Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Možno. Vsekakor preveč. 

Koliko pa ne bi bilo prevec za vse to, kar je zamenjal oz. uredil?

 

Imam obcutek, da eni napisete nekaj samo zato, da nekaj napisete… 

 

Edino ce je prevec zato, ker sploh ni treba v avto nic vlagati… Ampak to tezko verjamem nekomu, ki v avto vlozi precej denarja samo za “šminko” ;) 

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja mene tud zanima kolk bi bila realna cena z davkom plačano pošteno in po zakonih brez šušmarjenja?

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Koliko pa ne bi bilo prevec za vse to, kar je zamenjal oz. uredil?

 

Imam obcutek, da eni napisete nekaj samo zato, da nekaj napisete… 

 

Edino ce je prevec zato, ker sploh ni treba v avto nic vlagati… Ampak to tezko verjamem nekomu, ki v avto vlozi precej denarja samo za “šminko” ;) 

Jaz dam na avto vedno samo prvoklasno robo. Tako bo kmalu  tudi z zavornimi diski in ploščicami. Gume itak vedno in le najboljše na trgu, prav tako bo šlo noter zelo kakovostno olje. Ampak ne na način, da mi mehanik reče, to bo stalo toliko in toliko, izbiraš lahko med temi in temi znamkami. Če se da dobiti ceneje in boljšo robo, si jo bom nabavil sam in mehanik bo to vse skupaj  le vgradil. 

In računal pošteno ceno za delo. 😉

 

 

Napisano

In koliko naj bi po tvoje kostalo to, kar je @Janez007 naredil in za kar je placal dobrih 600€? Ker napisal si, da je "vsekakor prevec" :)

 

Nismo vsi "Alexi", da bi verjeli, da je "prvoklasna roba" res prvoklasna in nismo vsi tega mnenja, da vecina pooblascenih servisov vgrajuje "najvecje sranje od sranja"... Pa se vseeno vozimo okoli brez kakrsnihkoli problemov... Samo imam obcutek, da po tvojem mnenju vsi to preplacujemo in da pustimo tam ogromne vsote denarja... :P

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 minutami je Jest napisal:

In koliko naj bi po tvoje kostalo to, kar je @Janez007 naredil in za kar je placal dobrih 600€? Ker napisal si, da je "vsekakor prevec" :)

 

Nismo vsi "Alexi", da bi verjeli, da je "prvoklasna roba" res prvoklasna in nismo vsi tega mnenja, da vecina pooblascenih servisov vgrajuje "najvecje sranje od sranja"... Pa se vseeno vozimo okoli brez kakrsnihkoli problemov... Samo imam obcutek, da po tvojem mnenju vsi to preplacujemo in da pustimo tam ogromne vsote denarja... :P

Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat  na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd. 

Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko  ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na  nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne. 

 

 

Napisano

Jao... a ne znas odgovoriti na enostavno vprasanje :D 

 

Koliko je po tvoje primerna cena za to, kar je @Janez007 naredil? Torej novi ATE diski, ploscice, centriranje vseh 4 koles, mikro jermen, nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra in seveda delo... 

 

 

pred 16 urami je Janez007 napisal:

Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno. 

 

Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat  na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd. 

Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko  ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na  nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne. 

A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil -  a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil -  a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.

Recimo nivelacija luči. Jaz sem bil zaradi tega znanega problema na Mazdi 6 MK 1 na servisu v času garancije 4x. Namesto, da bi zamenjali luč, so nekaj packali vsakokrat, dokler ni pretekla garancija. In potem znajdi se. Dobro, da sem to rešil na koncu sam in je mir. Rešitev- ko vidiš, da je nekaj serijska napaka oziroma ne deluje, zamenjaj dobavitelja. Ukrepaj! 

Navigacija. Ne deluje, veliko  problemov -zamenjaj dobavitelja.Ne prelagati popravila dokler ne gre garancija mimo in potem zaračunati mastno za popravilo ali zamenjavo. 

EGR ventil na Mazdah 6 mk1 je bil znana težava. Izvedenke za italijanski in nemški trg so imele na EGR-ju montirano elektroniko, katera je ves čas zafrkavala. Pojavila, se je check engine lučka. In sem šel na servis prvič, kjer so enostavno pobrisali alarm in stvar "uredili".Nato se je isto ponovno čez kakih šest mesecev. Na servisu enako. 

Čez leto dni zopet... Enostavno niso vedeli, kaj je narobe. In tako so meni "reševali" EGR težavo toliko časa, da je bila garancija mimo. Stvar mi je na koncu rešil privat elektronik/mehanik (naš bivši soforumaš Batko), ki je ugotovil že takoj prvič težavo in jo uspešno tudi odpravil. 

Ugotovitev:. Serviserji  na uradnem servisu  niso posredovali težave naprej. So nesposobni, ker v štirih letih niso znali odpraviti napake. 

Rešitev: zamenjava dobavitelja. Zamenjava servisnega osebja. Odvzem licence za servisiranje mazda vozil. To se je v Kopru enemu tudi zgodilo(avto gruntar) 

Težave z menjalniki. O tem je  na tujih mazda forumih ogromno napisanega. 

Mazda je znana po dobrih menjalnikih in je sramota, da si delajo tako antireklamo z nekaterimi menjalniki. Če to vedo, zakaj se v stvar ne poglobijo in problem rešijo. 

Lahko se spomnimo, kako so se reši našega bivšega soforumaša Beli-ja, ki mu je "crknila" šesta brzina na 6-ki, skyactiv, ročnemu menjalniku.

Večino voženj je opravljal na, relaciji Kp-Lj. Njihova razlaga na uradnem servisu je bila, da zakaj je toliko vozil v šesti brzini, da je potrebno bolj pogosto delati z menjalnikom? 🤪WTF? 

Seveda njegov naslednji avto ni bil več Mazda. 

Lahko bi recimo naredili vpoklic vseh spornih avtov in stvar poštimali. Menim, da je zopet problem v cenejših dobaviteljih, ki jim dostavljajo manj kvalitetne dele.

Enako je z znanimi problemi z luščenjem laka na 19" platiščih. Prvo in prvo so platišča made in china, veliko jih že pride ovalnih iz tovarne, zato pa je na njih prilepljenih en kup uteži. To dobro vem, saj sem prodal že tri komplete 19".

Barva. Kako za vraga ne znajo prebarvati kvalitetno enih ubogih alu platišč kot je treba? 

A je res tak problem nabaviti kvalitetnejšo srebrno candy prosojno barvo, ki je kompatibilna z prašno osnovno črno barvo? Ko pogledaš od blizu te feltne vidiš, da barvi v bistvu sploh nista sprijeti skupaj. Z nohtom lahko odluščiš pol barve s felten. In tako naprej. 

S takim odnosom so že marsikoga odvrnili od ponovnega nakupa Mazde. 

To je moje mnenje. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove :nevem:

 

Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪

 

Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Boss napisal:

Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove :nevem:

 

Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪

 

Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.

Ne smešno, žalostno. To so znane napake, ki jih mazda večinoma ignorira. Kot ta zadnji primer z zadnjimi varnostnimi pasovi. Ko gre garancija mimo, čeprav pri Mazdi  vedo, da je serijska napaka, odštej lepo lagano 1000€. Pa se bodo lahko hvalili na servisih, kako malo napak in reklamacij v garanciji imajo  in koliko zaslužka. Saj jaz sem ljubitelj mazd, ampak s serviserji pa nismo na ti.

Lahko, da je samo v Kp tako, a že dejstvo, da je prejšnji šef  na sprejemu za vozila dal odpoved, pove vse. In je bil edini, ki je  bil res prijazen in je obvladal svoje delo. 

V bistvu sem zelo zadovoljen, da mi ni potrebno več voziti avta k njim

🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

“Znane napake” so prisotne pri vseh modelih in znamkah avtomobilov… in ce se napaka pojavi v nekaj primerih, to se ne pomeni, da je “znana” napaka… Glede pasu, ki ga omenjas, sem prvic prebral tukaj pred kratkim… In seveda, ce gres z Googlom iskat, bos nasel lahko se vec primerov… ker o tem pisejo tisti, ki so imeli tak problem… Ampak, da bi se to pojavljajo tako mnozicno, da bi temu lahko rekel “znana serijska napaka” pa je ze malo pompozno napisano… Jaz sem tudi iskal in sem nasel druge primere… nikjer pa nisem nasel, da bi bil kaksen vpoklic na to temo, kot se je tudi pisalo… 
 

Meni samo to ni jasno, kako lahko vozis tak “krš” od avtombila, kot pises ;)…

 

Aja… se vedno cakam na oceno, koliko bi bila primerna cena za tisto, o cemer je bilo govora in si komentiral, da je vsekakor predrago…  Tebi kot kaze vsi vse zastonj naredijo ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne smešno, žalostno. To so znane napake, ki jih mazda večinoma ignorira. Kot ta zadnji primer z zadnjimi varnostnimi pasovi. Ko gre garancija mimo, čeprav pri Mazdi  vedo, da je serijska napaka, odštej lepo lagano 1000€. Pa se bodo lahko hvalili na servisih, kako malo napak in reklamacij v garanciji imajo  in koliko zaslužka. Saj jaz sem ljubitelj mazd, ampak s serviserji pa nismo na ti.

Lahko, da je samo v Kp tako, a že dejstvo, da je prejšnji šef  na sprejemu za vozila dal odpoved, pove vse. In je bil edini, ki je  bil res prijazen in je obvladal svoje delo. 

V bistvu sem zelo zadovoljen, da mi ni potrebno več voziti avta k njim

🤗

Ja res žalostno, da imate tak M.servis. Jaz bi se preselil na Štajersko, nam se ne kvarijo Mazde pa prijazni so na servisu-zaenkrat.... :rispekt:. 😂

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja res žalostno, da imate tak M.servis. Jaz bi se preselil na Štajersko, nam se ne kvarijo Mazde pa prijazni so na servisu-zaenkrat.... :rispekt:. 😂

Ja....jaz nimam problema z Mazda servis Avto Plus kp.👍🤣🤣🤣🤣😉😉se da vse zmenit ..tudi če ti poteče garancija in ti popravijo pod garancijo in itd ....😉🤣

Res pa je da sem redna njihova stranka 10 let ...se poznamo 😁😁😁...lp 😉

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Gelipter napisal:

Ja....jaz nimam problema z Mazda servis Avto Plus kp.👍🤣🤣🤣🤣😉😉se da vse zmenit ..tudi če ti poteče garancija in ti popravijo pod garancijo in itd ....😉🤣

Res pa je da sem redna njihova stranka 10 let ...se poznamo 😁😁😁...lp 😉

Drugič še Alex-a vzemi zraven... :nevem:

Danes oprana od mati narave... :bravo:

IMG_20210611_162719.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Drugič še Alex-a vzemi zraven... :nevem:

Danes oprana od mati narave... :bravo:

He he ..Alex ima svojega mehanika za Mazdo 🤣🤣🤣😉😉  zoom zoom 

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Jest napisal:

Jao... a ne znas odgovoriti na enostavno vprasanje :D 

 

Koliko je po tvoje primerna cena za to, kar je @Janez007 naredil? Torej novi ATE diski, ploscice, centriranje vseh 4 koles, mikro jermen, nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra in seveda delo... 

 

 

 

Evola.

Akumulator exide=140€,

centriranje 4 gum=20€

Olje ravenol, 5l=48€

Skupaj deli=404,95€

Računal sem 5litrov najboljšega olja, ki stane 12€/liter.Če bi vzeli original olje mazda, pride 5l=37€.

Za delo bi ostalo še 200€ z ravenol oljem, ali 213€ z povprečnim mazda oljem. Ali je 213€ veliko ali malo za to delo si naj vsak odgovori. Jaz sem upošteval cene za najbolj kvitetne  filtre. Dvomim, da mu je mehanik vgradil takšne. Ali pa mogoče ja. 

Aja, za to naročilo iz Autodoc ne bi bilo  poštnine! 

 

 

Screenshot_20210611-194009__01.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

Recimo nivelacija luči. Jaz sem bil zaradi tega znanega problema na Mazdi 6 MK 1 na servisu v času garancije 4x. Namesto, da bi zamenjali luč, so nekaj packali vsakokrat, dokler ni pretekla garancija. In potem znajdi se. Dobro, da sem to rešil na koncu sam in je mir. Rešitev- ko vidiš, da je nekaj serijska napaka oziroma ne deluje, zamenjaj dobavitelja. Ukrepaj! 

Navigacija. Ne deluje, veliko  problemov -zamenjaj dobavitelja.Ne prelagati popravila dokler ne gre garancija mimo in potem zaračunati mastno za popravilo ali zamenjavo. 

EGR ventil na Mazdah 6 mk1 je bil znana težava. Izvedenke za italijanski in nemški trg so imele na EGR-ju montirano elektroniko, katera je ves čas zafrkavala. Pojavila, se je check engine lučka. In sem šel na servis prvič, kjer so enostavno pobrisali alarm in stvar "uredili".Nato se je isto ponovno čez kakih šest mesecev. Na servisu enako. 

Čez leto dni zopet... Enostavno niso vedeli, kaj je narobe. In tako so meni "reševali" EGR težavo toliko časa, da je bila garancija mimo. Stvar mi je na koncu rešil privat elektronik/mehanik (naš bivši soforumaš Batko), ki je ugotovil že takoj prvič težavo in jo uspešno tudi odpravil. 

Ugotovitev:. Serviserji  na uradnem servisu  niso posredovali težave naprej. So nesposobni, ker v štirih letih niso znali odpraviti napake. 

Rešitev: zamenjava dobavitelja. Zamenjava servisnega osebja. Odvzem licence za servisiranje mazda vozil. To se je v Kopru enemu tudi zgodilo(avto gruntar) 

Težave z menjalniki. O tem je  na tujih mazda forumih ogromno napisanega. 

Mazda je znana po dobrih menjalnikih in je sramota, da si delajo tako antireklamo z nekaterimi menjalniki. Če to vedo, zakaj se v stvar ne poglobijo in problem rešijo. 

Lahko se spomnimo, kako so se reši našega bivšega soforumaša Beli-ja, ki mu je "crknila" šesta brzina na 6-ki, skyactiv, ročnemu menjalniku.

Večino voženj je opravljal na, relaciji Kp-Lj. Njihova razlaga na uradnem servisu je bila, da zakaj je toliko vozil v šesti brzini, da je potrebno bolj pogosto delati z menjalnikom? 🤪WTF? 

Seveda njegov naslednji avto ni bil več Mazda. 

Lahko bi recimo naredili vpoklic vseh spornih avtov in stvar poštimali. Menim, da je zopet problem v cenejših dobaviteljih, ki jim dostavljajo manj kvalitetne dele.

Enako je z znanimi problemi z luščenjem laka na 19" platiščih. Prvo in prvo so platišča made in china, veliko jih že pride ovalnih iz tovarne, zato pa je na njih prilepljenih en kup uteži. To dobro vem, saj sem prodal že tri komplete 19".

Barva. Kako za vraga ne znajo prebarvati kvalitetno enih ubogih alu platišč kot je treba? 

A je res tak problem nabaviti kvalitetnejšo srebrno candy prosojno barvo, ki je kompatibilna z prašno osnovno črno barvo? Ko pogledaš od blizu te feltne vidiš, da barvi v bistvu sploh nista sprijeti skupaj. Z nohtom lahko odluščiš pol barve s felten. In tako naprej. 

S takim odnosom so že marsikoga odvrnili od ponovnega nakupa Mazde. 

To je moje mnenje. 

in to je potem premium znamka ?????Pa ti sam ne veš kaj pišeš v 1000 postih hvališ in prehvališ Mazdo kot najboljši avto tukaj pa v enem našteješ en kup napak ....komedija

Napisano

Hja, res je malo čudno, roko na srce. Pač, težave in napake so povsod. Tako je. Zdej Mazda ni nek premijski razred ,tisto bi bilo še 20 jurjev dražje potem. Servis pa zna biti premijski, če ga plačaš po 'redni' oz polni ceni. Ne vem sicer kake so kaj cene drugod, recimo na bmw servisu, a je tam tudi ura 80 eur?

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je robertk6 napisal:

in to je potem premium znamka ?????Pa ti sam ne veš kaj pišeš v 1000 postih hvališ in prehvališ Mazdo kot najboljši avto tukaj pa v enem našteješ en kup napak ....komedija

Dobro, dobro, to je le nekaj pomanjkljivosti vseh generacij 6-k.In teh je za prste niti dveh rok.

To je v bistvu povzetek zadnjih skoraj dvajset let. Druge, tudi korejske znamke imajo takih napak za tri strani A4 formata. Tako, da je mazda proti ostalim še vedno ultra premium. In tudi kar se tiče zanesljivosti. Vedno med top tri. 😉

Mi se večino časa na tem forumu pogovarjamo o pivu, kavi, izletih, babah, ker se o okvarah nimamo skoraj kaj. Pri ostalih znamkah je to glavna tema, okvare, odpovedi motorjev fuč turbine. Ta debata zaseda 90% časa in debate. In seveda med drugim ugotavljajo, kaj jim je storiti, da avti ne bi izgledali tako bogo oziroma povprečni. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Dobro, dobro, to je le nekaj pomanjkljivosti vseh generacij 6-k.In teh je za prste niti dveh rok. Druge, tudi korejske znamke imajo takih napak za tri strani A4 formata. Tako, da je mazda proti ostalim še vedno ultra premium. In tudi kar se tiče zanesljivosti. Vedno med top tri. 😉

Reliability by brand for cars up to five years old

Rank Brand Score
1. Lexus  98.7%
2. Mitsubishi 97.9%
3. Toyota  97.7%
4. Mini 96.8%
5. Skoda 96.4%
6. Hyundai 96.3%
7. Kia 95.9%
8. Honda  95.3%
=9. BMW 95.2%
=9 Mazda 95.2%
11. Alfa Romeo 94.6%
=12. Fiat 94.5%
=12. Subaru 94.5%
=14. Dacia 94.4%
=14. Suzuki  94.4%
=16. Citroën 93.8%
=16. Volvo 93.8%
18. Ford 93.7%
19. Seat 93.6%
20. Volkswagen 93.2%
21. Jaguar 91.8%
=22. Audi 91.5%
=22. MG 91.5%
=22. Porsche 91.5% 
25. Peugeot    91.1%
26. Mercedes 91.0%
=27. Nissan 90.1%
=27. Vauxhall 90.1%
29. Tesla    88.6%
30. Renault 87.6%
31. Land Rover 78.2%
pred 7 minutami je Alex napisal:

Dobro, dobro, to je le nekaj pomanjkljivosti vseh generacij 6-k.In teh je za prste niti dveh rok. Druge, tudi korejske znamke imajo takih napak za tri strani A4 formata. Tako, da je mazda proti ostalim še vedno ultra premium. In tudi kar se tiče zanesljivosti. Vedno med top tri. 😉

@Alex smešiš se .....

Napisano
pred 2 minutama je robertk6 napisal:

Reliability by brand for cars up to five years old

Rank Brand Score
1. Lexus  98.7%
2. Mitsubishi 97.9%
3. Toyota  97.7%
4. Mini 96.8%
5. Skoda 96.4%
6. Hyundai 96.3%
7. Kia 95.9%
8. Honda  95.3%
=9. BMW 95.2%
=9 Mazda 95.2%
11. Alfa Romeo 94.6%
=12. Fiat 94.5%
=12. Subaru 94.5%
=14. Dacia 94.4%
=14. Suzuki  94.4%
=16. Citroën 93.8%
=16. Volvo 93.8%
18. Ford 93.7%
19. Seat 93.6%
20. Volkswagen 93.2%
21. Jaguar 91.8%
=22. Audi 91.5%
=22. MG 91.5%
=22. Porsche 91.5% 
25. Peugeot    91.1%
26. Mercedes 91.0%
=27. Nissan 90.1%
=27. Vauxhall 90.1%
29. Tesla    88.6%
30. Renault 87.6%
31. Land Rover 78.2%

@Alex smešiš se .....

Iz kje si sedaj to povlekel? Iz kakega stripa? 🤔

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Iz kje si sedaj to povlekel? Iz kakega stripa? 🤔

saj ni pomembno ampak prav smešen si že kot mali otrok , moj avtek je največji najboljši če pa ima kdo boljšega pa v jok in na drevo......prav smili se mi tvoja familija verjetno imajo svojega lastnega mnenja bore malo ker Alex ve vse najboljše

Napisano

Lepo 👍😁😁

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Deeyan napisal:

Spet je dobila mal dodatkov 🙂

IMG_20210611_172900.thumb.jpg.09485e7110f1d9eec713fd2547497e5f.jpg

 

IMG_20210611_182629.thumb.jpg.ad9b3e0f32d1f0ce2ba67c09fe4fa312.jpg

Če bi na cesti zagledal Mazdo s temi nalepkami, bi bil prepričan, da gre službeno reklamno vozilo. Ne rečem pa, da mu ne paše (Mazda nalepka spodaj pod vrati), še bolj športen mi deluje. 🙂 Kaj pa je tista konzerva gor na armaturki? 🤣

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.