Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 26 minutami je jacques33 napisal:

Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.

 

Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.

 

Bom ga povprašal. Potem imaš enako polico kot jaz, ta na sliki je lanska, letošnja je premijski razred kaska na 1, premijski razred za osnovo je pa na PR3 nižje negre to je max za osnovo. Letos sem plačal 622€

Napisano

Ja pri Savi je menda res tako, da nižje od 3. premijskega razreda ne gre.

Sam sem bil prej tudi pri Savi, pa se mi je malo zamerila, ker so se podražili, sicer drugih težav ni bilo. Pa moj kolega avtoklepar pravi, da Generali in Grawe najbolj korektno izpeljeta škodne postopke in izplačila, zato sem tudi menjal.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Super. Se pravi, da naši karavani pijejo zelo malo glede na težo. 👍

 

 

Napisano

Mazde so kr težke, pa čeprav so reklamirali Skyactive tehnologijo z manjšanjem teže... Zgleda bolj marketing🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

Glede teže sm se js na alfi še bolj čudu... 1700kg

Ko sem sam imel 156tko 1,6 je imela komaj 1230kg in bila najlažja v razredu tisti čas zaradi zelo veliko sestavnih delov podvozja iz aluminija! Za njo sem imel pa 3ko 1.6, razred manjšo in je imela približno isto kg! Sedanja 3ka pa ima 1280kg kar se mi ne zdi malo glede na velikost in 2.0 motor.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Naredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Sanke v prtljažniku dodajo težo.... Vprašanje kolk dodajo še sani na strehi.... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

No evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪

Zato ma pa Picasso (a.k.a. Kapelica ali piksna) samo utore , kamor se po potrebi da prečke.... In ni ničesar po nepotrebnem na strehi:) 

Napisano

Tako je ... kaj ti bodo sanke na strehi, ko treniraš kros po kolenih okol kapelce.

33112_1.png

Napisano
3 minutes ago, Deeyan said:

Privoscu sm ji novo olje v motorju, menjalniku jn diferencialu 🙂

 

IMG_20210109_103726.jpg

Mazdino olje ali Red line?

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mazdino olje ali Red line?

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

Napisano

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
5 hours ago, Aless said:

 

Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika. 

Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not. 

 

Dal sem not Ravenol FZ 🙂

5 hours ago, scania said:

Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.

Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.

 

Nisem se neki konkretno testiru, od mehanika pa do mene mam 4km,pa ga nisem neki teral, pri normalni voznji nisem opazu neke razlike proti prej. Bom pa jutr nardil s testerjem se tole ponovno nastavitev, pa en mal vecji krog naredu po obcini, pa bom porocal 🙂

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ko je mrzel je to normalno :) . Pri resetu pa drži tudi ko je zagret, s tem da je razlika od avta do avta, nekaterim 100km, sem pa delal enkrat na mercedesu in smo adaptacijo wandlerja delali med vožnjo s testerjem, sam menjalnik je pa proces končal v 10km. Enkrat sva govorila tudi s kolegom, ki pa je imel izkušnjo pri bmw-ju da je skalibriral v procesu ogrevanja. Po moje odvisno od vzdrževanja in obrabe, ti mazdini menjalniki so top. Včasih kdo jamra da je počasen da rabi da prestavi, kr dsg in cvt gresta ko strela nič ne čutiš, pa hitrejša sta, pa se samo nasmejim in si mislim človek tiptronic je top of the top.

Napisano

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Napisano

Odlično, jaz imam škatlo pa mi je včasih v napoto..ok včasih, to je res malokrat, ampak takrat bi jo vrgel nekam :D

Napisano
pred 25 minutami je Husky1290 napisal:

Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).

 

Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.

 

Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)

Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)

Ojačevalec: AP-4340 - Focal

Sub: ACW10 - DLS

Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju :) (sej lastniki M6 poznate ta zvok)

 

Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.

 

Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje :D

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

pred 2 minutama je Husky1290 napisal:

Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

 

 

Napisano
28 minutes ago, Alex said:

Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm. 

Aha. Kakšen je pa premer vočnika suba? 

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Husky1290 napisal:

25 cm. Kr prijetno rukne za aktivca 😁

20210111_195941.jpg

Lepo... sicer bi pa bolj nabijalo oziroma bi šlo nižje z subom na mestu rezervnega kolesa. Se prenašajo nizki toni tudi preko same karoserije. 

A ima tudi non-bose verzija vgrajene srednjetonce +tweeterje v armaturki?

Pa srednji zvočnik na armaturki ? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.