Alex Napisano 20. julij, 2021 Prijavi Napisano 20. julij, 2021 pred 20 minutami je SpEkTr napisal: Hja, nekak mi je uspelo. Trpele so oči ker te žičke se res filigranske matr...je sicer proradilo, ne vem pa za kok časa. Tko da , če kdo to drži doma, kupim za rezervo čene druzga Če si v redu zalotal bo držalo. Samo od sebe se ne bo odlotalo, ker bo pri miru,ko bo enkrat montirano. Citiraj
Scr3am Napisano 24. julij, 2021 Prijavi Napisano 24. julij, 2021 Kupil ji nove zadnje amortizerje. OEM so prerjavele 😅. 6 Citiraj
Brane Napisano 24. julij, 2021 Prijavi Napisano 24. julij, 2021 Filter olja ja za sosedo?Dobra izbira za amortizerje 2 2 Citiraj
Aless Napisano 25. julij, 2021 Prijavi Napisano 25. julij, 2021 @Scr3am👍z Bilsteinom ne moreš zgrešit 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 pred 5 minutami je Mda napisal: menjal motor, sitnica😅 Kaj pa je razlog za menjavo? Kateri model mazde? Citiraj
Brane Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 Olja je še viška,morda ji zrak ali gorivo ne ugaja 1 1 Citiraj
Alex Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 pred 58 minutami je Mda napisal: menjal motor, sitnica😅 A nisi ti z obale? Mazda 6, 175? Citiraj
Janez007 Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 (urejeno) pred 1 uro je Mda napisal: menjal motor, sitnica😅 Tukaj nas je vsaj 10 z izbuljenimi očmi, ki nas zanima še mnogo več od zanimive slike... Kateri tip avta, prevoženi km, vzrok menjave, s čim je menjana, strošek,.... In vsak od teh se sprašuje, kdo bo naslednji? 😂 Popravljeno 26. julij, 2021 od Janez007 1 1 Citiraj
Alex Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 Tako hudo pa spet ni. Lahko, da je to prva generacija motorjev, ko je bilo res tako, da si plačal mašo, da ne bo tvoj motor naslednji. 🤔 1 1 Citiraj
Mda Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 (urejeno) Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok. Popravljeno 26. julij, 2021 od Mda 1 2 Citiraj
Alex Napisano 26. julij, 2021 Prijavi Napisano 26. julij, 2021 pred 55 minutami je Mda napisal: Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok. Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in recept za katastrofo je tu. 🤔 2 1 Citiraj
Brane Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 Kaj se ni par mesecev nazaj iskalo šobe za dotični avto? Citiraj
Mda Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 Dve šobi sta bili slabi. Naknadno sem dal obnoviti vse štiri. Dokler nisem odprl spodnjega dela motorja in našel opilke na situ in višje gor uničeno gred. Res je, sprva je bila diagnoza okvarjena šoba. 3 2 1 Citiraj
Aless Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 @Mda Ufff, grda. Kaj na šipki za olje pa nisi opazil da je preveč nafte v olju?? Se ti nivo olja ni dvignil? Hmh, edino če je motor pil tudi olje, pol niti ne opaziš da ti meša nafto zraven. P.S.: zato pa jaz reskiram tisti 40€ pa dam olje na analizo, in vem pri čem sem, kaka je obraba kovin, gorivo... 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
mazdaman Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 pred 14 urami je Alex napisal: Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in recept za katastrofo je tu. 🤔 Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2 1 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Boss Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 Jaz sem tud gledal od kod ideje, da je to Skyactiv. Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 Pred eno uro je mazdaman napisal: Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2 Aja, samo verjetno isti problem z odmičnimi. 🤔 Citiraj
Aless Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 @AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi. Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo. Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem. 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 pred 7 minutami je Aless napisal: @AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi. Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo. Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem. Verjetno res. Citiraj
50keda Napisano 27. julij, 2021 Prijavi Napisano 27. julij, 2021 Končno spet oprana v miru :) 7 Citiraj
Bini Napisano 28. julij, 2021 Prijavi Napisano 28. julij, 2021 pred 8 urami je 50keda napisal: Končno spet oprana v miru Tablico si slabo opral.... 3 Citiraj
50keda Napisano 28. julij, 2021 Prijavi Napisano 28. julij, 2021 (urejeno) Tolk sem jo zglancal, da se je pregurala, kar vidiš je okvir xD Šalo na stran, še premalo ... bolj ko pučem, več mi ostaja mrčesjih drekov po haubi, pa špricam s tistim odstranjevalcem mrčesa, pa pomaga večinoma samo za tisto kar je sveže gor. Kar je prisušeno je pa katastrofa. @Husky1290 kok se kaj tvoja zdej pere, se pozna, da maš keramiko gor? Popravljeno 28. julij, 2021 od 50keda 1 Citiraj
samuel Napisano 28. julij, 2021 Prijavi Napisano 28. julij, 2021 Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven. 1. Korak - odvijemo vse potrebno 2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča 3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo 4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča). Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo. Lep dan in lp, Samo 7 Citiraj
Alex Napisano 28. julij, 2021 Prijavi Napisano 28. julij, 2021 Pred eno uro je samuel napisal: Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven. 1. Korak - odvijemo vse potrebno 2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča 3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo 4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča). Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo. Lep dan in lp, Samo Kaj tako gloda te bakrene podložke? Po moje je skrajni čas za menjavo podložk na kakih 80-90 Kkm. 🤔 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.