Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Jest napisal:

Zakaj 5-letna? Kolikor vem, je pri nas zakonsko dolocen garancijski rok 12 mesecev (za nekatere zadve celo samo 6 mesecev)... Vse kar je vec, je dobra volja garanta ... 

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi dali minimalno zakonsko. :)

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Zakonsko je najmanj 1 leto, vendar če da proizvalec več garancije (mazda od septembra celo 6 let), je potem ta daljša 6-letna garancija za Mazdo enako obvezna, kot če bi bila minimalna zakonska. :)

 

 

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je Jest napisal:

 

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

To pa zato,ker se šteje kot potrošni material in kljuka dodatna oprema,ogledalo pa je del avta.😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

5-letna oz. od letos jeseni 6-letna garancija velja za vozilo kot komplet... ne pa za posamezne sestavne dele... Ce bos kupil recimo pri Mazdi samo akumulator ali recimo vlecno kljuko ... garancija ne bo 5 oz. 6 let za ta del... :) 

Tega ne razumem, kaj komplet? Če ogledala prenehajo delati in je potrebna zamenjava motorčka, je to točno primer iz Obligacijskega zakonika:

"Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari (del Mazdinega kompleta avta, natančneje motorček), začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

 

Seveda so določeni deli izvzeti in se tretirajo kot potrošni material, recimo žarnice, brisalci, oz. imajo krajšo garancijo, kot na primer akumulator. Pri prenosnikih je to ponavadi baterija, ko ji dajo garancijo 6 mesecev. Je pa res, da bi bil glede na pričakovano življenjsko dobo tudi motorček Mazda ogledal lahko potrošni material 🤣, ampak če bi to izrecno pisalo v garancijskih pogojih oz. jih ne bi brezplačno menjali v času garancije.

 

image.png

Obligacijski zakonik velja tako med podjetji in tudi v razmerju potrošnik-podjetje. Potrošnikom pa uveljavljanje garancije olajšuje še

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

 

19. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

-       blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in

-       rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

 

20. člen

Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

-       zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;

-       zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;

-       zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;

-       zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

pred 13 minutami je Jest napisal:

Saj ne menjajo motorcka… ampak samo en del mehanizma, ki se vec kot ocitno obrabi ali polomi…. Sicer pa NIKJER ni napisano, da mora garancija za zamenjan del biti enaka garancijski dobi celote? Ali pa sem kje kaj spregledal?

 

Na kateri strani si Jest? Kot lastnik iščeš izgovore, da "Mazda garancija za novo vozilo" za ta mehanizem ne bi veljala. :) 

 

Če ne, potem bi verjetno pisalo v načrtih rednih servisov ... pri določenih km se mora menjati še ta mehanizem, tako kot recimo svečke ali podložke injektorjev. Naj Mazda dokaže, na kateri osnovi (pravilih) garancija za ta mehanizem ne velja.

Napisano

Tega nisem napisal… garancija velja, dokler velja… za celo vozilo… Meni so sedaj drugic menjali oz. postimali ogledala na CX-5… nekaj dni pred koncem 5 letne garancije ;)…  Sicer pa samo napisem dejstva… in seveda ce razmisljas samo, da je zate dobro, bi bilo,najbolje, da je garancija dozivljenska ;) … Zal pa vem, da ni tako… Se tisti ki oglasujejo dozivljensko garancijo (recimo kaksni diski ali usb kljucki) to ne pomeni, da je garancija dokler si ziv … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.

 

Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.

 

 

To bi bila varianta kot orodje v obiju. Ko je konec garancije ga prineseš nazaj in dobiš novega z novo garancijo. 😊

 

 

Napisano

Ne me držat za besedo, vendar ima Boss kar prav.

Če se ti karkoli pokvari na avtu v garancijski dobi, ti mora pooblaščen prodajalec/serviser brezplačno zamenjati, dokler traja garancijska doba.

Ko pa enkrat o preteku garancije zamenjaš na lastne stroške,  pa na zamenjani del spet dobiš garancijo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Eni ne razumete koncepta garancije, ampak OK.

 

Bom pretiraval. Recimo da ti v 5 letni garnacijski dobi ribne motor in to 1 mesec pred pretekom garancije. Motor ti zamenjajo z novim. Zamenjan motor spet ribne po pol leta, torej po vaše po preteku garancije. In vi bi kar plačali motor (enkrat je bilo tukaj, da stane 12.000€), ki je ribnil v pol leta in to zaradi slabe kakovosti proizvajalca? 😲

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne Janez, ti ne razumeš koncepta garancije. Garancije ti zagotavlja varnost, da kupljen izdelek ne crkne takoj, če pa se to zgodi pa si upravičen do brezplačnega popravila oziroma menjave ali če to ni možno, vrnitev kupnine. Ko začetna garancija poteče je pač te za ta izdelek konec.

 

Janez tega motorja, ki so ti ga menjali nisi ti plačal in nimaš računa/pogodbe zadi, da si upravičen na garancijo več kot je bila začetna. Pooblaščeni servis ti lahko tudi reče recimo, da so v garancijskem roku popravili napako pa četudi je šlo za menjavo motorja, ker motor je pač del avta. Če bo tudi ta motor crknil, tokrat izven garancije pa pač jeba - je izven garancije. Če pa ti pol naslednji motor kupiš si pa seveda upravičen do vsaj minimalne garancije ali v tem primeru, ko gre za večji znesek, se lahko poskušaš dogovorit tudi za daljšo.

 

33112_1.png

Napisano

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.

Napisano
pred 28 minutami je kacnje napisal:

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.


Zato pa je treba shranjevat racune s servisov… da imas bolj popolno zgodovino vzdrzevanja… Vcasih, ko ni bilo DSK, si se manj vedel… V servisni klniizici je bil vpisan samo datum opravljenega servisa, stanje kilometrov in zig servisa ;) … Ko si to knjizico izgubil, zalozil,… nimbilo,nic vec ;) …

 

Jaz vse racune in zapisnike shranjujem v tisti mapci, ki je bila poleg avta… naredim si pa digitalnomkopijo ha arhiv… Ko avto prodam, novemu lastniku dam vse te papirje… Kaj potem s tem pocne, je njegov problem ;) …

 

Bi bilo pa fajn, da so v DSK zavedeni tudi vpoklici, garancijske menjave in popravila,… 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, saj to je res odvisno od prejšnjega lastnika. Sam sem dobil tiste servisne liste, računov pač ne. Če je avto na (večje) podjetje, se s prilaganjem računov nobenemu ne ljubi ukvarjati, ko ga podajajo (itak je na lizing). V avtu so servisni papirji, račune dobi računovodstvo ... saj veš, kako je potem, ko se avto vrne lizing hiši.
Zato bi bilo lepo, če bi vse zabeležene podatke videl tudi novi lastnik. Gre tudi za take stvari, ki si jih omenjal (vpoklici, garancijska popravila ...), prav tako pa ne bi bilo nič narobe, če bi videl tudi, kaj je bilo kleparskega/ličarskega (če je bilo opravljeno v Mazdinem servisu). Še manj bi bilo možnosti za goljufanje.

Napisano (urejeno)

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Delno sicer drži, ampak vseeno ti da nek vpogled, kako se je z avtom delalo, da je imel redne servise, da načeloma do opravljeni vpoklici. Seveda to ne pomeni, da zdaj si pa varen in gremo gasa z novim rabljenim avtom, ampak vseeno verjetnost je nekolik boljša kot pri avtu, kjer nihče nič ne ve pa niti enga papirja nikjer. Že to je lahko signal za mučko.

33112_1.png

Napisano

Hvala onemu, da se mi s tem ni potrebno ukvarjat, ker vedno kupim nov avto ravno zaradi teh stvari, ki jih tukaj naštevati.. .. :nevem:

Je pa res, da je lažje prodat avto s preverjeno zgodovino in realnimi km, sploh sedaj ob poplavi raznoraznega rabljenega krša.... 

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Meni tej računi servisov in popravil, ko ti nekdo z njimi maha pod nos, ne pomenijo prav ničesar. Ko kupiš avto iz druge roke imaš lahko srečo in gre brez problemov in računov  še 300000 kilometrov, lahko pa imaš 32 račnov in ti zariba mašina že po enem letu. Tako, da tej računi so kr neki. 🤗

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.

 

Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni. :) 

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

 

 

Napisano

Če ima prodajalec račune, recimo da verjameš, da je delal servise, lahko preveriš na dotičnem servisu, to je pa tudi vse....ko preveriš je pa lahko ok (ce serviser , zaupanja vreden, to lahko potrdi) ali pa obvoz....kar je pa že takoj v primeru da računov sploh ni (za moje pojme, edino če res kupuješ od kakega znana, kjer veš kaj se je dogajalo in računi nič ne stejejo)

Napisano

Sam gledam na zadevo tako, da človek, ki ima račune, je pač večja verjetnost, da je skrben. Ne nujno seveda, ampak vseeno je to kar soliden plus ob nakupu, če je vse ostalo po željah.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊

Pa ti sploh ne razumeš, brezupen primer ... 🙃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.