Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!

 

(Govorim iz izkušenj na CX-3)

👍

Napisano
pred 9 urami je NevLado napisal:

Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!

 

(Govorim iz izkušenj na CX-3)

👍

Dodajam še sliko iz navodil za Mazdo 3 l. 2017

slika.thumb.png.2814ac920899f4b3a6d887a868db223e.png

Napisano

Z mojo mazdo3 sem do zdaj še vedno prišel domov pa mam 4 km klanca pa veliko ovinkov. Tik pred hišo pa še bolj strem in zavit klanec. Če ne gre drugače pa rikverc. Mam 3 leta stare dunlopke gor. Veliko je odvisno tudi kakšen sneg je. Tale v soboto je bil moker in v zadnji klanec sem šel rikverc pa je šlo.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!

 

(Govorim iz izkušenj na CX-3)

Se strinjam. V določenih razmerah rabiš da guma zavrti malo v prazno in ne da ti elektronika takoj vzame moč. Če se ne motim (vsaj na Mercedesu je tako ) pa ti takrat ugasne samo ASR (sistem proti vrtenju pogonskih koles v prazno ) in ne tudi ESP (stabilizacijski sistem).

 

Sam sem se 1x ustavil s kombijem v ovinku (zmanjkalo prostora na vaški cesti) in nikakor da speljem... Mimoidoči kmet je prinesel 2pesti pepela in mi jih vrgel pod gume (pesti pepela in ne pesti). Začuda je ustvarilo ravno dovolj trenja,da sem lahko speljal. Od takrat naprej imam v avtu par kg soli. Mogoče komu prav pride. 

 

Je pa Xsara zakon za sneg; ozke gume, visoko podvozje , GY gume so mi pa itak zakon .

Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Se strinjam. V določenih razmerah rabiš da guma zavrti malo v prazno in ne da ti elektronika takoj vzame moč. Če se ne motim (vsaj na Mercedesu je tako ) pa ti takrat ugasne samo ASR (sistem proti vrtenju pogonskih koles v prazno ) in ne tudi ESP (stabilizacijski sistem).

 

Sam sem se 1x ustavil s kombijem v ovinku (zmanjkalo prostora na vaški cesti) in nikakor da speljem... Mimoidoči kmet je prinesel 2pesti pepela in mi jih vrgel pod gume (pesti pepela in ne pesti). Začuda je ustvarilo ravno dovolj trenja,da sem lahko speljal. Od takrat naprej imam v avtu par kg soli. Mogoče komu prav pride. 

 

Je pa Xsara zakon za sneg; ozke gume, visoko podvozje , GY gume so mi pa itak zakon .

👌

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Alex napisal:

Baje, da je cx 5 4x4 zelo dobra v snegu. 🤔

 

Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču (snega cca. 15cm), nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍

Popravljeno od Deeyan
Napisano
Pravkar je Deeyan napisal:

 

Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču, nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍

 

Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču, nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍

A se ful pozna? 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

A se ful pozna? 

 

ko ti začne zadn konc nosit, ko pohodiš gas ti ga takoj naravna nazaj

Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

ko ti začne zadn konc nosit, ko pohodiš gas ti ga takoj naravna nazaj

:bravo:to je to.

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

Dobila je nove Zimmermann naluknjane diske in nove ploscice 🙂

IMG_20211130_193537.thumb.jpg.176de2c14ce0c3054a09009258fb7ad7.jpg

Super. 

Zdaj pa k frizerju 😇

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

Dobila je nove Zimmermann naluknjane diske in nove ploscice 🙂

IMG_20211130_193537.thumb.jpg.176de2c14ce0c3054a09009258fb7ad7.jpg

Super.... :bravo:

Napisano
10 hours ago, Deeyan said:

Dobila je nove Zimmermann naluknjane diske in nove ploscice 🙂

IMG_20211130_193537.thumb.jpg.176de2c14ce0c3054a09009258fb7ad7.jpg

Top 🤞

 

Koliko pride tak set in kje si naročil?

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Top 🤞

 

Koliko pride tak set in kje si naročil?

 

Autodoc, mene je pršlo 170€ (sprednje, zadnje so še v zelo dobri kondiciji)

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 19 urami je Deeyan napisal:

Dobila je nove Zimmermann naluknjane diske in nove ploscice 🙂

IMG_20211130_193537.thumb.jpg.176de2c14ce0c3054a09009258fb7ad7.jpg

Zdaj, ko si jo odčepil in je dobila nove konje, je treba poskrbeti tudi za močnejše zavore.😇

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Zdaj, ko si jo odčepil in je dobila nove konje, je treba poskrbeti tudi za močnejše zavore.😇

 

je še vedno v original stanju :) čipiranja pa nebo, mi je naš tuner odsvetoval na teh avtih...

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 4 minutami je Deeyan napisal:

je še vedno v original stanju :) čipiranja pa nebo, mi je naš tuner odsvetoval na teh avtih...

A nima že v osnovi čez glavo dovolj 🐎 moči? 🙂

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

A nima že v osnovi čez glavo dovolj 🐎 moči? 🙂

 

več kot dovolj :)

Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

je še vedno v original stanju :) čipiranja pa nebo, mi je naš tuner odsvetoval na teh avtih...

Je že Alex-u Tunerc  pred časom odsvetoval mapiranje na več,ker lahko gre vse u maloro.....😊😂🤣

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Je že Alex-u Tunerc  pred časom odsvetoval mapiranje na več,ker lahko gre vse u maloro.....😊😂🤣

 

Sploh pri avtomatskem menjalniku je problem, ker nima vec velik rezerve kar se navora tice

Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Sploh pri avtomatskem menjalniku je problem, ker nima vec velik rezerve kar se navora tice

Pa ni samo navor problem.😊 Zna bit pozneje en kup težav. 

Že brez tega se lahko pojavijo. 🤗

 

 

Napisano

Drugič v tem tednu jo opral oz. spral za 2€ (šampon z mikroprahom + izpiranje), kaj je pa to zdej na cesti ... pa to ni možno, kdaj bo zgnililo to vsrano vreme? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za ti leta star telefon taka cena? Optimistično...
    • A n piše lepo, da je med top tremi tv v letu 24? Med vsemi? Dej, preberi še enkrat ves članek. Obstaja pa tudi en lušten pripomoček za pomoč - Google translate. 😉
    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.