Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz ga bom tudi pred zimo zamenjal, bom tokrat dal enega 80 oz 85ah, čeprav sem gledal cene so kar poskočile

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 23. 9. 2022 ob 7:35 je TiEn napisal:

Jaz ga bom tudi pred zimo zamenjal, bom tokrat dal enega 80 oz 85ah, čeprav sem gledal cene so kar poskočile

Razširi  

14 dni nazaj menjal 95Ah ,redna cena 200€ 🙈, z rabatom preko kolega ki ima delavnico 123€. 

 

Napisano
  dne 23. 9. 2022 ob 7:40 je TiEn napisal:

Ne potrebujem 95ah za tega dizelčka sploh,.. pa še AGM oz EFB al karkol je že ni

Razširi  

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zdej sm mel 70ah tolk let nobenega problema, pri škodi dizel je imel sosed prvo vgradnjo 65ah,.. in ja drži to kar si rekel

 


image.jpeg

 

Napisano

Eni pretiravajo pa dajejo neke močne baterije noter. Nič ni bolš samo dražji je.

 

Jaz imam že drugo toplo in sem zadovoljen zelo. Pa tud ugodno sem jo dobil. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem pred dvemi meseci na BTjki menjal akumulator. BTjka je letnik 2009 in ta je bil še 'prva vgradnja'. Me je pa kar pošteno olupilo. Za BTjko se priporoča zagonski tok 900A... Zadeva ima pa spodobnih 25 kg...

Napisano
  dne 22. 9. 2022 ob 22:57 je Jest napisal:

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

Razširi  

Prej bo crknil poleti kot pozimi. Tako so meni govorili in ekola, res je bilo sredi poletja. Naj ti izmerijo ob naslednjem servisu.

Napisano
  dne 23. 9. 2022 ob 7:46 je FuManchu napisal:

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

Razširi  

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
  dne 23. 9. 2022 ob 10:45 je Martin Cufer napisal:

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

Razširi  

Preveč žveplanega vina:D

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Napisano

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

 

 

Napisano
  dne 27. 9. 2022 ob 14:26 je Alex napisal:

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

Razširi  

In za koliko časa je sedaj mir? 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
  dne 27. 9. 2022 ob 14:48 je SpEkTr napisal:

A to si jih zdej prvič menjal al kako? Koliko km imaš?

Razširi  

Ja, prvič. Imam pa 71000 km. 

  dne 27. 9. 2022 ob 15:27 je FuManchu napisal:

In za koliko časa je sedaj mir? 

Razširi  

Kakih 60-70 Kkm. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 27. 9. 2022 ob 15:37 je FuManchu napisal:

Te podložke in tesnila od injektorjev imam v mislih.

Razširi  

Ja, po moje  vsakih 70-80 tisoč. 

Mogoče tesnila niti ne, podložke pa vsekakor. 

 

 

Napisano
  dne 27. 9. 2022 ob 16:03 je Alex napisal:

Ja, po moje  vsakih 70-80 tisoč. 

Mogoče tesnila niti ne, podložke pa vsekakor. 

Razširi  

Mazdina hiba ali? Nisem slišal, da bi še kje to menjal na 70Kkm.

N7rRRL1.jpg

Napisano

To prav Alex, jaz jih pa pri prejšnji v skoraj 300kkm nisem menjal niti 1x.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, jaz se s tem nisem obremenjeval, sem pa vprašal na servisu pa so mi takrat rekli, da je to bil problem v prvi generaciji Mazde 6 CD.

33112_1.png

Napisano
  dne 27. 9. 2022 ob 17:48 je Boss napisal:

Ne vem, jaz se s tem nisem obremenjeval, sem pa vprašal na servisu pa so mi takrat rekli, da je to bil problem v prvi generaciji Mazde 6 CD.

Razširi  

O, boš zamenjal boš. 😉Ali pa tudi ne. Kakor želiš. Verjetno ne veš natančno, čemu služijo in kaj se zgodi, če se izrabijo. 🤗

 

 

Napisano

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
  dne 27. 9. 2022 ob 18:43 je Slivka napisal:

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

Razširi  

Jaz to delam iz preventive, ne kurative. 😉 V bistvu, da mazdi ne bi bilo dolgčas, jo vsake toliko malo popedenam. Pa da imamo tukaj na forumu za pisati neumnosti. Da ne govorimo samo o generatorjih in lopatah. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • To je normalno za ta motor.😉
    • Emmm, torej, malo si me izgubil...   Ali pa si se ti izgubil...    Mogoče boljše, če dobiš koga, ki se na stvari bolje spozna, pa da ti razloži korak za korakom...   Vsi gospodinjski aparati so na enofazno elektriko iz 220V. Ja, lahko na hišo priklopiš tudi 6-fazno elektriko in varovalke 400A varovalke, ampak a to res potrebuješ? Za bojlerje, pečice, pralne stroje, pomivalce, hladilnike in ostalo, kar imaš po hiši, je pa enofazna elektika in 220V. In če imaš enofazno in 35A varovalke, je to za 8kW moči, torej ne bi smelo kar počepnit, če se greš tuširat medtem, ko žena peče odojka v pečici... Če pa imaš kakšno toplotno črpalko, boš pa itak potreboval precej močnejši agregat, ker toplotne so kar "težek" porabnik. Sicer tja do 10kW grelne moči ravno tako delujejo na eno fazo in 220V (in 30A varovalko).    V vsakem primeru je pa stvar taka, da ne moreš ven dobiti več, kot daš noter. Energija ne more iz nič nastati in se ne more v nič spremeniti. Mimo tega (zaenkrat še) ne gre.   Torej, začni na koncu in pojdi proti viru. Najprej ugotovi, kakšne porabnike imaš in kaj ti porabniki potrebujejo. A res potrebuješ tri faze ali ti je dovolj ena. Nato ugotovi, koliko energije ti porabniki porabijo v npr. šestih urah. Nato se odloči, koliko časa bi rad "avtonomijo". Na ta način boš ugotovil, kako velike baterije potrebuješ in posledično kakšen agregat bi sodil zraven.   In ker mi je zmanjkalo časa, bom nadaljeval jutri...
    • 8 litrov na 100km....
    • Če je kdo kdaj delal s strankami ve, da je nemogoče 100% zadovoljiti vse.   V eni od mojih prejšnjih služb smo določenim nemogočim strankam rekli "pacienti". Ugotovili smo tudi, da polna luna vpliva na večje število takih pacientov. Morda ima samo slab dan, težave v zakonu, težave v službi, težave z zdravjem, ... karkoli, da je nezadovoljen s sabo in potem tudi z okolico, recimo Mazda servisom.
    • 4.5* pri 13 ocenah pri Selmarju ne pomeni nič. Jaz že hodim tja cca 20 let pa nisem niti enkrat podal te ocene. Če bi jih dajal bi imeli sedaj 5*.... ali pa tudi ne.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.