Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

 

A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo? 

 

Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.

 

?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k.  :lol:

Napisano

Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj)

Napisano

Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj)

 

Zato spra?ujem - ?e ve?, prosim povej ve?.

Napisano

Torej,

zamenjal olje (da malo podkurim ;) Dexelia (oz. original Mazda) in filter, porihtal rjavico na "pantih" amortizerjev prtlja?nika...?aka me ?e razdiranje prednjih levih vrat, ker so notri neki ?ri?kiTM

 

lp Luka

Napisano

Pozdrav,

 

glede na to, da se bo po?asi obrnilo 200kkm, sem se odlo?il, da zamenjam vse filtre, olje in preventivno ponovno o?istim sito na oljni pumpi ter karter. Tokrat sem se odlo?il za olje proizvajalca Fuchs, tako za motor kot tudi za menjalnik. Prej sem vseskozi uporabljal olje Motul (tudi na prej?nji mazdi), pa je bilo tudi ok. Sito je bilo na nekaj mestih polno, ni pa ?e bilo take sile kot prvi? ;).

 

Nato sem se odlo?il, da o?istim ?e sesalni kolektor, uporabil sem tudi PTFE tesnila. ?e primerjam kolektorje na nem?kem forumu in prevo?ene km, ta sploh ?e ni bil preve? zabasan, prilagam tudi nekaj slik in povezavo do nem?kega foruma.

 

Moram pa priznati, da je ?i??enje kolektorja kar smotano (za par ur sem se spremenil v dimnikarja :P). Poleg vse kemije se je ?e najbolje obneslo ?i??enje z ?i?nato krta?o. Verjetno pa bilo ?e bolj u?inkovito peskanje (priporo?ajo z orehovimi lupinami).

 

V kratkem sledi ?e preventivna menjava podlo?k na injektorjih, potem pa bi moglo biti do 300kkm mir ;).

 

Zdi se, da motor sedaj lep?e in mirneje te?e, pri pospe?evanju in zaviranju z motorjem je to najbolj opazno. Menjalnik je ?e prej deloval dobro, zdaj pa se mogo?e ?e za odtenek lep?e prestavlja.

 

Avto pa je Mazda CX5, 2014, 110kw.

 

https://www.cx5-forum.de/f14/fotostory-pionierarbeit-fuer-herzen-unserer-cx5-8778.html

 

post-714-0-48457700-1583175797_thumb.jpg

post-714-0-14385000-1583175804.jpg

post-714-0-03556200-1583175813_thumb.jpg

post-714-0-11324200-1583175818.jpg

post-714-0-73507900-1583175822_thumb.jpg

 

lp, Samo

Napisano

Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?

 

 

Napisano

A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo?

 

Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.

 

?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k. :lol:

Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....

 

Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...

Napisano

Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?

Zdravo,

 

jaz sem na svojem imel izku?njo, da jih je potrebno, kako je pri novej?ih pa ne vem. Na levi strani gledano proti ma?ini je verjetno nekoliko hladneje (kanal za dovod vode) kot na desni, posledi?no je bil skrajno desni injektor najbolj zape?en, podlo?ka najbolj pre?gana in ga je bilo tudi najte?je izvle?i :(.

Napisano

Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....

Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...

Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!
Napisano

Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!

No,pol pa prav delam. Tudi kar se ti?e ?arnic.

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

He, He, ti vozi? mazde po starem, da je ne ?para?.Mazda to ?uti in se ne upa zafrkava ti s tabo. :) Kdor dela v rokavi?kah z njimi, pa vse nekaj kihajo, pa ka?ljajo, pa na dodatne sprehode jih je potrebno vozit, pa ?lepat v klance,pa menjava pogosto olje kot dojen?kom plenice. V bistvu so te nove mazde kot eni nedono?en?ki. :)

 

 

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

Zdravo,

 

to se tudi jaz v?asih spra?ujem ;)

 

Na prej?nji Mazdi 6 ni bilo nobenih te?av, avto je delal bp do 360kkm. Preventivno so bile sicer menjane podlo?ke na 120kkm, ampak so bile ?e ok, prav tako sito.

 

Na tej je bilo sito o?itno ?e ob nakupu zabito, verjetno posledica pre?gane podlo?ke.

 

Sestra ima Mazdo 5, seveda ?e ni menjala ni?esar od tega, razen enormnih koli?in olja pome?anega z dizlom, ki verjetno pomaga ?istiti sito ;).

 

Tudi nekih groznih relacij ne dela, nikoli ne skrbi da se ta izvede do konca, kar je seveda razlog, da je toliko nafte v olju. Na drugi strani pa zaradi nedokon?anih regeneracij tudi temperature niso tako visoke in je mo?nost pre?ganih podlo?k nekoliko manj?a.

 

Seveda si lahko vsak to razlaga druga?e, tako si pa? jaz;

 

Sam avta ne ?param, uvozil sem ga iz Nem?ije, kjer je bil sklepam ve?ino vo?en po AC in se zagotovo ni ?paral. ?tevilo narejenih regenaracij je sedaj blizu 800, ki se izvajajo povpre?no na 250km kar je skupaj okoli 200kkm, kolikor jih bo imel sedaj.

 

lp, Samo

Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.
Napisano (urejeno)

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.

 

Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko.  :ne vem:

 

Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno.  :lol:

Popravljeno od NevLado
Napisano

Malo jo razstavili.

pobrali dol vse mozne roke saj grejo v ponedeljek na obnovitev saj so vse polomljene.

most se gre jutri peskati in nanovo zascititi tako da sva nevezna d8c32b509792a2aaabb035b1e137c0c6.jpgca20860e407589457d166656a4418e27.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ej...toooo priden pol bo kot nova ..kaj dela? na prostem..zoom zoom lp

Napisano

hehe ja res je. saj tko ni blo guzve hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Evo v?eraj kon?no zamenjal komplet koles, se ?lovek kr po?teno nagara nosit te 30 kilske krogece dve nadstropji :P Pa ?e zanimivo je avto dvigovat brez original dvigalke...ki jo sedaj (vozilo iz 2019) ne dobi? ve?, ?e ne naro?i? zraven rezervnega kolesa o.O

 

Drga? pa slike bodo ustrezno prilo?ene v forumu predstavitev ?lanov, te 19 ji preprosto pa?ejo ko ata na mamo :P

Napisano

Ej...priden zoom zoom

Napisano

Moje nove feltne pa ?akajo v Ljubljani v trgovini, ki je od danes naprej zaprta. Bo treba po?akat,da to mine.

 

 

Napisano

25 kg imajo 19 col z 225/45 19, vsaj tiste 2013-2017. Znan?ev kolega dela na porsche servisu, cayenove 22 col imajo dobrih 35 kg / kos, razumljivo je, da mehaniki precej prekolnejo...?e sama guma ?irine 315/30 22 ima 18 kg. :)

Napisano

Tudi odvisno od same gume. Niso vse gume enako te?ke, resda je razlika majhna a vendarle.

 

 

Napisano

No pol sm kr dobr ocenu :P Nism jih ?ou dejansko vagat, napisu sm kolk se mi je zdel da so ble te?ke, vsaka je mela eno kilo ve? kot prej?nja xD

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.