letne pnevmatike in verige. Ve?ina jih verig sploh ne zna namontirati na avto... Ko bi vsaj v avto?oli imeli 15 minut vajo, da na avto vsaj enkrat nataknejo verige. Ampak ker niti tega nimajo, potem dobi? "strokovnjake" na letnih pnevmatikah in v prtla?niku imajo verige, marsikdo pa celo verige "za policaja", montirat jih pa ne znajo. Ko pa pade moker sneg, pa vse stoji...

Napisano

Mazda 6, obe moji sta serijsko z 17 col platisci in gumami 215/50 17...

ce zelis dati verige gor, pise da ne gre s 17 in visje..

Se pravi poleg verig moras imeti se komplet 16 col in 205/60 16

Vecina ne bo tega naredila in bodo imeli verige le za policaje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 27. 3. 2019 ob 6:09 je LabiGT napisal:

Mazda 6, obe moji sta serijsko z 17 col platisci in gumami 215/50 17...

ce zelis dati verige gor, pise da ne gre s 17 in visje..

Se pravi poleg verig moras imeti se komplet 16 col in 205/60 16

Vecina ne bo tega naredila in bodo imeli verige le za policaje

To si prozvajalec nebi smel dovoliti oziroma nebi smel dobiti homologacije pri nas,ker so tudi situacije ko ima? zimske in potem ne more? namestiti verig! Lp
Napisano

V navodilih za zadnjo sestico pise, da lahko verige namestis tudi na 19" gume ... 

 

Mazda6_Navodila_za_uporabo_8GK3-EE-18C-S

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri verigah ni problem cola, ampak presek. Lahko ima? tudi 22 colske in ve?, pa gredo verige lepo gor. Poglej avtobuse in tovornjake, tudi oni imajo verige...

 

Problem je presek. ?e ima? presek pnevmatike 45 ali 50, je pnevmatika zelo tanka in je te?ko montirati verige tako, da jih ne sname. ?e pa verige malo bolj objamejo pnevmatiko, pa hitro primejo tudi plati??e - ki je ponavadi aluminijasto. In potem rata, kar rata... Na pnevmatike preseka 60, 70 ali celo 80 pa ima? dovolj "mesa", da gor montira? verigo, ki trdno objame pnevmatiko in je ne sname, pri tem pa ne po?koduje plati??a.

 

Je pa problem pri novih avtomobilih, ker je med pnevmatiko in blatnikom zelo malo prostora. Verige je manre? zadaj potrebno zapet. Pa to ?e gre, te?je jih je odpet, ker je treba najti, kje je sponka. in ?e nima? prostora, da z roko pride? med blatnikom in gumo, je to presneto te?ko.

 

Vedno ve?krat si mislim, da bi bilo briljantno, ?e bi konstruktorjem in arhitektom za kazen dali, da morajo dve leti uporabljati izdelek, ki so ga naredili. naslednji? bi gotovo naredili druga?e...

Napisano

Se mi zdi, da je bolj problem prostor med gumo in blatnikom oz. kolotekom ... :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 27. 3. 2019 ob 11:41 je Jest napisal:

Se mi zdi, da je bolj problem prostor med gumo in blatnikom oz. kolotekom ... :) ... 

Odvisno od avta in felten.

 

Po navodilih o verigah ki si jih prilo?il je zanimivo, da Mazda ne predpisuje najve?je vi?ine ?lenov verig - za osebna vozila ponavadi vse firme predpi?ejo veri?ice od 9mm, ?e sploh dovolijo uporabo verig.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nekaj je napisano eno stran naprej...

 

post-10-0-53207000-1553718233_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drugi? napolnil tank za gorivo (spet sem imel moder ?til v roki preden sem se spomnil da moje gorivo ne di?i ve?) in nabavil vinjeto. Poraba na AC pri 120 na tempomatu 4,9. Bo treba peljat zadevo do Simona, nekaj ne ka?e prav. :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano
  dne 3. 4. 2019 ob 6:12 je AmpeR napisal:

?e zadnji? preobul na letne gume mojo cx-5 preden gre v prodajo...

Kdaj mislis prodajat? :)

Napisano

Tudi moj kolega kupuje rabljeno CX-5, zato sem tudi jaz malo "firb?en" kateri letnik je, barva, bencinar ali dizel in podobne stvari

Napisano

Ja nisem ?e dal oglasa ven. Je 2.2 129kW, ro?ni menjalnik, AWD, oprema revolution, navi, 1. registracija 19/2/2013, 91.700 km. Zaenkrat brez napak, olje se mi ni nikoli dvignilo nad normalo, feb. narejen 6 servis na Mazdi v kp-ju. Zraven bodo ?e 4 feltne z zimskimi gumami (?e za eno sezono), so pa oboje 17??, cca 98% sem vozil jaz, 2% ?ena... :P

Napisano

Preobul sem jo v letne gume, ker so temna 19 col plati??a res lepa, se nisem odlo?il za varianto zelo lahkih 17 col plati?? za poleti.

 

Razmi?ljam, da bi dal narediti crom delete - letve okrog vrat, obrobi meglenk, znaki, letev okrog maske in zadaj za pokrovu prtlja?nika...

 

Poletno mestno vozilo je tudi na fotki. :)

post-5919-0-58254100-1554708144_thumb.jpg

Napisano
  dne 8. 4. 2019 ob 10:48 je 323 BA napisal:

Npr: https://forum.mazda6club.com/exterior-modifications/439466-vinyl-chrome-delete-all-around.html

 

Tu je sicer ?rno in na temnem avtu, verjetno bi tudi na belem izpadlo ok.

Na svetlej?em vozilu bo ?e bolj do izraza pri?lo (beri za moj okus; lep?e). :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni osebno na temnejsem vozilu lepo izpade krom na svetlejsem (belem) vozilu pa crna :). Glede na to, da imas bel avto bo crna oz. grafitna barva cist fajn izpadla ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.