Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 54 minutami je 50keda napisal:

@Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam :D

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom  40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev. 

Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša.

 

 

Napisano

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Slivka napisal:

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena. 

To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi...

 

Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume...

Napisano

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

A ti filaš 19" 3 bare?? 🥺

 

 

Napisano

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Boss napisal:

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj  preveč "športna". 

Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita... 

Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem. 

Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano

Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru...

Napisano

Ni ravno kaj sem naredil na svoji mazdi, je pa kaj sem naredil na svojem vozilu (ki se, mimogrede, v nobenem pogledu ne more primerjat z mazdo)

 

Ker so vag group ena jajca, so se mi pri cca 120 Kkm, logično, začele pojavljati težave. Najprej občasno, je avto za zagon potreboval dva obrata motorja. Pri raznoraznih bencinarjih raznoraznih znamk je logično, da rabiš verglat kot odtrgan, dizli so druga pesem - en obat in mora laufat.

Prijavil napako na rednem servisu, pa niso našli da bi bilo karkoli narobe. Pred 3mi tedni sem jim ga pripeljal na izreden servis (avto je še vedno v garanciji), ker se je dogajalo, da je za zagon potreboval 3 do 4 vrtljaje. Testirali so akumulator in rekli da v dobri kondiciji, na avtu pa niso našlo napake. Poklicali so tudi suport kjer so izvedeli, da bi morali začet nekaj menjat okoli odmične gredi. 

Avto  je čez vikend stal dva dni, zato sem pričakoval težave in pripravil telefon za snemanje videa med zagonom. Štarter je vrtel mašino celih 25sekund preden je odnehal, Sledil je zagon s pomočjo kablov. Takoj sem se odpeljal do mojega dilerja za akumulatorje. Le ta je pred menjavo dal star aku na tester in ugotovil, da je BP in da tudi polnjenje deluje normalno, Rekel je, da bi mi z veseljem prodal nov akumulator, ampak da zgleda da je z mašino nekaj narobe.

Sledil je obisk uradnega Škoda servisa, Tester je tudi tu pokazal, da je akumulator dober. Vseeno sem zahteval njegovo zamenjavo, pa mi je mehankar rekel, da se bom premislil, ko bom izvedel ceno. Razložil sem mu da vem koliko stanejo AGM akuji. 

 

Menjava akuja, ima za posledico, da avto spet vžge tako kot to znajo samo dizli - v prvem obratu. 

Star aku je bil star 5,5let, kilometrov pa 120Kkm.

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia :)

Napisano
pred 8 urami je Scr3am napisal:

Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia :)

Res je. Vsak normalen avto vžge iz prve brez verglanja. To je bilo takrat, ko smo vozili velecenjene socialistične stoenke in yugote. 😏

 

 

Napisano

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji.

V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab

Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐

 

 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Gregster napisal:

Hmm, lepe cene telih aku. In kolk cajta se pričakuje, da normalno drži? 

Ne vem, odvisno, koliko mestne vožnje imaš, pa pogosto uživanje ugašanje.Nekje 3-4 leta, kar je več je šenkano.

 

 

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Pa še sam ga ne moreš zamenjat, ali pač? Ziher je več kot samo odklop in priklop?

Ja je nek postopek, samo ne vem kje se je že pisalo o tem. 

Napisano (urejeno)

Tako verglanje, ko očitno napetost pade pod določeno mejo, zagotovo ne deluje blagodejno na elektroniko, prav tako ne na elektromehaniko. Mogoče bi bilo potrebno uvesti vzdrževanje po principu "hard time" tako kot npr pri jermenih ki se jih menja ne glede na stanje.

 

Sedaj je pri menjavi akuja potrebno prilagoditi regulator na nov aku. Verjetno bi šlo tudi brez tega, verjetno pa potem nov akumulator nebi imel take življenjske dobe.

 

Ja kje so časi ko sem pri crknjenem akuju na Suzukiju enostavno zajahal bicikel in iz črpalke v Moravčah na belanci pripeljal nov aku. 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗

 

 

Napisano

Haha, hudo👌. Made in china?

Pred eno uro je Alex napisal:

Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗

Alex, ti še spiš z njo😜?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To plus infrastruktura
    • Odločam se za nakup carplay android, na spletu je toliko tega, da vec sploh ne vem katerega bi naročil. Zanimajo me vaše izkušnje in kaj priporočate? Je navigacija lepo vodljiva na touch in ostale funkcije, da ne šteka? Lep pozdrav
    • Ampak kateri del te pa tolk moti?   - izredne razmere in kaos že imajo kar nekaj časa na južni meji. Jebat ga, vsak bimbo pa tud ne more kar tako vkorakat nelegalno čez mejo. V EU to tud že precej zapiramo, sam se o tem ne govori kej dosti. - mehiški zaliv/ameriški zaliv. Murikanci ga lahko imenujejo kakor hočejo, mednarodno bo pa še vedno mehiški zaliv. Ista fora k Piranski zaliv/Savudrijska vala. - izgon migrantov (sploh kriminalcev) - to mamo mi tud pa še Turčiji plačujemo, da jih drži pri sebi. - konec je zelenega natega... nam bi elita najraje prepovedala osebni avto, sama se pa vozi s privat avioni na eksotične destinacije, kjer se grejo podnebne konference. - spola sta dva - pri vseh živalskih vrstah je tako, torej ne vidim fore, da bi se šli neke namišljene deviacije. Če bi bil Freud še živ bi jim lepo diagnosticiral nevrobolezensko stanje brez olepševanj. - to da se Kitajska vmešava in podkupuje Panamsko vlado verjetno ni glih plod bujne domišljije. Je treba samo pogledat koliko takih plovnih poti že nadzorujejo, da o mednarodnih pristaniščih sploh ne bom izgubljal besed - ker niso razumeli kaj je DEI in kako je to kvarno vplivalo na javne inštitucije, jim je pač moral povedat, da deviacije se komot greš doma, če te to vzburja, nikakor pa to ne sme vplivat na degradacijo javnih storitev, kar se je z uvajanjem DEI dogajalo vspovsod v javnih ustanovah in službah. - zakaj je potrebno posebej ščitit transspolne - ščitit pred kom? Pred samodestruktivnostjo, da si ne bodo onetov rezal, ko v glavi vlada zmeda? Država tega ne sme spodbujat niti preprečevat. Dogajalo pa se je tisto prvo, da so že tako zmedenim pubertetnikom še prilivali olja na ogenj v svojih nepremišljenih odločitvah v najbolj težavnem obdobju odraščanja. In to mimo vednosti staršev.   Bi še nadaljeval pa verjetno nima nihče volje tole brat - murika je ratala dekadentno razvraten imperij in zgodovina nas uči, da ko se je imperijem to zgodilo so propadli vsi po vrsti. Bomo videli ali bo voz šel v pravo smer - nas v EU pa še čaka taka streznitev - sreča je edino to, da še nismo toliko zabredli, ampak trudijo pa se, da bi.
    • Skor si ne moreš zmislt kej tazga   https://www.24ur.com/novice/tujina/prve-trumpove-poteze-razglasitev-izrednih-razmer-preimenovanje-mehiskega-zaliva.html
    • To je problem. Ker se mora najprej iz malo večje mase EVjev narediti trg rabljenih, da se bo malo vedelo kaj lahko pričakuješ. Že pri ICEjih je nakup rabljenega malo loterija, pri EVjih pa zaenkrat še sploh.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.