Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
  dne 10. 6. 2022 ob 7:08 je SpEkTr napisal:

Niti ne. Sem pa opazil da je sedaj na AA precej večji font oz scaling, kar mogoče ni tako slabo :)

Razširi  

 

a je povezava z AA že možna brezžično s tem updateom?

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Mislim, da ne... ker ni vgrajenega ustreznega hardvera za to ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
  dne 10. 6. 2022 ob 7:35 je Jest napisal:

Mislim, da ne... ker ni vgrajenega ustreznega hardvera za to ... 

Razširi  

 

pr američanih pa je z najnovejšo verzijo...

 

https://www.mazdaforum.com/forum/mazda-cx-5-54/firmware-update-wireless-carplay-46613/

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Sem danes tudi pri sebi nadgradil MZD Connect na tole zadnjo verzijo ... 

 

Trajalo je slabo urco ... 

 

image.png

 

Pasted_Image_10_06_2022__20_30.png

 

Pasted_Image_10_06_2022__20_29.png

null

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 10. 6. 2022 ob 22:24 je Bini napisal:

Je kaj novega 🤔

Razširi  

 

 

EU N
BULLETIN NOTES
Revision Note: All sections have been updated for Ver. 74.00.311A

NOTE: If you want to know the symptoms which have already been improved by the previous software release (Ver. 70.00.367), please check Service Information E010/18.

DESCRIPTION
Some vehicles may experience the symptoms mentioned below.
These concerns can be improved by the latest software update.

SYMPTOMS
The following symptoms can be improved by the latest software (Ver. 74.00.311A).
The Improved symptoms depend on your cars current software versions.

• When using CarPlayTM, sound may not come out from the driver side speaker.

With Ver 74.00.310 or earlier
• Frequent temperature warnings may appear in the center display.

• The time in the center display may be inaccurate.

• [Belgium] Traffic Sign Recognition System (TSR) may display incorrect speed limit.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 12. 6. 2022 ob 12:32 je Janez007 napisal:

@Aless pozdravljen, zanime me, kako si se lotil dezinfekcije klime in s čim? Si šel neposredno do kondenzatorja in kako? lp

Razširi  

 

Ja tako je, odmontiral sem ventilator in ročno počistil škatlo ventilatorja, pravtako sem opral sam ventilator. 

Z sprejem ki ga imam za dezinfekcijo hišne klime, sem nasprejal še kondenzator. Nato vseskulaj sestavil z novim filtrom klime, in vklopil klimo na max za 15min, da prekroži zrak in da se spere kondenzator. 

IMG_20220612_154416.jpg

IMG_20200412_133740.jpg

IMG_20200412_135409.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 11. 6. 2022 ob 10:40 je Alex napisal:

A to imaš od MV tuning lip? 

Razširi  

 

Aliexpress 😁

  dne 12. 6. 2022 ob 11:08 je Aless napisal:

Naredil letni servis, menjal vse filtre, kalibriral injektorje in dezinficiral klimo. 

 

IMG_20220611_155951.jpg

IMG_20220611_184157.jpg

Razširi  

 

Kj pa mas zaen program za kalibracijo injektorjev, to gre prek obdja? 

Napisano

@DeeyanForscan, gre prek obdja. Z Forscanom lahko delaš vse kot na servisu, od brisanja napak do preprogramiranja modulov, sem enkrat že objavil na forumu, kako sem na M3 preprogramiral modul BCM, da se luči same vklopijo ob kontaktu. Je pa brezplačni. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Daj malo več povej o tem reprogramiranju. Enkrat smo imeli neko debato pomoje, v zvezi z avtomatskim zaklepanjem, pa smo potem ugotovili, da modul v avtu sploh ne podpira tega.

Napisano

Bom prebral, zadnjič mi je en tip na drugem forumu poslal en link za en software za mazde ,s katerim celo nalaga gor firmware...Je rekel, da sedaj testira, da naj bi se firmware iz leta 2017 drugače obnaša z vidika odpiranja/zapiranja EGR ventila in da ima s tistim softwarom interval regeneracije za okoli 70km daljši. Po grafih sodeč sem videl, da je včasih bil EGR odprt precej manj časa kot v novi verziji - se pravi manj in več, sedaj pa malo manj in dalj časa..Zanimivo :)

Napisano

Daj mi pošlji link od tega na ZS, pa bom pogledal. 

Se pa strinjam da EGR zelo vpliva na regeneracije, če ga npr odpira za pol manj, bo povečalo razdaljo med regeneracijami. 

Lahko bi ga blindiral, vendar ga pol moraš še odstranit iz softwara. 

Ena varianta pa je da ga delno blindiraš. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

@SpEkTr, tole je res zanimivo - objavljam samo izsek (rezultat tvojega angažiranja), čeprav ne vidim razloga, zakaj ne bi objavil linka, pa še tvoja angleščina se mi zdi perfect. 👍.

 

Je res zanimivo in vznemirljivo. 🙂 Tudi hipoteza, da je okvara injektorjev lahko tudi posledica spremenjenega delovanja EGR (novi software) in s tem večjih pritiskov in temperature v valjih.

 

image.png

 

image.png

 

Sem pa včeraj srečal mehanika na BMW servisu in ga vprašal, s čim imajo oni največ dela. Odgovor je bil: z EGR. 😮 Vprašal sem ga še za mnenje glede menjave olja. Pravi, da je interval 20.000 km primeren le za avte, ki delajo izključno daljše relacije, sicer pa priporoča 15.000 km ali celo manj (odvisno od režima vožnje), tako za dizle kot bencinarje.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Čak, vedno se lovim okoli tega EGR, se pravi če je odprt gre nekaj izpušnih plinov v ponovno reciklažo? Se pravi, gre manj saj v DPF..Se pravi če ga blindiraš, da se sploh ne odpre, bo DPF prej poln? 

WWW.EPIFANSOFT.COM

ecuEdit, mazdaEdit, gtr35Edit, subaruEdit, BRZEdit, logViewer - ECU tuning and logging solution by epifanSoftware. ECU Read/Flash for Subaru, Mitsubishi, Mazda, Nissan GT-R R35, Subaru DIT, Subaru BRZ...

 

Napisano (urejeno)

@SpEkTrČe je EGR odprt gre več izpušnih plinov in saj spet v sesalni kolektor in naprej v valje. Če je pa zaprt pa ne gre nič izpušnih plinov nazaj v valje ,ampak vleče samo svež zrak iz zračnega filtra.

Če ga blindiraš, je enako kot da je cel čas zaprt. 

DPF pa bo prej poln z odprtim EGRjem, ker v valje pride onesnažen zrak (saje) in s tem slabše zgorevanje;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aha, hvala za pojasnilo. Sem mislil, da če gredo saje še enkrat v valje, da jih bo potem nekaj še zgorelo, in bo potem manj teh šlo naprej. V bistvu je to pol samo sranje in dobiš več saj s tem...in manj nečesa drugega, kar je bolj sporno očitno.

Primerjava odpiranje EGR ventila s starim in novim softwarom.

EGR_Software_compare.jpg

Napisano

@Janez007Ja žal je pri vseh novejših avtih podobna zgodba glede olja in težav z Eko bombončki. Je pa pri bmw ju še verižica ena zelo velika šibka točka. EGR, DPF in SCR ji so žal nuja za doseganje Eko standardov današnjega časa.

Se pa vsi ti eko candyji v motorju poznajo na dolgi rok ko se vse skupaj zabaše in ne deluje 100%, in težave se pokažejo.

 

@SpEkTrNa onem tvojem linku od Softwara, nisem našel nič glede EGRja, sicer je software za "čipirat" Mazdine ECUje, ampak to samo za bencinarje. 🤔

Glede tega diagrama med različnima firmware, pa zgleda res da je na L.22 EGR dalj časa odprt, to je itak zaradi ekologije da so lahko zmanjšali emisije.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Priklopljen na tester in ne pokaže nobene napake 
    • Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani. Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag. In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...
    • Takim je pa sploh treba vzet.
    • Moja dva gresta v Španijo vsako zimo, tko da vsak zimsko dodatek prav pride 😀
    • Mogoce je povezano s tem da furam 15 novozelandcev
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.