Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

 

A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo? 

 

Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.

 

?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k.  :lol:

Napisano

Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj)

Napisano

Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj)

 

Zato spra?ujem - ?e ve?, prosim povej ve?.

Napisano

Torej,

zamenjal olje (da malo podkurim ;) Dexelia (oz. original Mazda) in filter, porihtal rjavico na "pantih" amortizerjev prtlja?nika...?aka me ?e razdiranje prednjih levih vrat, ker so notri neki ?ri?kiTM

 

lp Luka

Napisano

Pozdrav,

 

glede na to, da se bo po?asi obrnilo 200kkm, sem se odlo?il, da zamenjam vse filtre, olje in preventivno ponovno o?istim sito na oljni pumpi ter karter. Tokrat sem se odlo?il za olje proizvajalca Fuchs, tako za motor kot tudi za menjalnik. Prej sem vseskozi uporabljal olje Motul (tudi na prej?nji mazdi), pa je bilo tudi ok. Sito je bilo na nekaj mestih polno, ni pa ?e bilo take sile kot prvi? ;).

 

Nato sem se odlo?il, da o?istim ?e sesalni kolektor, uporabil sem tudi PTFE tesnila. ?e primerjam kolektorje na nem?kem forumu in prevo?ene km, ta sploh ?e ni bil preve? zabasan, prilagam tudi nekaj slik in povezavo do nem?kega foruma.

 

Moram pa priznati, da je ?i??enje kolektorja kar smotano (za par ur sem se spremenil v dimnikarja :P). Poleg vse kemije se je ?e najbolje obneslo ?i??enje z ?i?nato krta?o. Verjetno pa bilo ?e bolj u?inkovito peskanje (priporo?ajo z orehovimi lupinami).

 

V kratkem sledi ?e preventivna menjava podlo?k na injektorjih, potem pa bi moglo biti do 300kkm mir ;).

 

Zdi se, da motor sedaj lep?e in mirneje te?e, pri pospe?evanju in zaviranju z motorjem je to najbolj opazno. Menjalnik je ?e prej deloval dobro, zdaj pa se mogo?e ?e za odtenek lep?e prestavlja.

 

Avto pa je Mazda CX5, 2014, 110kw.

 

https://www.cx5-forum.de/f14/fotostory-pionierarbeit-fuer-herzen-unserer-cx5-8778.html

 

post-714-0-48457700-1583175797_thumb.jpg

post-714-0-14385000-1583175804.jpg

post-714-0-03556200-1583175813_thumb.jpg

post-714-0-11324200-1583175818.jpg

post-714-0-73507900-1583175822_thumb.jpg

 

lp, Samo

Napisano

Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?

 

 

Napisano

A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo?

 

Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.

 

?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k. :lol:

Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....

 

Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...

Napisano

Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?

Zdravo,

 

jaz sem na svojem imel izku?njo, da jih je potrebno, kako je pri novej?ih pa ne vem. Na levi strani gledano proti ma?ini je verjetno nekoliko hladneje (kanal za dovod vode) kot na desni, posledi?no je bil skrajno desni injektor najbolj zape?en, podlo?ka najbolj pre?gana in ga je bilo tudi najte?je izvle?i :(.

Napisano

Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....

Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...

Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!
Napisano

Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!

No,pol pa prav delam. Tudi kar se ti?e ?arnic.

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

He, He, ti vozi? mazde po starem, da je ne ?para?.Mazda to ?uti in se ne upa zafrkava ti s tabo. :) Kdor dela v rokavi?kah z njimi, pa vse nekaj kihajo, pa ka?ljajo, pa na dodatne sprehode jih je potrebno vozit, pa ?lepat v klance,pa menjava pogosto olje kot dojen?kom plenice. V bistvu so te nove mazde kot eni nedono?en?ki. :)

 

 

Napisano

Le kaj delam narobe?

 

Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:

- zavorni diski so ?e original

- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...

- sita ?e nikoli nismo ?istili

- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna

 

O?itno ne znam vozit Mazd...

Zdravo,

 

to se tudi jaz v?asih spra?ujem ;)

 

Na prej?nji Mazdi 6 ni bilo nobenih te?av, avto je delal bp do 360kkm. Preventivno so bile sicer menjane podlo?ke na 120kkm, ampak so bile ?e ok, prav tako sito.

 

Na tej je bilo sito o?itno ?e ob nakupu zabito, verjetno posledica pre?gane podlo?ke.

 

Sestra ima Mazdo 5, seveda ?e ni menjala ni?esar od tega, razen enormnih koli?in olja pome?anega z dizlom, ki verjetno pomaga ?istiti sito ;).

 

Tudi nekih groznih relacij ne dela, nikoli ne skrbi da se ta izvede do konca, kar je seveda razlog, da je toliko nafte v olju. Na drugi strani pa zaradi nedokon?anih regeneracij tudi temperature niso tako visoke in je mo?nost pre?ganih podlo?k nekoliko manj?a.

 

Seveda si lahko vsak to razlaga druga?e, tako si pa? jaz;

 

Sam avta ne ?param, uvozil sem ga iz Nem?ije, kjer je bil sklepam ve?ino vo?en po AC in se zagotovo ni ?paral. ?tevilo narejenih regenaracij je sedaj blizu 800, ki se izvajajo povpre?no na 250km kar je skupaj okoli 200kkm, kolikor jih bo imel sedaj.

 

lp, Samo

Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.
Napisano (urejeno)

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.

 

Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko.  :ne vem:

 

Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno.  :lol:

Popravljeno od NevLado
Napisano

Malo jo razstavili.

pobrali dol vse mozne roke saj grejo v ponedeljek na obnovitev saj so vse polomljene.

most se gre jutri peskati in nanovo zascititi tako da sva nevezna d8c32b509792a2aaabb035b1e137c0c6.jpgca20860e407589457d166656a4418e27.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ej...toooo priden pol bo kot nova ..kaj dela? na prostem..zoom zoom lp

Napisano

hehe ja res je. saj tko ni blo guzve hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Evo v?eraj kon?no zamenjal komplet koles, se ?lovek kr po?teno nagara nosit te 30 kilske krogece dve nadstropji :P Pa ?e zanimivo je avto dvigovat brez original dvigalke...ki jo sedaj (vozilo iz 2019) ne dobi? ve?, ?e ne naro?i? zraven rezervnega kolesa o.O

 

Drga? pa slike bodo ustrezno prilo?ene v forumu predstavitev ?lanov, te 19 ji preprosto pa?ejo ko ata na mamo :P

Napisano

Ej...priden zoom zoom

Napisano

Moje nove feltne pa ?akajo v Ljubljani v trgovini, ki je od danes naprej zaprta. Bo treba po?akat,da to mine.

 

 

Napisano

25 kg imajo 19 col z 225/45 19, vsaj tiste 2013-2017. Znan?ev kolega dela na porsche servisu, cayenove 22 col imajo dobrih 35 kg / kos, razumljivo je, da mehaniki precej prekolnejo...?e sama guma ?irine 315/30 22 ima 18 kg. :)

Napisano

Tudi odvisno od same gume. Niso vse gume enako te?ke, resda je razlika majhna a vendarle.

 

 

Napisano

No pol sm kr dobr ocenu :P Nism jih ?ou dejansko vagat, napisu sm kolk se mi je zdel da so ble te?ke, vsaka je mela eno kilo ve? kot prej?nja xD

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.