Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Čemu boš to menjal @scania, a ima to kaj veze s kakim škripanjem? Ker jaz moram tudi to počasi urediti. Na servisu sevead, bimenjali vse skupaj, Pelko bi pa menjal samo ta zglob ki se zapreša.

 

Po dooolllgemmmm času sem ugotovil da mi te gumice škripajo, tik preden se vstavim in zavijam (npr. Na parkirišču) 

Napisano

Meni tudi spredaj, ta link ko je dal scr3am je za mazdo od 2008-2013. Moja je 2018, drugace so te gumice podobne, dve me prideta 15€. 

Napisano

Hm, no dej ti probi če je to res to, potem bi še jaz naročil pa da vidimo. ker to res , ko se avto segreje je še slabše.

Napisano

@scania o kašnih gumicah je tle govora? Men se zdej dlje časa dogaja, da ko grem iz garaže (izhod mam v obliki črke L v hrib) in ko namotam in ko se predne kolo upre v klanec včasih nekaj poka/škripa. Ali pa kot praviš na parkirišču, če namotaš med ustavlanjem.

Napisano

Zgleda nas ima več tako težavo. Na servisu si rekli spodnja roka, jaz mislim da mora bit nekaj trivialnega.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano (urejeno)

Hm torej so to gumice anti roll bara oz. stabilizatorja? Ja, zdaj al je tole spodaj, al pa je problem kje v uležišču amortizerja, to sta edini dve točki ki nista fiksni in se lahko pojavla kaj takega, al sem še kaj pozabil? Vse ostalo bi moralo bit bolj kot ne fiksno, vsaj upam :D

Popravljeno od 50keda
Napisano

Lahko je tudi zglob na spodnji roki ali pa silent bloki oz. puše, vilice, zglob zgornje roke. Še in še je opcij. Na dvigalko in preveriti :)

Napisano

meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.

Napisano

Hudič je, ker pomoje na dvigalki nič ne bo škripalo. Ja, men so rekli zglob na spodnji roki. Ampak, to je pomoje izjava bolj kot ne na pamet.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Hudič je, ker pomoje na dvigalki nič ne bo škripalo. Ja, men so rekli zglob na spodnji roki. Ampak, to je pomoje izjava bolj kot ne na pamet.

 

Jaz sem uspel poustvarit pokanje/škripanje na mestu, tako da sem bremzal zavijal levo desno in na koncu ko sem se ustavil sem še zmeraj držal zavoro ter zavijal hitro na mestu, tako smo potem na kanalu ugotovili od kot prihaja pokanje

Napisano

Meni pa škriplje in poka pri počasni vožnji recimo..Ali pa ko grem počasi rikverc, sploh ko je avto segret.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Meni pa škriplje in poka pri počasni vožnji recimo..Ali pa ko grem počasi rikverc, sploh ko je avto segret.

 

to pa je lahko silent , roke, stabilizator štangica. kugla, ležajček na vrhu amortizerja po moje najbolje če greš na tehničnega in razpotegnejo celi avto, se bo najbolje vidlo

Napisano

Sem bil Januarja tam, pa je bilo ok. :.) Bom vprašal še Pelkota, če ma kak trik, kako najt hrošča :D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je scania napisal:

meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.

To se je meni dogajalo pri Mitsubishi Carismi v suhem vremenu, v mokrem je pokanje izginilo. Potrebno je bilo "znotraj" našpricati gumice stabilizatorja s silikon sprejem in zadeva je izginila. Če prideš zraven, bi jaz namazal z mastjo, ki ne razžira gume https://www.bartog.si/mast-zavorna-ate-039902-05252-039902-05012-180g-p-433639.aspx .

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hmm, neko podobno škripanje včasih tudi jaz zanam ampak težko opišem kdaj se pojavi. Vedno se pojavi, ko zavijem iz stranske ceste na glavno in je vmes še mulda, da me malo premeče. A to so torej neke gumice al kaj?

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

Hmm, neko podobno škripanje včasih tudi jaz zanam ampak težko opišem kdaj se pojavi. Vedno se pojavi, ko zavijem iz stranske ceste na glavno in je vmes še mulda, da me malo premeče. A to so torej neke gumice al kaj?

Meni je na xsari isto pokalo. Slišalo se je kot da bi imel obešeno plastenko in bi zanihala ob steno... 

 

Spona stabilizatorja je bila hin. 

Napisano

Naročil sprednje diske Brembo max. Za ploščice je par opcij a se nisem še odločil katere. 

Screenshot_20210615-090407__01__01.jpg

 

 

Napisano

A ne pašejo tut brembo ploščice zraven? Čeprav ko sem gledal včeraj, so brembo pakne res poceni napram ate.

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Naročil sprednje diske Brembo max. Za ploščice je par opcij a se nisem še odločil katere. 

Screenshot_20210615-090407__01__01.jpg

Za novo rdečo? 

Napisano

Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?

Sem poslal povpraševanje na spletno trgovino  rezervni autodeli24, pa mi je njihov strokovnjak  g. Mark Bennett kar dobro razložil vse okrog naluknjanih in narezanih diskov.Pri zimmermanovih naluknjanih diskih so imeli kar nekaj reklamacij glede razpok,ki se rade  pojavijo ob luknjicah. Sicer v zadnjih časih nekaj manj a vendarle. Manjše mikro razpokice naj bi bile normalne. Neke velike prednosti v naluknjanih ne vidi, razen mogoče v tem, da se malenkost prej ohladijo. On mi je svetoval nakup narezanih brembovih max line. S temi brembo diski niso  imeli omembe vrednih reklamacij. Tukaj vidi prednost v tem, da naj bi v mokrem bolje odvajali vodo. 

Pa ploščice naj bi se bolje očistile. Seveda je negativna stran teh diskov v tem, da res bolj "požirajo" ploščice in rahlo piskajo (ne cvilijo) ob rahlem pritisku zavor. Tej brembo max. naj bi bili priljubljeni pri bmw voznikih. 😬

Tudi o ploščicah je tekla beseda. 

Jaz sem navijal za EBC greenstuff a mi jih je odsvetoval. Bolj naj bi bile primerne za manjše, lažje športne avtomobile, tam nekje do 200 HP. Tudi te bolj navadne diske naj bi kar hitro požrle. On se nekako najbolj nagiba v mojem primeru  k navadnim ATE ploščicam ali jurid ploščicami, ki naj bi bile zelo v redu. Brembo so tudi po njegovem zelo dobre, edino malo več prašijo feltne. Vse te tri firme mi toplo priporoča. 

Se bo treba odločit za eno opcijo. 🤔

Ps. To mi je on odgovoril, da ne bo spet slabe volje, da vas kaj jaz učim. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.