Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hja, naredilo je klik. Drugače ne znam, pucal sem z egr cleaner sprejom. A to ni v redu?

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)

Joooj ste vi eni packi!

Jap tole se vam bo tudi kar hitro nazaj zapackalo, js sm ga enkrat pri Peljku spucal, pa je biu za mesec dni spet v slabem stanju. Me zanimajo vasi rezultati. Meni se potem po ciscenju ni vec pojavlaljo cukanje pri polnem plinu.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Meni ne cuka nič. Vsaj do zdaj ne. Tudi s pb.
Tako da, karkoli že to meri, do sedaj ni moglo merit nič

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.

33112_1.png

Napisano

To lahko pomoje spucas tudi z maf cleanerjom. Avto je tezko vzgal, ker si ga probal vzgati takoj po ciscenju. To je normalno in ni nic narobe.

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

Joooj ste vi eni packi!

Jap tole se vam bo tudi kar hitro nazaj zapackalo, js sm ga enkrat pri Peljku spucal, pa je biu za mesec dni spet v slabem stanju. Me zanimajo vasi rezultati. Meni se potem po ciscenju ni vec pojavlaljo cukanje pri polnem plinu.

Saj je hitro in zelo enostavno opravilo. V bistvu bi bilo še najboljše ga spucat vsako leto ob rednem servisu. Meni mehanik tega ni sploh zaračunal. 

pred 7 urami je Boss napisal:

No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.

Se že dogovarjam a za drugo opcijo. Bo tudi v redu. 

 

 

Napisano
To lahko pomoje spucas tudi z maf cleanerjom. Avto je tezko vzgal, ker si ga probal vzgati takoj po ciscenju. To je normalno in ni nic narobe.
Tako ja, sem pol vzel vse še enkrat ven, spihal, potem je pa počasi proradil. Bomo pa videli če se bo kje kaj poznalo. Recimo pri porabi.

Ampak če je za senzor tak, kaj je potem šele notri? Me je kar strah.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Uf to moraš že kr ene periferije pobrat dol. Tega se ne bi lotil sam, ker bi mi sigurno nazaj grede kaj ostalo :)

 

Vem pa da Pelko menda to počne, ne  vem pa če enako oz če odstrani vse te dele in jih očisti? Je to že kdo delal pri njemu?

Napisano (urejeno)

Fantje, ko maš pa bencinarja pa samo pereš, glancaš in voziš... :ouje:

Ups pa servisiraš..... 😆😂🤣

IMG_20210417_192005~2.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Pa peskaš ventile.. emoji23.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Pri mojih kilometrih nikoli..... :harhar:

Napisano

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Itak, se hecam malo. Ce se greš preventivo itak lahko skoz kj prckas

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

Mormo bit radi da imamo mazde pa naj bo bencinc al pa dizl, ker ostale znamke imajo veliko hujih tezav, to kar imamo mi so sladke skrbi, sploh ker vemo kako in kaj. Če vzdržujemo kot smo napisali nam bo prej rja avto pojedla kot pa motor šel 🤣🤣 . Saj če pogledamo dizlce imajo kar veliko km ko se prodajajo, z uvoza tako lahko 70% dodamo kar nekak kilometrov, v tujini jih je pa tudi veliko z kilometrazo 250000km +, tako da to je dokaz da gredo 🙂 . Na forumu se pa tako samo pogovarjamo o politiki, o cepljenju, izletih, morju, ciscenju avtov... ker o resnih tezavah z mazadmi se nemoremo 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 26 minutami je scania napisal:

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

Jaz tudi raje preventivno zamenjam stvari kot kurativno. Za dpf sem se odločil, da ga dam drugo leto očistiti. 

Se pa pozna kar konkretno pri manjši porabi sedaj, ko je sveže kvalitetno olje not in očiščen senzor. Kar 0,5 l/100.😊

 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je scania napisal:

Mormo bit radi da imamo mazde pa naj bo bencinc al pa dizl, ker ostale znamke imajo veliko hujih tezav, to kar imamo mi so sladke skrbi, sploh ker vemo kako in kaj. Če vzdržujemo kot smo napisali nam bo prej rja avto pojedla kot pa motor šel 🤣🤣 . Saj če pogledamo dizlce imajo kar veliko km ko se prodajajo, z uvoza tako lahko 70% dodamo kar nekak kilometrov, v tujini jih je pa tudi veliko z kilometrazo 250000km +, tako da to je dokaz da gredo 🙂 . Na forumu se pa tako samo pogovarjamo o politiki, o cepljenju, izletih, morju, ciscenju avtov... ker o resnih tezavah z mazadmi se nemoremo 🤣🤣🤣🤣

Res je. Mi je pravil moj mehanik, kake vse probleme imajo pri drugih znamkah. Ravno je imel na mizi enega golfa, ki ni šel skozi tehnični zaradi izpustov. Pa so se zafrkavali z njim cel dopoldan. Ko je prišla lastnica po njega, ji je mehanik rekel v hecu, da naj si kupi mazdo, pa da bo imela potem mir. Seveda je mislil zelo resno.

Ja, glavne teme na našem forumu so v glavnem izleti, pivo in kava. 🤣Vsake toliko kdo uleti s kakim problemčkom na avtu. 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
1 hour ago, scania said:

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

Od takega bi jst avto kupil ☺️

Napisano

Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 urama je samSimon napisal:

Od takega bi jst avto kupil ☺️

Čez 3 do pet let bo moja na prodaji pri 50k km, če se kaj ne spremeni... :prstgor:

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje emoji23.pngemoji23.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

očitno res... Alex je sigurno en tak pa Deeyan tud, ker sta imela previsoko porabo glede na ostale dizle. Si upam trdit, da nekje 0,3 do 0,5 litra bi šlo še dol pri njima.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.