Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 54 minutami je 50keda napisal:

@Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam :D

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom  40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev. 

Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša.

 

 

Napisano

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Slivka napisal:

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena. 

To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi...

 

Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume...

Napisano

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

A ti filaš 19" 3 bare?? 🥺

 

 

Napisano

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Boss napisal:

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj  preveč "športna". 

Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita... 

Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem. 

Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano

Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru...

Napisano

Ni ravno kaj sem naredil na svoji mazdi, je pa kaj sem naredil na svojem vozilu (ki se, mimogrede, v nobenem pogledu ne more primerjat z mazdo)

 

Ker so vag group ena jajca, so se mi pri cca 120 Kkm, logično, začele pojavljati težave. Najprej občasno, je avto za zagon potreboval dva obrata motorja. Pri raznoraznih bencinarjih raznoraznih znamk je logično, da rabiš verglat kot odtrgan, dizli so druga pesem - en obat in mora laufat.

Prijavil napako na rednem servisu, pa niso našli da bi bilo karkoli narobe. Pred 3mi tedni sem jim ga pripeljal na izreden servis (avto je še vedno v garanciji), ker se je dogajalo, da je za zagon potreboval 3 do 4 vrtljaje. Testirali so akumulator in rekli da v dobri kondiciji, na avtu pa niso našlo napake. Poklicali so tudi suport kjer so izvedeli, da bi morali začet nekaj menjat okoli odmične gredi. 

Avto  je čez vikend stal dva dni, zato sem pričakoval težave in pripravil telefon za snemanje videa med zagonom. Štarter je vrtel mašino celih 25sekund preden je odnehal, Sledil je zagon s pomočjo kablov. Takoj sem se odpeljal do mojega dilerja za akumulatorje. Le ta je pred menjavo dal star aku na tester in ugotovil, da je BP in da tudi polnjenje deluje normalno, Rekel je, da bi mi z veseljem prodal nov akumulator, ampak da zgleda da je z mašino nekaj narobe.

Sledil je obisk uradnega Škoda servisa, Tester je tudi tu pokazal, da je akumulator dober. Vseeno sem zahteval njegovo zamenjavo, pa mi je mehankar rekel, da se bom premislil, ko bom izvedel ceno. Razložil sem mu da vem koliko stanejo AGM akuji. 

 

Menjava akuja, ima za posledico, da avto spet vžge tako kot to znajo samo dizli - v prvem obratu. 

Star aku je bil star 5,5let, kilometrov pa 120Kkm.

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia :)

Napisano
pred 8 urami je Scr3am napisal:

Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia :)

Res je. Vsak normalen avto vžge iz prve brez verglanja. To je bilo takrat, ko smo vozili velecenjene socialistične stoenke in yugote. 😏

 

 

Napisano

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji.

V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab

Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐

 

 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Gregster napisal:

Hmm, lepe cene telih aku. In kolk cajta se pričakuje, da normalno drži? 

Ne vem, odvisno, koliko mestne vožnje imaš, pa pogosto uživanje ugašanje.Nekje 3-4 leta, kar je več je šenkano.

 

 

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Pa še sam ga ne moreš zamenjat, ali pač? Ziher je več kot samo odklop in priklop?

Ja je nek postopek, samo ne vem kje se je že pisalo o tem. 

Napisano (urejeno)

Tako verglanje, ko očitno napetost pade pod določeno mejo, zagotovo ne deluje blagodejno na elektroniko, prav tako ne na elektromehaniko. Mogoče bi bilo potrebno uvesti vzdrževanje po principu "hard time" tako kot npr pri jermenih ki se jih menja ne glede na stanje.

 

Sedaj je pri menjavi akuja potrebno prilagoditi regulator na nov aku. Verjetno bi šlo tudi brez tega, verjetno pa potem nov akumulator nebi imel take življenjske dobe.

 

Ja kje so časi ko sem pri crknjenem akuju na Suzukiju enostavno zajahal bicikel in iz črpalke v Moravčah na belanci pripeljal nov aku. 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗

 

 

Napisano

Haha, hudo👌. Made in china?

Pred eno uro je Alex napisal:

Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗

Alex, ti še spiš z njo😜?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.