Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je SpEkTr napisal:

Hja, nekak mi je uspelo. Trpele so oči ker te žičke se res filigranske matr...je sicer proradilo, ne vem pa za kok časa. Tko da , če kdo to drži doma, kupim za rezervo čene druzga :)

 

p73eRMb-OcKHR23tFBoGr2cN5n_KtBW7rBOO7fmTbpEYuvLJz2ctbJoIKSFaiGcEgOl9yZcMRNiNeGD01T7k6Cqi1KG5AyM-UAWsRWVfbeIFvQrY1rw4OcXUt2fWSkPRsIQ9eaw1TXQe0RaH5SWgJGQAK8fEZs1Z10Qbbq2tpX_GwJVFb3nUcrPK7_xRvaTn1_zdwpud-M7b6SXZTbxQyb02LeG1o4vpO9F94xA8CRMQ0XNkRoQSPB9bnhrFL7PnNVhNw9et4xclMV66sWXRCwoquBhDV73cQs3hVTf_X-VwHelvm7wBfE6DK0BoKoFkCvDS6gQd-DtzaYafEPq3nvjgYMk-9pIxkkkln81j7TiO5UtKkkqgMTmmAwoBHvkLpgnXvcWpLx3hq7QTi901tuWM4_WqP3u971RwW5IatOPZuIhXVDHegVfab5RgRDakWA_Cd0yEsxnqf1XsKlt1gTMJnkSgGGvs7nNfVd-RoMyO1Xv3BI1n4DA_-75GLcVo53vy8sBjCafZ2aPSNz-GB9Kok1HdeaFGs6MDhJFpDujWSHBuD15RB6M0MBswMJEhh-h-hjHSTUdPxalos9_0RiLJj8cfLkzHLGmr_1mDVHdTzYbe1YJmTag52DCxLy5kjsrH4aJuNyluWdcHyB7aK7-sFr9rs7apDutZExfK8L6Si9m7eXjAizslQVd5rJfheEgpAC-7djdFmlIhGfm80TKYXg=w1306-h979-no?authuser=0

Če si v redu zalotal bo držalo. 

Samo od sebe se ne bo odlotalo, ker bo pri miru,ko bo enkrat montirano.

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

A nisi ti z obale? Mazda 6, 175?

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

Tukaj nas je vsaj 10 z izbuljenimi očmi, ki nas zanima še mnogo več od zanimive  slike... Kateri tip avta, prevoženi km, vzrok menjave, s čim je menjana, strošek,.... ?zmeden?

 

In vsak od teh se sprašuje, kdo bo naslednji? 😂

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tako hudo pa spet ni. Lahko, da je to prva generacija motorjev, ko je bilo res tako, da si plačal mašo, da ne bo tvoj motor naslednji. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Popravljeno od Mda
  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 55 minutami je Mda napisal:

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Dve šobi sta bili slabi. Naknadno sem dal obnoviti vse štiri. 

Dokler nisem odprl spodnjega dela motorja in našel opilke na situ in višje gor uničeno gred. 

Res je, sprva je bila diagnoza okvarjena šoba. 

 

  • Začuden 3
  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Napisano

@Mda Ufff, grda. Kaj na šipki za olje pa nisi opazil da je preveč nafte v olju??

Se ti nivo olja ni dvignil? 

Hmh, edino če je motor pil tudi olje, pol niti ne opaziš da ti meša nafto zraven. 

P.S.: zato pa jaz reskiram tisti 40€ pa dam olje na analizo, in vem pri čem sem, kaka je obraba kovin, gorivo... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

Aja, samo verjetno isti problem z odmičnimi. 🤔

 

 

Napisano

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 7 minutami je Aless napisal:

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

Verjetno res. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

Končno spet oprana v miru :)

IMG_20210727_222626.thumb.jpg.3944bfae187701a8d16d2288160e72c0.jpg

Tablico si slabo opral.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Tolk sem jo zglancal, da se je pregurala, kar vidiš je okvir xD

 

Šalo na stran, še premalo ... bolj ko pučem, več mi ostaja mrčesjih drekov po haubi, pa špricam s tistim odstranjevalcem mrčesa, pa pomaga večinoma samo za tisto kar je sveže gor. Kar je prisušeno je pa katastrofa.

 

@Husky1290 kok se kaj tvoja zdej pere, se pozna, da maš keramiko gor?

Popravljeno od 50keda
Napisano

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Napisano
Pred eno uro je samuel napisal:

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Kaj tako gloda  te bakrene podložke? Po moje je skrajni čas za menjavo podložk na kakih 80-90 Kkm. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni se tudi ne zdi. da bi cene kaj hudo padale...    Malo cenejse so tiste, ki so pripeljane iz tujine (verjetno iz Nemcije, kjer so imeli subvencije za PHEV in so ze zato bile malo cenejse) ... 
    • Na zdej sem pa zmeden, glih kar se odločam a bil kupil pol bitkojna, ker ne bom Superba nabavi in mi dnar ostaja. Baje da je pri BTC-ju samo nebo meja in da bo šlo ravno tja, ti pa men zdej zlato ponujaš. 🤪
    • A imaš občutek, da je Ukrajina res država, ki ima tak nivo demokracije, da bi lahko bila v EU ali v NATU. Ukrajina je tako skorumpirana država, ugrabljena s strani bogatih elit, da ima drugi najnižji BDP med evropskimi državami.. Zato ker je praktično vse pokradeno. Ko smo mi pristopali k EU in NATU so nas preverjali v vsako luknjo, ali izpolnjujemo najvišje standarde demokracije na vseh nivojih. 70% zakonodaje smo morali spremeniti in prilagoditi, da so nas milostno vzeli zraven. Zato danes čakajo in bodo še leta in leta čakali tako Srbija, Makedonija, Črna Gora, BIH, Albanija ipd, da bodo bili sprejeti zraven pa so precej na višjem nivoju kot Ukrajina. Za njo so standarde tako spustili, kar je v posmeh vsem ostalim mladim članicam EU. NATO bi pa moral povozit vsa pravila, če bi jo sprejeli zraven. Se pravi se ne držijo niti enega načela in niti zahtev kaj morajo kandidatke izpolnjevat.   Zakaj je tako verjetno ni treba razlagat, ker UA je pač le orodje in verjemi, da ZDA, EU in NATO milo rečeno boli kurac za Ukrajino - zanimiva je le kot geostrateška pozicija za drezanje v tega nevarnega medveda, ki ga opisuješ. In kaj se zgodi, ko drezaš v medveda... no ja smo videli. Vprašanje se bolj postavlja kdo je tukaj bolj nor a tisti strašni medved v katerega drezajo ali tisti, ki dejansko dreza vanj.   Problem je samo, ker ta medved zdaj grize nazaj in se vsi spogledujejo kaj naj naredijo s pobesnelim medvedom. Trenutno poskušajo še mal drezat, v upanju, da zdaj zdaj bo pa medved popustil. Ker je seveda vedno delovalo, da baje to pomaga a v bistvu vedno pride na plan definicija norosti, ki jo je povedal že Einstein in sicer, da je definicija norosti to, da vedno ponavljaš ene in iste stvari v upanju na drugačen rezultat.   Torej, kje smo zdaj?
    • Kaj je res prava sreča v življenju?   Da iz lekarne ne potrebuješ nič drugega kot edino kondome...
    • Če ste stari 50+ in vas boli hrbtenica, vrat in vse kosti je to zato, ker ste narejeni v fičkotu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.