Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 22. 5. 2021 ob 17:00 je Scr3am napisal:

Preveri po podatkih pa bow videl :). Za 2.2 pa nevem, ampak kakorkoli je to dalec od nepremicnine. Sem prej imel 1.8 in tisto je nepremicnina. 2.5 in pa pedal box pa dalec od tega :)

Razširi  

Verjamem, da 2,5 benzinar gre. Z pedal box- om pa sploh. Večinoma je mišljeno na benzinarke 120, 165 konjske. 

Kako pa izgleda dizelca z 200 konji in 460Nm navora? 

 

 

 

Napisano
  dne 22. 5. 2021 ob 17:32 je SpEkTr napisal:

Ja, ok. Pelje scat v čem zdej??

Razširi  

To je po moje nek straniščni humor :nevem:😜

33112_1.png

Napisano
  dne 22. 5. 2021 ob 16:32 je Scr3am napisal:

Jest imam se zmontiran pedal box in ga imam na eco, kaj sele ce ga dam na sport ali sport +. To rajs sploh ne nastavljam, ker sploh nemors normalno vozit ker premocno vlece.  Se ne zajebavam.

Razširi  

 

Kje si nabavu, pa kolk cekinov? 

Napisano

Potem je pa straniscni humor... 

 

Pedal box sem kupil takrat se od kalmana je pa DTE pedal box. Ene 250e stane nov, ce se ne motim. Ti ga pa sprogramirajo prav za tvoj avto. 

Napisano
  dne 23. 5. 2021 ob 6:06 je Scr3am napisal:

Potem je pa straniscni humor... 

 

Pedal box sem kupil takrat se od kalmana je pa DTE pedal box. Ene 250e stane nov, ce se ne motim. Ti ga pa sprogramirajo prav za tvoj avto. 

Razširi  

Ampak tole ti ne poveča konjev in navora samo odziv pedala za plin. Ko enkrat spelješ ni neke razlike pri zmogljivosti! Sem že pred časom gledal neke prispevke in se izkaže mapiranje kot boljša varjanta saj dobiš več konjev in navora edino v tov.računalnik ne posegaš s predalom. 

Napisano

Se popolnoma strinjam s teboj in sem bil tudi jaz istega mnenja, da je to krneki dokler nisem probal. To vlece kot noro, ker dobesedno nimas laga in nerabis nabijati gasa. Pedalo je bistveno bolj obcutljivo in odzivno. Vem kaj bos sedaj rekel, da ce bi hotel bi lahko samo malo bolj pritisnil pedalo za plin in si na istem. No nisi. Mors enkrat probat peljati pa bos videl :). Cela znanost vsega tega je ta, da ko ti pritisnes na gas se loputa za gas odpre za dolocen procent in tukaj v igro pride pedal box, ker racunalniku poslje "popravljene" podatke in se loputa bolj odpre. Skratka rezultat je da ni "throttle laga" in pa vecja moc ter navor pri nizjih obratih. Drgac pa vse pise na njihovi spletni strani ali pa imas demonstrirano na youtubu :)

Napisano
Napisano
Napisano

Nekaj dni nazaj prejel 70mai a800 4k dashcam. Gre za front and rear dashcam. Bolana slika. Za ta denar samo kapo dol xiaomi.

Napisano

Pravim, da večja odzivnost ni enaka večji moči. Pač to kar ti ta pedal nudi, je večja al pa hitrejša odzivnost pedalke a ni tako? 

Napisano (urejeno)
  dne 23. 5. 2021 ob 11:08 je Deeyan napisal:
Razširi  

Nekaj podobnega sem jaz že zdavnaj omenil tu na forumu, ker so na italijanskem mazda forumu to množično montirali, a ste me takoj ustavili, da to ni nič, da naj raje investiram v dober čip tuning. Kolikor se spomnim je tu govora o treh nastavitvah občutljivosti ali morda še več. To je enostavno povedano modificiran potenciometer za gas. Se pravi, da lahko( tudi z pomočjo telefona) nastaviš nastavitve city, sport, in verjetno kak extremesport. Vse kar se tukaj zgodi je to, da si nastaviš občutljivost stopalke za plin, da ne prihaja do zakasnitve pri podajanju plina. 

Pri city je analogno podajanje, se pravi, da ko daš gas ne reagira agresivno , ampak lepo zvezno dodaja plin. Podobno kot original. Pri "sport" je linija podajanja plina že bolj linearna, kar pomeni, da ni več "luknje" oziroma zamika. Stopalka reagira takoj, potenciometer zvezno podaja plin. To, da stopalka za plin ne reagira  takoj gre včasih tudi meni na živce. Lepo bi bo, da bi prijela takoj, brez razmišljanja. Z uporabo tega  pripomočka je baje vožnja bolj zanimiva, živa in igriva. Ne pridobiš pa nič konjev, nič sekund od 0/100, nič hitrosti. 

Zgolj zabava in boljši občutek pri vožnji. V Nemčiji imajo enega tunerja, ki je sicer član njihovega mazda foruma, ki ti poleg tuninga (čipiranje na 210 KM, dizlov) uredi tudi to zadevo. In to brezpačno., 😉

Podobna stvar. 

https://www.rtecshop.co.uk/sprint-booster-for-mazda-6-gj-all-engines/prod_29402.html

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Saj ni nihce napisal da pridobis navor oz. konje. Je tocno tako, kot je alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla, da ga cipiras namesto pedal boxa.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
  dne 23. 5. 2021 ob 17:09 je Scr3am napisal:

Saj ni nihce napisal da pridobis nabor oz. konje. Je tocno tako, kot ke alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla da ga cipiras namesto  montaze pedal boxa :)

Razširi  

Ampak še vedno ti ostane zamik pri gasu. Tega tudi z čipiranjem ne odpraviš. 

 

 

Napisano

Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.

33112_1.png

Napisano
  dne 23. 5. 2021 ob 17:20 je Boss napisal:

Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.

Razširi  

Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje. 

Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše  podvozje, podvozje se zniža in podobno. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Kot pri elektricnemu avtu kjer ni zamika oz. Laga. Takoj ko pritisnes avto leti.

Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto tako razmisljal dokler nisem probal :)

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.