SpEkTr Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Vprašanje je, ali ste rešili motor? Se pravi je priporočljivo tole sito menjat na 100 jurjev nekje? Citiraj
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Motor je ok, takoj ko se je vkloplo opozorilo je izklopil. 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Vsaj to , ja se pravi legacy continues tudi v novi generaciji Citiraj
FuManchu Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 (urejeno) pred 40 minutami je scania napisal: Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na 20000km ne izidejo. Wtf? Pri takih km da je tako noter. Ne morem verjet. Še en razlog več, da bi kdaj imel Mazdo dizel pred 2 minutama je FuManchu napisal: lockquote widget Popravljeno 30. junij, 2022 od FuManchu Citiraj
SpEkTr Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Ja, malce hudo je tole. Zdej, ali niso bili intervali servisa pravi, al je imel mestno vožnjo bolj kot ne....Zanimivo, ker večini se takole mrežica ne zabije.. Citiraj
vzupan3 Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 50 minutes ago, scania said: Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na 20000km ne izidejo. Odvisno od primera. Na moji šestki pri 130.000 km je bilo sito čisto, pa delam servise na 20.000. 3 Citiraj
Aless Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Hmh, slabo to zgleda ja, ali so bili intervali predolgi 20kkm+, ali pa podložke injektorjev🤔 Ker to zgleda da je olje čist skurjeno, zato se je olje zgostilo in vrglo v grudice. Glede na letnik avta to ne bi pričakoval. 🥴 5 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Saj to je zanimivo ja. Nekaj ni bilo v redu s samim vzdrževanjem mogoče, kaj je to bilo, bo pa mogoče scania izvedel 2 Citiraj
Deeyan Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 1 uro je scania napisal: Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na 20000km ne izidejo. škoda, da svojga nism takle odpru takrat, ko smo ga menjal, na zuni ni zgledu nč kej lep, lučke pa res še ni blo 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Maksimalni interval je bil 2x 25000km ostalo pa 22000 -23000km relacije je imel avtoceste vecinoma (dela v Avstriji). Mi je pa malo prej javil da na treh injektorjih ni podložk. Vglavnem zdaj bo zrihtal in prodal, ceprav po moje je njegovo vzdrzevanje krivo 90%. 3 Citiraj
SpEkTr Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Ni podložk?? wtf, a jih prav ni, al jih je požrlo? Potem je vse jasno.. Citiraj
Aless Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Heh, no evo, toliko o pravilnem vzdrževanju, prekoračeni intervali, nobene kontrole podložk 🙄 Podložke so verjetno zgorele, zato jih ni. Tak motor, kljub dokaj malo kilometrom, je skoraj ziher bolj obrabljen kot motor z 500kkm ki je bil ustrezno vzdrževan. Škoda da niste poslali vzorca rabljenega olja na analizo v lab, pomoje je obraba materiala ogromna, ker olje ni več dobro opravljalo svojega dela. Kje pa je bil servisiran?? Privat ali pooblaščen? 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Pred eno uro je Aless napisal: Heh, no evo, toliko o pravilnem vzdrževanju, prekoračeni intervali, nobene kontrole podložk 🙄 Podložke so verjetno zgorele, zato jih ni. Tak motor, kljub dokaj malo kilometrom, je skoraj ziher bolj obrabljen kot motor z 500kkm ki je bil ustrezno vzdrževan. Škoda da niste poslali vzorca rabljenega olja na analizo v lab, pomoje je obraba materiala ogromna, ker olje ni več dobro opravljalo svojega dela. Kje pa je bil servisiran?? Privat ali pooblaščen? Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila. 4 Citiraj
sportman333 Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 1 uro je scania napisal: Maksimalni interval je bil 2x 25000km ostalo pa 22000 -23000km relacije je imel avtoceste vecinoma (dela v Avstriji). Mi je pa malo prej javil da na treh injektorjih ni podložk. Vglavnem zdaj bo zrihtal in prodal, ceprav po moje je njegovo vzdrzevanje krivo 90%. je privarčeval par 100€ na tistih 10l+ olja, ker je imel daljše intervale :), sedaj bo imel pa par k € stroškov.....(kako že pravijo preventiva je boljša kot kurativa), velikokrat je bilo že rečeno (vsaj jaz ne razumem) ljudi, ki ne delajo intervalov na krajši rok (recimo na 15k namesto 20k), ker tistih 100€ na leto, ker jih mogoče s tem prišparajo, ne najdem računice za to....(enako kot razni nebulozni izgovori, nisem imel časa, pozabil sem, itd....hehe). 4 Citiraj
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 25 minutami je sportman333 napisal: je privarčeval par 100€ na tistih 10l+ olja, ker je imel daljše intervale :), sedaj bo imel pa par k € stroškov.....(kako že pravijo preventiva je boljša kot kurativa), velikokrat je bilo že rečeno (vsaj jaz ne razumem) ljudi, ki ne delajo intervalov na krajši rok (recimo na 15k namesto 20k), ker tistih 100€ na leto, ker jih mogoče s tem prišparajo, ne najdem računice za to....(enako kot razni nebulozni izgovori, nisem imel časa, pozabil sem, itd....hehe). Nekatere nic ne izuci, morajo po tezji poti spoznat. Skoda avta 😕 2 Citiraj
Aless Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 2 urama je scania napisal: Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila. Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav. Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
kacnje Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj. Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita. Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo. 4 Citiraj
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 14 minutami je Aless napisal: Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav. Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔 Pri tem avtu je problem v lastniku, zal 4 Citiraj
sportman333 Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 22 minutami je scania napisal: Pri tem avtu je problem v lastniku, zal Ja in novodobni dizli so na to občutljivi, ker imam kolega ki ga je isto bolil k....za avto in servise, ampak je vozil še staro preverjeno dizel varianto od toyote 2.2.d 130ks, let.2007....je oddelal 150k km na 180k km podlage brez da bi se kaj sekiral za avto/servise, itd...z dandanašnjim dizlom tega zagotovo ne moreš.... 4 Citiraj
Shrek Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 36 minutami je scania napisal: Pri tem avtu je problem v lastniku, zal Ne samo pri tem lastniku... 2 Citiraj
Alex Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 17 minutami je sportman333 napisal: Ja in novodobni dizli so na to občutljivi, ker imam kolega ki ga je isto bolil k....za avto in servise, ampak je vozil še staro preverjeno dizel varianto od toyote 2.2.d 130ks, let.2007....je oddelal 150k km na 180k km podlage brez da bi se kaj sekiral za avto/servise, itd...z dandanašnjim dizlom tega zagotovo ne moreš.... Res je. Pri starih dizlih si lahko delal tudi 20Kkm servise ali pa še več. Občutek imaš, da ne more crknit nič. 🤔 1 Citiraj
Bini Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 4 urami je scania napisal: Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila. Kateri P. servis je servisiral.... 🤔 2 Citiraj
Aless Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 2 urama je kacnje napisal: Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj. Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita. Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo. Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez. Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah. Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄 Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor. Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo. 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 Pri dizlu itq da ne. Tam najbolj, da jih date na 5.000 km, da bo mogoce mir Citiraj
scania Napisano 30. junij, 2022 Prijavi Napisano 30. junij, 2022 pred 3 urami je Bini napisal: Kateri P. servis je servisiral.... 🤔 Mb 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.