Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je sportman333 napisal:

To je fail v proizvodnji, isto izkusnjo sem imel sam z zeninim p207. Nov , po parih letih se mi je zacela lusciti barva zadaj na 5.vratih...ličar je rekel, da ce zelim sanirati bom moral slej ko preje pobarvati cel avto...smo furali do 10.leta in ja, avto se je dejansko olusil👍😉, licar je takrat rekel da bi lahko zahteval stvarno napako, ampak to brez pravnikov ne gre (ker ti izpodbijajo, da nisi avta pravilno vzdrzeval, pral, uporabljal ustrezna cistila, itd.. ). Kar mi je razlozil je pa bil fail v proizvodnji, bodisi niso dovolj zapekli barve ali pa je bila vmes vlaga....rezultat je bil pa boren, da ne recem smesen, da se ti avto kupljen nov iz salona zacne lusciti. Jaz takega avta, cetudi sanirajo haubo ne bi kupil, ker ne ves kje se bo zacelo lusciti naslednje...

Samo v primeru te mazde morajo rešit v garanciji, zdaj če bodo lakirali celoten avto pa dvomim. Torej bo cez cas nova barva mat soul red.

Napisano
pred 9 urami je scania napisal:

Pa kaj se samo meni zdi al je ta soul red od zadnje serije 6-ke bolj temna in ima večji sijaj kot od prejšnjih?

Je res bolj temno rdeča. Imaš pa občutek, da ima večji sijaj zaradi temnejše barve. Lak je lak. Odvisno je tudi, kako je prebarvan.Manj kot je pomarančast, bolj se bo svetil,ker se svetloba drugače odbija od barve. Zato pa s poliranjem, kjer odstraniš mikroskopsko zgornjo plast barve in s tem pripomoreš, da je površina bolj gladka in zato bolj bleščeča. 

pred 8 urami je scania napisal:

Samo v primeru te mazde morajo rešit v garanciji, zdaj če bodo lakirali celoten avto pa dvomim. Torej bo cez cas nova barva mat soul red.

Če bi dobil tak avto po zelo ugodni ceni, res ugodni, bi se ga splačalo celega kakovostno prebarvali. Barvanje celega avta pride nekje 1500€. Na koncu bi ga še profesionalno spolirali in bi bil lepši kot nov. 🤗

 

 

Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

To je fail v proizvodnji, isto izkusnjo sem imel sam z zeninim p207. Nov , po parih letih se mi je zacela lusciti barva zadaj na 5.vratih...ličar je rekel, da ce zelim sanirati bom moral slej ko preje pobarvati cel avto...smo furali do 10.leta in ja, avto se je dejansko olusil👍😉, licar je takrat rekel da bi lahko zahteval stvarno napako, ampak to brez pravnikov ne gre (ker ti izpodbijajo, da nisi avta pravilno vzdrzeval, pral, uporabljal ustrezna cistila, itd.. ). Kar mi je razlozil je pa bil fail v proizvodnji, bodisi niso dovolj zapekli barve ali pa je bila vmes vlaga....rezultat je bil pa boren, da ne recem smesen, da se ti avto kupljen nov iz salona zacne lusciti. Jaz takega avta, cetudi sanirajo haubo ne bi kupil, ker ne ves kje se bo zacelo lusciti naslednje...

Pri pežojih je to kar pogosta težava. Kar poglejte si, koliko starejšim  206-kam se lušči lak, nekateri imajo celotne strehe, zadnje havbe, sprednje havbe  oluščene. 🤔

 

 

Napisano

zelo lepi, ker ni tisti "karbonski" del debel, tisti mi zgledajo katastrofalno

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

 

Če bi dobil tak avto po zelo ugodni ceni, res ugodni, bi se ga splačalo celega kakovostno prebarvali. Barvanje celega avta pride nekje 1500€. Na koncu bi ga še profesionalno spolirali in bi bil lepši kot nov. 🤗

Se povsem strinjam, točno enako cifro sem imel jaz v opciji, kakovostno barvanje celega avta je cca.1500, ampak rabis najti dobrega ličarja, moraš se s tem ukvarjat, torej to mazdo bi moroal recimo dobiti vsaj 4k ceneje da se ti splaca.....na istem sem bil jaz in sem se odločil da avto ki je bil vreden se 5k nima smisla da ga urejam za 1.5k....pa se sveroti ko bi ga prodajal bi bili pametni😉😁😄, na koncu sem ga prodal ličarju ki ga je saniral in prodal naprej kot novega😁😉

Napisano

Ta nova rdeča red soul je v resnici red soul crystal, ker ima več kristalov v barvi pred prozornim lakom. Tako je sedaj pri novih, ne vem pa od kdaj naprej... 👍

Ni več enake strukture kot mašinsko siva, prej so bile enake. 

Napisano
pred 18 urami je TiEn napisal:

zelo lepi, ker ni tisti "karbonski" del debel, tisti mi zgledajo katastrofalno

Ja, so lepše original izpušne cevke, ki izgledajo kot cevke za zalivanje vrta. 😉

 

 

Napisano

Včeraj zvečer prevzel avto pri mehaniku.

 

Servis na 221.000 km, torej 11.000 km od zadnjega servisa.

Zamenjani vsi filtri in tokrat po vašem priporočilu nalito olje Mobil 1 ESP 5w-30.

 

Še nekaj za ljubitelje statistike:

Poraba zadnjih 11k km: 6,2 (po računalniku, v praksi bližje 6,6-6,7)

Povp. hitrost zadnjih 11k km: 75 km/h

 

Zdaj pa novi desettisočici naproti.

Žal sem pozabil reči za staro kapljico olja, da bi naredili vizualno analizo ... Pa naslednjič.

Napisano
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Včeraj zvečer prevzel avto pri mehaniku.

 

Servis na 221.000 km, torej 11.000 km od zadnjega servisa.

Zamenjani vsi filtri in tokrat po vašem priporočilu nalito olje Mobil 1 ESP 5w-30.

 

Še nekaj za ljubitelje statistike:

Poraba zadnjih 11k km: 6,2 (po računalniku, v praksi bližje 6,6-6,7)

Povp. hitrost zadnjih 11k km: 75 km/h

 

Zdaj pa novi desettisočici naproti.

Žal sem pozabil reči za staro kapljico olja, da bi naredili vizualno analizo ... Pa naslednjič.

Odlično 👍

Kaj pa verige? 

Napisano

Sem montiral nove tablice na svojo staro M3ko.... 😇 😊😆😂

IMG_20210729_161748.jpg

pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Včeraj zvečer prevzel avto pri mehaniku.

 

Servis na 221.000 km, torej 11.000 km od zadnjega servisa.

Zamenjani vsi filtri in tokrat po vašem priporočilu nalito olje Mobil 1 ESP 5w-30.

 

Še nekaj za ljubitelje statistike:

Poraba zadnjih 11k km: 6,2 (po računalniku, v praksi bližje 6,6-6,7)

Povp. hitrost zadnjih 11k km: 75 km/h

 

Zdaj pa novi desettisočici naproti.

Žal sem pozabil reči za staro kapljico olja, da bi naredili vizualno analizo ... Pa naslednjič.

Super povprečje imaš na to kilometrino, veko je AC ane? 👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
6 minutes ago, Aless said:

@dvorjansaj kapljico olja bi lahko bilokdaj sam počil iz šipke na list papirja ;)

 

Drži, sem se ene dvakrat spomnil, ko se je približeval servis, pa nikoli odpravil do avta. Popravim naslednjič. Npr. na 5.000 pa 10.000 km od servisa.

6 minutes ago, Janez007 said:

Odlično 👍

Kaj pa verige? 

 

Verige bodo morale počakati še 10.000 km, saj jih ni na zalogi na autodoc.

6 minutes ago, Bini said:

Super povprečje imaš na to kilometrino, veko je AC ane? 👍

 

Precej je AC, drži, nekaj mesta, nekaj regionalk. Pravijo, da hitro vozim, samo se meni zdi, da vsi ostali počasi ... ROTFL

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Verige bodo morale počakati še 10.000 km, saj jih ni na zalogi na autodoc.

Si se pri prejšnjih servisih morda ukvarjal kaj s sajami v EGR in kolektorju, podložkami, senzorji ali čim drugim na motorju, kar ni redni servis?

Spremljaš kaj intervale regeneracij?

Popravljeno od Janez007
Napisano
58 minutes ago, Janez007 said:

Si se pri prejšnjih servisih morda ukvarjal kaj s sajami v EGR in kolektorju, podložkami, senzorji ali čim drugim na motorju, kar ni redni servis?

Spremnljaš kaj intervale regeneracij?

 

Nisem. Je pa čiščenje saj (EGR, kolektor) preloženo na jesen, zdaj mehanik zaradi dopustov in gužve ni imel časa (sicer je bilo planirano).

Naslednji servis bo pa res velik - veriga, podložke, čiščenje in ponovno učenje injektorjev ...

 

Regeneracije stalno spremljam - nekako na 160 do 230 km jih dela, odvisno od režima vožnje. Večinoma okoli 200, ampak mislim, da bo zdaj s svežim oljem šlo proti 250 km ob lepši vožnji.

 

Če je bilo kaj menjano na motorju ne vem, sem 2. lastnik, videti ni. Ampak ker je bil prvi lastnik inženir, mislim, da je bilo vzdrževanje ustrezno. Jaz sem ob nakupu poleg rednega servisa zamenjal še filter in olje v avtomatskem menjalniku (2x v razmaku 10.000 km) in ga dal na ponovno učenje.

 

Sicer pa za zdravje še najbolj poskrbim/š s tem, da motor redno sprehajam/š čez celo polje obratov ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

 

Nisem. Je pa čiščenje saj (EGR, kolektor) preloženo na jesen, zdaj mehanik zaradi dopustov in gužve ni imel časa (sicer je bilo planirano).

Naslednji servis bo pa res velik - veriga, podložke, čiščenje in ponovno učenje injektorjev ...

 

Regeneracije stalno spremljam - nekako na 160 do 230 km jih dela, odvisno od režima vožnje. Večinoma okoli 200, ampak mislim, da bo zdaj s svežim oljem šlo proti 250 km ob lepši vožnji.

 

Če je bilo kaj menjano na motorju ne vem, sem 2. lastnik, videti ni. Ampak ker je bil prvi lastnik inženir, mislim, da je bilo vzdrževanje ustrezno. Jaz sem ob nakupu poleg rednega servisa zamenjal še filter in olje v avtomatskem menjalniku (2x v razmaku 10.000 km) in ga dal na ponovno učenje.

 

Sicer pa za zdravje še najbolj poskrbim/š s tem, da motor redno sprehajam/š čez celo polje obratov ...

@Aless glede na najino debato, nima ta mobil 5w30 esp več pepela, kar po mojem nebo privedlo do povečanja km med regeneracijami.

Glede ketne do naslednjega servisa, a mašo si tudi plačal? (Vsaj zmeri jo s testerom da vidiš kje si pa da si vsaj malo miren)

Glede avtomatskega menjalnika, pohvalno ko bi se ostali to doljeli da olje ni večno.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

@Aless sem šel prav gledat pepela je 0,09 vec kot v mazda olju, kar po mojem amaterskem znanju ne vpliva? . Je pa TBN in TAN velikooo boljši, TBN mazda olje 6,7 mobil 8,6 TAN mazda olje 2,35 mobil 1,48. Tudi ostali paket aditivov se mi zdi boljši saj vsebuje novejše aditive Mo, B, Ca

( @Aless Zastrupil si me z olji, si ze sestavljam tabele v exelu 🙂 )

 

Napisano

Mislim da je DIFP-WOA. Naj me kdo popravi če se motim. Drugače je pa bilo že parkrat napisano na forumu ampak ne najdem, mislim pa da je ta.

Napisano

Evo nasel od @Aless prispevek. Kopiram. 

 

Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:

1. Start the engine and warm it up.

Engine coolant temperature: more than 65 degrees.

2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.

Turn off the A / C switch

Turn off the lights, automatic lights and any other light.

Hold the steering wheel in the center.

3. Turn off the engine by turning the key to OFF.

4. Connect the M-MDS to the DLC-2.

5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.

(1). Select "Data Logger"

(2). Select "Modules".

(3). Select "PCM".

6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"

7. Select the PID "RPM (RPM)"

8. Start the engine and run it at idle.

9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.

 

10.44 degrees or less: the repair is complete.

10.45 degrees or more, perform repair procedure.

 

Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0.

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

@Aless sem šel prav gledat pepela je 0,09 vec kot v mazda olju, kar po mojem amaterskem znanju ne vpliva? . Je pa TBN in TAN velikooo boljši, TBN mazda olje 6,7 mobil 8,6 TAN mazda olje 2,35 mobil 1,48. Tudi ostali paket aditivov se mi zdi boljši saj vsebuje novejše aditive Mo, B, Ca

( @Aless Zastrupil si me z olji, si ze sestavljam tabele v exelu 🙂 )

 

 

👍 Nimam več kaj dosti za dodati razen da ima Mobil1 kvalitetnejšo bazno-osnovno olje, Mobil1 ima namreč mešanico GTL, PAO in Estra, kar se odraža v dobri lastnostih olja Flashpoint 242C, Pourpoint -50C. Mazdino olje ima osnovno olje HC (FP 234C, PP -36C).

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
On 7/29/2021 at 10:59 AM, Boss said:

Tam okol Brnika serjejo še iz avionov. 🤪

 

Jaz navadno fliknem mokro brisačo čez ta mrčes, počakam 10 minut in pol gre več ali manj dokaj enostavno dol.

Hm ... bom moral probat  ;)

Napisano

Evo, druga regeneracija po menjavi olja je za mano. Razdalja med 1. in 2. je znašala 228 km, ampak to se mi zdi fantastičen rezultat, saj je bilo v tem času precej hitre AC vožnje (tudi do 190 km/h) in skoraj ena ura cijazenja po Ljubljani (med 15. in 16. uro). Sem jo namreč pričakoval bistveno prej ...

 

Zaenkrat lahko tole Mobil 1 olje samo pohvalim.

Napisano (urejeno)

Najprej hvala @Alex za vse napotke in navodila. Mazdo sem opral, obdelal s plastelinom, spoliral dva krat, premazal z glazuro za moker videz, ter premazal z voskom. In rezulatat je ODLIČEN 😁😁😁😁

 

20210804_131315.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 6
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VIš, če bi prebral vse.... 😜   So razlike a govorimo o manjšinah, ki so od nekdaj na nekem področju in so ostale izzven matične domovine. Za te manjšine se morajo demokratične države potruditi, da so manjšine enakopravne, da imajo možnost uporabe svojega jezika v primerih, da je manjšina dovolj velika in da ima ustrezen status manjšine. Tako je omogočeno sobivanje in nikoli ni občutka, da nekdo prevladuje nad drugim. Če je tako, zadeva funkcionira.   Če pa večinski narod oziroma oblast manjšni nagaja, ji krati pravice, grozi, izkorišče, maltretira potem pa pač zgodba ne pelje nikamor. V Jugi smo imeli dobro razdelano, da so bili posamezni narodi v svojih republikah pa smo spet na nivoju federacije začeli ugotavlajt, da si predvsem ena republika jemlje čisto preveč moči in da se v tem talilnem loncu ne počutimo dobro in da je "ogrožena" naša narodna identiteta. Zato smo se odločili, da z referendumom poiščemo svojo pot.   Če naredimo primerjavo Juge in Ukrajine. Smo bili mi v Jugi tako kot Rusi v Ukrajini. Želeli smo odditi pa nas je napadla JNA, kot je Ukrajinske Ruse napadla Ukrajinska armada v obeh primerih, da se prepreči odhod. Tako, da v kolikor osporavamo Ukrajinskim Rusom možnost samoodločbe in samostojnosti, osporavamo tudi celotno našo osamosvojitev. Drži, mi smo imeli ustavo, ki je to omogočala pa smo vseeno imeli 10 dnevno vojno, Rusi v Ukrajini pa tega nimajo, ampak vseeno, demokracija naj bi omogočala narodom možnost svobodne volje oziroma samoodločbe kako bi radi živeli. Sploh v primerih, kje na določenem ozemlju lahko govorimo za veliko homogenost določene manjšine, kot Ruska v Ukrajini definitivno je.  
    • Če bi ga opral bi bil, kot švicarski sir že...
    • Tonček, biti 2 meseca brez avta se mi zdi pa preeecej dolga doba. Si vmes kupil kaj drugega, za to vmesno obdobje?
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20302029&display=Mazda Mazda6
    • Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.   Zimmerman al pa Textar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.