Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je tako normalno za metal barve, rde?a in ma?in siva so pa poglavje zase. Imajo ?e nek dodaten lak-barvo tako da dobijo ?e neko globino in take neke fore, na netu je ve? o teh barvah, zato so tudi malo dra?je od obi?ajnih metali barv.

Napisano
  dne 5. 12. 2019 ob 11:21 je Bini napisal:

To je tako normalno za metal barve, rde?a in ma?in siva so pa poglavje zase. Imajo ?e nek dodaten lak-barvo tako da dobijo ?e neko globino in take neke fore, na netu je ve? o teh barvah, zato so tudi malo dra?je od obi?ajnih metali barv.

Barvane so najprej z temeljno, nato 1. roka temeljna metalna barva, ?ez svetlej?a metalik barva in na vrh ?e prozoren lak. Zato tak ob?utek globine pri teh barvah.

 

 

Napisano
  dne 5. 12. 2019 ob 14:24 je 323 BA napisal:

Ma dobro, ali je to avto forum ali govorimo o lakiranju nohtov? :P

Govorimo o lakiranju Mazd z specialnimi laki. Lahko pa si tudi nohte tako nalakira? in bodo tudi izpadli cool. Sej dan danes si tudi veliko mo?kih lakira nohte. :)

 

 

Napisano

Me malo zanima, ?e ima kaka druga avto. firma tudi kako specialno barvo kot Mazda? (nekdaj neko? ko sem imel A. Romeo 156 so imeli barvo Novula in je res bila nekaj posebnega)

Napisano
  dne 5. 12. 2019 ob 17:09 je 323 BA napisal:

Alex kot rocker jih verjetno ima v Soul red... ;)

V 80-ih smo res imeli ?rno pobarvane nohte. Tisti ?asi so bili res od?tekani. :)

 

 

Napisano
  dne 6. 12. 2019 ob 16:51 je Slivka napisal:

A ti tudi? Pa sem mislil, da sem bil edini. In kaj si, kot glasbenik, delal s kladivom?

S kladivom ni?, imeli smo pa verige. :)

 

 

Napisano
  dne 6. 12. 2019 ob 23:16 je Mrau?k M?k napisal:

Miklav?ev sprevod?

Ne, bolj cirkus na odru. :)

 

 

Napisano

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

33112_1.png

Napisano

Tudi js sem izvedu prvo pranje, in ?e na?el 5 kamen?kov aka odkru?eno barve (oba prednja blatnika ?ist spodi pri pragu in eden na haubi) ... po prevo?enih 700 kilometrih bo treba pa res potgnt za??itno folijo, vsaj na blatnike pri kolesih xD

 

Hm ... tole s tesnilno peno pa ni slaba ideja .. :)

Napisano
  dne 8. 12. 2019 ob 21:53 je Boss napisal:

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

Dr?i glede sedanke in ve? prostora za kolena na zadnji klopi. Tudi zadnja vrata so precej dalj?a.

Napisano

Saj je logicno... sedanka je daljsa od karavana ... pa tudi vecjo medosno razdaljo ima ... 

 

Za sani odstranit, bo treba menda podret strop odznotraj ... Bolj problem bo verjetno dobiti letvice, ki bodo nadomestile stresne sani ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 9. 12. 2019 ob 6:21 je Jest napisal:

Saj je logicno... sedanka je daljsa od karavana ... pa tudi vecjo medosno razdaljo ima ... 

 

Za sani odstranit, bo treba menda podret strop odznotraj ... Bolj problem bo verjetno dobiti letvice, ki bodo nadomestile stresne sani ...

 

Pa po moje bo problem z tesnjenjem strehe, ?e so vijaki skozi.

 

 

Napisano
  dne 8. 12. 2019 ob 21:53 je Boss napisal:

Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.

Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.

Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.

In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.

Kaj v bistvu si zalepil tablico z tesnilno peno? Kaj pa, ?e jo bo? moral dol sneti?

He, he, ponavadi mora? stre?ne sani dokupit ti pa bi jih vrgel dol?Saj ne motijo tako stra?no.

 

 

Napisano
  dne 9. 12. 2019 ob 7:01 je Alex napisal:

Kaj v bistvu si zalepil tablico z tesnilno peno? Kaj pa, ?e jo bo? moral dol sneti?

He, he, ponavadi mora? stre?ne sani dokupit ti pa bi jih vrgel dol?Saj ne motijo tako stra?no.

Mal sem se narobe izrazil. To je tista pena, ki ima na eni strani lepilni trak in se uporablja za tesnenje vrat in oken. Nalepljeno je samo na eni strani na tablico tako, da ne tol?e po plasti?nem nosilcu tablice.

 

Ma tud prat ne more? po?teno okol tistih prevelikih sank. Sej so to ?e davno ugotovili, da je neumnost in vsi novej?i imajo ali ?isto majhne/nizke sanke al jih pa sploh nimajo (CX-5). Ves ?as vozit nekaj na strehi, kar rabi? 1x na vsake kvatre al pa ?e to ne, je ?ista neumnost.

33112_1.png

Napisano

CX-5 je menda nima zaradi tega, ker je ze itak tako visoka in zelo malo ljudi kaj daje na streho ... 

 

In res se da po raznih forumih vec najti o tem, kako bi jih namestili, ce jih ni, kot pa da bi jih odstranili :) ... Jaz sem najprej tudi ze razmisljal o tem, da bi si jih namestil... potem sem pa raje dal monitrat kljuko :) ... kot pa da bi nabavljal sani ali pa tipski prtljaznik za CX-5 ... Za sisteme s sankami imam ze vse od prej... precke, kovcek,... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mene sani ne motijo,ampak neke stra?ne prednosti za VE?INO ljudi pa tudi ne vidim.

 

Malo ljudi daje karkoli na streho, ?e pa da?, si pa pa? kupi? tipske nosilce. Tako imam jaz na xsari.

 

Nekatere moti videz, malo je zagotovo vi?ja poraba (malenkost,ampak nekaj zagotovo je), konec koncev je tudi sneg zoprno spucat s strehe, ko se zabije pod sani...

 

Vse to zaradi ne?esa, ?esar ve?ina ne bo nikoli uporabila.

 

Edino ?e ima? navado voziti na strehi,ima? pre?ne letve od prej?njega avta in ti pa? ni? ne pomagajo...

Napisano

Glede pranja in snega je vse res, ampak meni karavan ni pravi karavan brez stre?nih sani, enostavno opti?no nekaj manjka. Res pa je,da imajo tako reko? vsi novi karavani, razen kake dacie in octavie (pa ?e to se bo v 2020 spremenilo) nizke sanke, ne ve? teh "arhai?nih", kot jih uporablja mazda na 6ki.

 

Prej?nje USA CX-5 so jih imele v nekaterih paket opreme, da se jih naro?iti tudi za novo. Primer stare, meni se zelo dopadejo.

 

Napisano

Ja, tudi meni ?udno izgleda kak?na octavia karavan brez sank, ampak to bolj zato,ker smo navajeni, da jih velika,velika ve?ina ima.

 

Mislim da procent ljudi,ki vozijo kaj na strehi na karavanu ni dosti ve?ji (?e sploh je) od tistih ki vozijo kaj na strehi ne-karavana.

Napisano

Na ?estki so tako veliki, da izgledajo kot ro?aji za recimo po tri indijce, ki bi se na vsaki strani dr?ali in viseli bo?no. Nekako kot na tej sliki

 

TRAIN-ART_1580740c.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.