50keda Napisano 13. avgust, 2020 Prijavi Napisano 13. avgust, 2020 Nimamo vsi kolegov za vse, bom pa preverjal, zdej z domačim kompresorjem, ko se naslednjič peljem na Štajersko 1 Citiraj
NevLado Napisano 13. avgust, 2020 Prijavi Napisano 13. avgust, 2020 pred 54 minutami je 50keda napisal: @Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam Haha. Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer. Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj. 2 Citiraj
Alex Napisano 13. avgust, 2020 Prijavi Napisano 13. avgust, 2020 pred 3 minutami je NevLado napisal: Haha. Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer. Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj. Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom 40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev. Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša. 1 Citiraj
Slivka Napisano 13. avgust, 2020 Prijavi Napisano 13. avgust, 2020 Ma, nekateri pa res imate čas... Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno... Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno... 3 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 (urejeno) pred 7 urami je Slivka napisal: Ma, nekateri pa res imate čas... Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno... Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno... Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena. To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume. Popravljeno 14. avgust, 2020 od Alex 1 Citiraj
Slivka Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi... Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume... Citiraj
Boss Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control. 1 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 pred 7 minutami je Boss napisal: Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control. A ti filaš 19" 3 bare?? 🥺 Citiraj
Boss Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih. 1 Citiraj
Alex Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 (urejeno) pred 59 minutami je Boss napisal: To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih. Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj preveč "športna". Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita... Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem. Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗 Popravljeno 14. avgust, 2020 od Alex 1 3 Citiraj
Slivka Napisano 14. avgust, 2020 Prijavi Napisano 14. avgust, 2020 Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru... 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 18. avgust, 2020 Prijavi Napisano 18. avgust, 2020 Ni ravno kaj sem naredil na svoji mazdi, je pa kaj sem naredil na svojem vozilu (ki se, mimogrede, v nobenem pogledu ne more primerjat z mazdo) Ker so vag group ena jajca, so se mi pri cca 120 Kkm, logično, začele pojavljati težave. Najprej občasno, je avto za zagon potreboval dva obrata motorja. Pri raznoraznih bencinarjih raznoraznih znamk je logično, da rabiš verglat kot odtrgan, dizli so druga pesem - en obat in mora laufat. Prijavil napako na rednem servisu, pa niso našli da bi bilo karkoli narobe. Pred 3mi tedni sem jim ga pripeljal na izreden servis (avto je še vedno v garanciji), ker se je dogajalo, da je za zagon potreboval 3 do 4 vrtljaje. Testirali so akumulator in rekli da v dobri kondiciji, na avtu pa niso našlo napake. Poklicali so tudi suport kjer so izvedeli, da bi morali začet nekaj menjat okoli odmične gredi. Avto je čez vikend stal dva dni, zato sem pričakoval težave in pripravil telefon za snemanje videa med zagonom. Štarter je vrtel mašino celih 25sekund preden je odnehal, Sledil je zagon s pomočjo kablov. Takoj sem se odpeljal do mojega dilerja za akumulatorje. Le ta je pred menjavo dal star aku na tester in ugotovil, da je BP in da tudi polnjenje deluje normalno, Rekel je, da bi mi z veseljem prodal nov akumulator, ampak da zgleda da je z mašino nekaj narobe. Sledil je obisk uradnega Škoda servisa, Tester je tudi tu pokazal, da je akumulator dober. Vseeno sem zahteval njegovo zamenjavo, pa mi je mehankar rekel, da se bom premislil, ko bom izvedel ceno. Razložil sem mu da vem koliko stanejo AGM akuji. Menjava akuja, ima za posledico, da avto spet vžge tako kot to znajo samo dizli - v prvem obratu. Star aku je bil star 5,5let, kilometrov pa 120Kkm. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Scr3am Napisano 18. avgust, 2020 Prijavi Napisano 18. avgust, 2020 Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia 1 Citiraj
Alex Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 pred 8 urami je Scr3am napisal: Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia Res je. Vsak normalen avto vžge iz prve brez verglanja. To je bilo takrat, ko smo vozili velecenjene socialistične stoenke in yugote. 😏 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter. Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Alex Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 pred 13 minutami je Mraušk Mčk napisal: Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter. Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji. V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐 Citiraj
Gregster Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 Hmm, lepe cene telih aku. In kolk cajta se pričakuje, da normalno drži? Citiraj
Alex Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 pred 16 minutami je Gregster napisal: Hmm, lepe cene telih aku. In kolk cajta se pričakuje, da normalno drži? Ne vem, odvisno, koliko mestne vožnje imaš, pa pogosto uživanje ugašanje.Nekje 3-4 leta, kar je več je šenkano. Citiraj
Gregster Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 Pa še sam ga ne moreš zamenjat, ali pač? Ziher je več kot samo odklop in priklop? Citiraj
Bini Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 pred 1 uro je Gregster napisal: Pa še sam ga ne moreš zamenjat, ali pač? Ziher je več kot samo odklop in priklop? Ja je nek postopek, samo ne vem kje se je že pisalo o tem. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 19. avgust, 2020 Prijavi Napisano 19. avgust, 2020 (urejeno) Tako verglanje, ko očitno napetost pade pod določeno mejo, zagotovo ne deluje blagodejno na elektroniko, prav tako ne na elektromehaniko. Mogoče bi bilo potrebno uvesti vzdrževanje po principu "hard time" tako kot npr pri jermenih ki se jih menja ne glede na stanje. Sedaj je pri menjavi akuja potrebno prilagoditi regulator na nov aku. Verjetno bi šlo tudi brez tega, verjetno pa potem nov akumulator nebi imel take življenjske dobe. Ja kje so časi ko sem pri crknjenem akuju na Suzukiju enostavno zajahal bicikel in iz črpalke v Moravčah na belanci pripeljal nov aku. Popravljeno 19. avgust, 2020 od Mraušk Mčk Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 20. avgust, 2020 Prijavi Napisano 20. avgust, 2020 hehe nice... sem presenečen kako dober kontrast je. 1 Citiraj
Alex Napisano 20. avgust, 2020 Prijavi Napisano 20. avgust, 2020 Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗 1 Citiraj
Gregster Napisano 20. avgust, 2020 Prijavi Napisano 20. avgust, 2020 Haha, hudo👌. Made in china? Pred eno uro je Alex napisal: Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗 Alex, ti še spiš z njo😜? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.