Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

dne 17. 6. 2022 ob 19:45 je Alex napisal:

Tega sem tudi sam hotel kupit. Pa sem malo gledal reviewe in so nekateri jamrali, da je hrupno pri višjih hitrostih. 

A si opazil tudi ti kaj podobnega? 🤔

Evo stestirano, malenkost glasnejše je v primerjavi brez, ampak v nekih mejah normale. Zaenkrat je ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ni sicer danes… ampak vceraj… Pustil sem jo na servisu Interclass, da popravijo manjso poskodbo blatnika in naredijo 5. redni servis… Kot nadomestno vozilo sem dobil Mazdo 5…
 

Sedaj opazim, kako pogresam odlicen avtomatski menjalnik in vso dodatno opremo, ki je tale petka nima… In tudi ni mi zal, da sem se nazadnje odlocil za bencinsko varianto v CX-5… :) :) …

 

 

5C3617C9-8E39-4247-B498-376AD1CF6B56.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@JestNo primerjava 15 ali več let starejše Mazde 5 z novo full option CX-5 glih ni na mestu!

Če bi zdaj izdelali novo Mazdo 5 bi bila primerjava primerna, ker bi verjetno imela enake motorje in enako dodatno opremo. Tako pa star avto z verjetno osnovno opremo primerjat z novim z max. opremo, nvm no.🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj je primerjava avtomatik vs. rocni menjalnik in primerjava dizel vs. bencin ;)

 

Glede ostalih dodatkov (senzorji, vzvratna kamera, hill holder, … ) pa se strinjam… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, avtomatik je itak poglavje zase, ko se enkrat navadiš na avtomatiko je ročni brezvezen, bi tudi jaz brez razmisleka izbral avtomatika če bi imel na izbiro.

Glede dizla in bencin, pa v tvojem primeru 15let star neuglajen dizel vs atmosferski bencinc, ne moreš primerjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred CX-5 sem imel dizelsko sestico s full opremo prav tako avtomatik, tako da poznam tudi novejse dizle ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Aless napisal:

Hja, avtomatik je itak poglavje zase, ko se enkrat navadiš na avtomatiko je ročni brezvezen, bi tudi jaz brez razmisleka izbral avtomatika če bi imel na izbiro.

Glede dizla in bencin, pa v tvojem primeru 15let star neuglajen dizel vs atmosferski bencinc, ne moreš primerjat.

 

js pa obratno, bi šel rajš nazaj na ročnega... je pa res, da se zelo razvadiš na aktivni tempomat, ki pa ravno pri avtomatiku pride najbolj do izraza

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno... 

Vsi osebni avti pri hiši imajo ročne menjalnike. 

Tovornjak je avtomatik. 

Busi, ki jih vozim, so pa mešano nekaj ročnih, nekaj pa avtomatikov. 

Raje bi vozil vse ročne. Zakaj? Ker noge migajo. Pri avtomatiku leva noga ne dela nič, če je pa aktivni tempomat zraven, pa tudi desna ne dela. Ni razgibavanja in miganja... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Shrek napisal:

Jaz osebno... 

Vsi osebni avti pri hiši imajo ročne menjalnike. 

Tovornjak je avtomatik. 

Busi, ki jih vozim, so pa mešano nekaj ročnih, nekaj pa avtomatikov. 

Raje bi vozil vse ročne. Zakaj? Ker noge migajo. Pri avtomatiku leva noga ne dela nič, če je pa aktivni tempomat zraven, pa tudi desna ne dela. Ni razgibavanja in miganja... 

In tako lažje spiš za volanom.....😁👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Deeyan napisal:

Menju ta zloglasni senzor iz preventive 😁

IMG_20220628_173040.jpg

Pri moji ni kriv senzor. 😬Se še vedno zafrkavajo okoli nje. Preostane še, da pregledajo cev iz turba. Mogoče pušča. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Pri moji ni kriv senzor. 😬Se še vedno zafrkavajo okoli nje. Preostane še, da pregledajo cev iz turba. Mogoče pušča. 

 

Pa ti avto kej zakadi? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Deeyan napisal:

 

Pa ti avto kej zakadi? 

Ne. V bistvu motor dela normalno, le prave moči nima. Saj pravim, trenutno moj mehanik nima dovolj časa, da si vzame cel dan in se posveti avtu. Če je res počena cev, je prava jeba za jo zamenjat, ker je nekje spodaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Ne. V bistvu motor dela normalno, le prave moči nima. Saj pravim, trenutno moj mehanik nima dovolj časa, da si vzame cel dan in se posveti avtu. Če je res počena cev, je prava jeba za jo zamenjat, ker je nekje spodaj. 

 

Ponavadi, ce je pocena cev zacne avto full kadit, zato sprasujem. 

Preglejte se cev iz luftfiltra. 

Javi kako napako? 

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.

Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.

Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.

Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.

Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.

Dobro vedeti.👍 Sicer pa Ima moj mehanik tako gnečo, da ne more sploh najti časa, da, se poglobi v zadevo. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Iz kje si pa potegnil update?

 

Internet, nek gps forum. 

5min googlanja.  Če rabiš bom pogledal link na kompu. 

Že par let prisegam na Igo z Here zemljevidi, meni osebno najboljša navigacija, odlično dela tudi live update prometa.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.