Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Več ali manj je to sila za vse (znamke avt) vijake na kolesih.

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 14. 11. 2021 ob 20:18 je Alex napisal:

A tako je "raztegnjen" predpisani navor? Od 108-147?🤔A ti zateguješ na 140?Jaz mislim, da imam nastavljen moment ključ na 136. Ne vem, kje sem pobrat to številko a mislim, da sem nekje to vrednost prebral. 

Tudi sam na koncu platišča in gume, preden jih shranim v kleti, dobro sperem, še posebej z notranje strani, kjer se nabira prah zavor. Iz gum poberem tudi kak kamenček, ki se lahko zatakne v profil in  seveda, gume edno namažem z sredstvom za gume. Tako, da so nared, ko jih imam za  premontirati. 🤗

Razširi  

Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁

Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo. 

Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉

  dne 14. 11. 2021 ob 20:18 je FuManchu napisal:

Več ali manj je to sila za vse (znamke avt) vijake na kolesih.

Razširi  

Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.

Napisano
  dne 14. 11. 2021 ob 21:18 je Janez007 napisal:

Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁

Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo. 

Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉

Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.

Razširi  

Po mojem je bil problem, ker je bil avto vedno parkiran na soncu. In gum takrat nisem sploh mazal. In par let je bil zelo poredko uporabljen, dokler ga ni "prevzel" sin. In to za gume ni najboljši recept. 

Mislim, da je ravno obratno. Da jih nisem dovolj vzdrževal. 

 

 

Napisano (urejeno)

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Popravljeno od Husky1290
Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 6:54 je Husky1290 napisal:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Razširi  

Mat sport so res vrhunski. 👍

Kot praviš, edino oni naredijo stvar kot se spodobi. Centrirajo pa vedno v nulo, komunikacija za čisto petko.

Ko sem rabil nove centrirne obročke so jih takoj prvi dan, ko sem jih naročil, poslali, drugi dam dopoldan že pri meni.

Koliko km pa ima, tvoja prevoženih? 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 15. 11. 2021 ob 6:54 je Husky1290 napisal:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Razširi  

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 8:09 je Janez007 napisal:

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

 

Razširi  

 

Js bom najbrž mogu tut ponovit vajo... očitno delam prekratke kilometre.... :vskalo:

 

menja kdo za bencinarko? 😝

Napisano (urejeno)
  dne 15. 11. 2021 ob 8:53 je Deeyan napisal:

Js bom najbrž mogu tut ponovit vajo... očitno delam prekratke kilometre.... :vskalo:

menja kdo za bencinarko? 😝

Razširi  

Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
  dne 15. 11. 2021 ob 9:14 je Janez007 napisal:

Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd). 

Razširi  

 

to vse je blo pr men že poštimano....

 

mam pa v eno smer 22km vožnje vsak dan, pa od tega 20km avtoceste

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 14. 11. 2021 ob 18:56 je g.Wankel napisal:

 

Dober timing. Jzt mam okrog 1h za miato 😥

Razširi  

 

Ker delaš sam. Če sta dva ni samo 1x hitrje ampak celo 2x. Se pravi ena ura sam proti 20 minutam, če sta dva. Če sam menjam rabim za en avto tudi več kot 45 minut pa imam gume spravljene samo 10 metrov stran. Napumpam pa na koncu kar s kompresorjem, ki je del kita za flikanje gum.

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 9:14 je Janez007 napisal:

Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd). 

Razširi  

To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.

 

 

Napisano
  dne 14. 11. 2021 ob 19:37 je Janez007 napisal:

@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁

Razširi  

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 11:30 je Boss napisal:

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

Razširi  

Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪 

 

 

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 11:29 je Alex napisal:

To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.

Razširi  

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

  dne 15. 11. 2021 ob 11:33 je Alex napisal:

Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪 

Razširi  

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 11:36 je Boss napisal:

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

Razširi  

Fak... Samo ti pa paše. Bi moral večkrat prakticirat. 👍

 

 

Napisano
  dne 14. 11. 2021 ob 19:37 je Janez007 napisal:

Tole je predpisan navor zategovanja vijakov novejših Mazd 6 (od približno 2014 naprej, prej pa cca 20% manj):

image.png.57bda03d67068eca25774021164f2b05.png

Razširi  

Tole so kar konkretni navori... Sam na litih felgah zategujem z moment ključom na 75 Nm, pa še mi ni nobeno kolo odpadlo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 6:54 je Husky1290 napisal:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Razširi  

Lepo da se potrudijo. Meni moj v Vipavi vedno kvaliteto naredi, zdej k sm imel črne feltne mi je dal tudi črne uteži in ventilčke, tako da sm prav vesel.

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 11:30 je Boss napisal:

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

Razširi  

Ne, saj to je pravi leader, da zna pokazat in tudi naredit kot je prav. Ne pa da samo diktira kako in kaj :D

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 11:36 je Boss napisal:

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

Razširi  

Ja, res se ti paše, pravi Boss.... :bravo:

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 8:09 je Janez007 napisal:

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

 

Razširi  

Zna bit res. Mi ni pa nikoli noben omenil naj to menjam. Jebigazdej. Vržemo evrčke pa bo mir za nekaj časa.😆

Napisano
  dne 15. 11. 2021 ob 12:44 je x-layer napisal:

Tole so kar konkretni navori... Sam na litih felgah zategujem z moment ključom na 75 Nm, pa še mi ni nobeno kolo odpadlo...

Razširi  

75n/m je "pickin dim". Ce se ne motim je original kao 120n/m. Sma osebno zategujem na 15kg oz. 150nm in ze to z lahkoto odtegnem s kljucem. 75nm je definitivno premalo.

Napisano (urejeno)

 

 

 

 

110-140 N.m

Ne vem kaj komplicirate,tole so navori in to je to.....😊

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz zmeraj zategnem 110Nm, in do sedaj ni bilo težav. Drugače pa nasvet kateri bi radi imeli na polno: zategneš toliko da potem že gre lahko no ko prideš tako daleč pa greš en navoj nazaj :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani. Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag. In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...
    • Takim je pa sploh treba vzet.
    • Moja dva gresta v Španijo vsako zimo, tko da vsak zimsko dodatek prav pride 😀
    • Mogoce je povezano s tem da furam 15 novozelandcev
    • Če ne bi bila iz Avstralije bi verjetno bila ozadje od Windowsov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.