Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 49 minutami je SpEkTr napisal:

A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?

Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?

 

Ekola ti pleheci pridejo gor na ploscico ki je oznaceno z rdeco, mora bit na obeh straneh ploscice bilo pa je samo na eni.

IMG_20230106_092756.jpg

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Aha, a pa to pride poleg ploščic ?

Ponavadi ja, ampak do zdaj je bilo pri brembo in ate samo za eno stran, pri Zimmermann pa oba krat za obe strani.

Napisano

ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran?

To pride na rob ploščice in potem v vodilo po katerem potuje ploščica med zaviranjem, blaži tresljaje ploščice, pozicionira ploščico in posledično drži distanco od vodila kar preprečuje zadevanje ploščice ob vodilo. Jaz sem takrat prestavil s starih ploščic na nove plus nove 4 ki so bile zraven. Od takrat ko sem menjaval so bile ploščice Zimmermanove in je bilo zmeraj v kompletu. 

Napisano

Aha, zanimivo...se pravi ti plehki imajo neko vlogo - niti ne tako nepomembno, ampak dobiš jih pa zraven samo za 1 stran :)

Napisano
pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Aha, zanimivo...se pravi ti plehki imajo neko vlogo - niti ne tako nepomembno, ampak dobiš jih pa zraven samo za 1 stran :)

Tako je, samo pri enih firmah, lahko pa jih posebaj naročiš samo te plehke

Napisano

Original tega ni mela M2 niti Ford niti Alfa.

Brembo za M2 je imel za vsako čeljust 2.

 

Pri Alfi, ker so ble zadnje ploščice, je bil še zraven plehec za zadnjo stran čeljusti, da zavorni cilinder ne cvili, ko se vrti.

Če dobim zraven, dam gor, če ne pač ne.

 

 

Sem pa zadnjič mel nagradnega, ko se mi je kamenček zataknil med ta plehec in čeljust pa je oralo po disku in šobalo.

Verjetno bi prej 7. na lotu dobil, kot pa da kamen tu zmes najde. Jebat ga, pač ne bo sedmince.

Napisano

Danes sem jo pa še jaz na roke opral, ker je vreme zdržalo. Konec mesca pa na redni servis, pa motorček desnega ogledala bo tudi za zamenjat.

 

20230107_163616.jpg

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 4 minutami je jacques33 napisal:

Ja, desnega bo zdaj treba že v drugo zamenjat, avto pa star štiri leta pa pol.

Potem na Mazdin strošek, garancija?

Napisano
16 hours ago, jacques33 said:

Danes sem jo pa še jaz na roke opral, ker je vreme zdržalo. Konec mesca pa na redni servis, pa motorček desnega ogledala bo tudi za zamenjat.

 

20230107_163616.jpg

Meni je delovala WD40 rešitev za ogledalo.

Napisano
pred 9 minutami je vzupan3 napisal:

Meni je delovala WD40 rešitev za ogledalo.

Jaz sem pa kupil WD40 (silicon spray). 

Je še bjša zadeva kot navaden WD. 

 

 

 

Napisano

Na M3 naredil servis in menjal izpuh.

Zadni lonec je od znotraj prerjavel, verjetno zaradi kratkih voženj, k se avto sploh ne segreje. 

Je pa vseeno zdržal 8let. 

IMG_20230108_142459.jpg

  • Všeč 6
  • Žalosten 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vidiš, če bi mel dizla se to ne bi zgodilo. 😜

 

Ok, to je blo velik za šalo mal pa tud zares. 😋

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Vidiš, če bi mel dizla se to ne bi zgodilo. 😜

 

Ok, to je blo velik za šalo mal pa tud zares. 😋

Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... :nevem:

Napisano
pred 55 minutami je Bini napisal:

Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... :nevem:

 

Če bi imel potrebe po dizlu, bi delal same dolge relacije in ne bi bilo težav z DPF... 

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 49 minutami je Slivka napisal:

 

Če bi imel potrebe po dizlu, bi delal same dolge relacije in ne bi bilo težav z DPF... 

In potem je svizec zavil čokolado. 😉

 

 

Napisano
pred 11 urami je Aless napisal:

Na M3 naredil servis in menjal izpuh.

Zadni lonec je od znotraj prerjavel, verjetno zaradi kratkih voženj, k se avto sploh ne segreje. 

Je pa vseeno zdržal 8let. 

IMG_20230108_142459.jpg

Majn kvaliteten material.

 

Naša M2 2010 ima 95k km. Prvih 10 let sam kratke vožnje. Lonec kot nov.

 

Poanta je v tem kako kvaliteten material uporabljajo. In kot izgleda Mazda tukaj bolj špara, kot je v časih.

 

lahko pa ti povem, da Polo 2010 in sama avtocesta, ga je mel prej hin. Zunanji ovoj se mu je prav olupil.

pred 10 urami je Bini napisal:

Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... :nevem:

Tudi sodobni bencinci majo svojo varianto DPF-a.

Napisano
pred 30 minutami je godlike napisal:

Majn kvaliteten material.

 

Naša M2 2010 ima 95k km. Prvih 10 let sam kratke vožnje. Lonec kot nov.

 

Poanta je v tem kako kvaliteten material uporabljajo. In kot izgleda Mazda tukaj bolj špara, kot je v časih.

 

lahko pa ti povem, da Polo 2010 in sama avtocesta, ga je mel prej hin. Zunanji ovoj se mu je prav olupil.

Tudi sodobni bencinci majo svojo varianto DPF-a.

Med drugim tudi moja X186 in še katera a ni nevarnosti zamašitve.... 😉

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Med drugim tudi moja X186 in še katera a ni nevarnosti zamašitve.... 😉

V bistvu še nobeden nima tega motorja  toliko kilometrov in let , da bi vedeli kaj bo. Recimo, da ni tako smotano narejeno kot pri dizlih. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.