Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 29. 1. 2023 ob 12:02 je Jest napisal:

Ko menjas zimske za letne ali obratno, ne bi smelo nic piskat... ce so vse enakomerno napolnjene ... tudi ce so enakomerno prevec ali premalo napolnjene... Sistem se sam kalibrira, ce imas TPMS ventilcke... ce pa meri preko ABS senzorjev, moras pa vedno, ko menjas ali ko preverjas in pumpas, sistem resetirati z gumbom ... Tako je pri Mazdah... 

 

 

Smo toliko debatirali o teh senzorjih za nadzor tlaka, da se mi je v nedeljo zvecer oglasil... sem preveril vizualno in ni bilo videti, da bi katera guma bila bolj prazna... Potem sem sel na crpalko in preveril tlak in je bila pri sprednji desni gumi za ene 0,3 bara nizji tlak ... Napumpam... in pozabim... Vceraj se je zgodba ponovila... Je manjkalo ene 0,2 bara ... Sem sel sedajle do vulkanizerja, da preveri in je nasel zebljicek v gumi :D ...

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Torej, na ABS senzor je tudi kar dosti občutljiva zadeva.

 

 

CX-5 ima spet TPMS... sestica je imela na ABS senzor ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aja, no meni je nekaj časa nazaj na podoben način se oglasilo 2x, ko sem drugič šel preverit tlak in dejansko izenačil povsod je bilo ok. Lahko da je bil glitch, lahko pa da je bil krivec 0.1 bara razlike :D

Napisano
pred 19 minutami je Jest napisal:

 

 

Smo toliko debatirali o teh senzorjih za nadzor tlaka, da se mi je v nedeljo zvecer oglasil... sem preveril vizualno in ni bilo videti, da bi katera guma bila bolj prazna... Potem sem sel na crpalko in preveril tlak in je bila pri sprednji desni gumi za ene 0,3 bara nizji tlak ... Napumpam... in pozabim... Vceraj se je zgodba ponovila... Je manjkalo ene 0,2 bara ... Sem sel sedajle do vulkanizerja, da preveri in je nasel zebljicek v gumi :D ...

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

To je to.... 👍

Pridejo prav ti senzorji, niso kar tako kot eni mislijo..... 👍

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

On ima merjenje preko abs senzorja in ne preko tpms ventilcka... 

Kot sem ze napisal… CX-5 ima spet vgrajene TPMS senzorje… prejsnja sestica je imela preko ABS senzorjev… Tudi hcerina trojka, ki je letnik 2018 (nekaj mesecev mlajsa od moje CX-5) ima tudi preko ABS senzorjev…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aja? Zanimivo. To pa nisem vedel, da so sli nazaj na ventilcke. Jaz sem recimo eno leto nazaj isto povozil zebelj in je sistem javil sele, ko je bil v gumi tlak 1.5 bara... Saj noben ne pravi, da je ta sistem krneki...

Napisano

@Jest Kok barov si pa mel notri, ko ti je zapiskalo... mislim, na kolk pumpaš? Tolk, da vidimo, kje je ta threshold, ko senzor javi napako. Zadnji podatek, ki sem ga imel je bil 1,8 -1,9 bara.

 

 

33112_1.png

Napisano

Tri gume so bile na 2,5 bara, cetrta pa malo cez 2 bara… Potem sem jih napolnil na 2,8 … in cez dva dni je bila prednja desna na 2,5 ko je spet zapiskalo…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
A nima dizel drugačne čeljusti ker je težji? No idea.
 
Ugl vprašaj

Moja cx-5 ima večje diske kot navadna 6


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Kot ste opazili se zadnje dni ogromno ukvarjam z mazdo, hja počitnice imam in pač... Vglavnem danes sem razkužil klimo in to RAZKUŽIL tako kot se razkuži. Zmeraj do zdaj sem odstranil kabinski filter zagnal klimo in ventilator pa šprical razkužilo v odprtino ampak to je držalo par dni pa spet enako, danes sem se pa zadevi posvetil (počitnice pa to :D ). Odstranil sem bočno sredinsko oblogo na sovoznikovi strani in poiskal drenažno cev, jo odklopil in vstavil tisto dolgo cev ki jo dobiš zraven razkužila pa našprical, ven je tekla svinarija brutalna, vglavnem zadevo poštimal tako kot mora bit, zdaj bo pa mir. Ob priliki bom še enkrat razdrl da slikam pa nalimam tu na forumu, če bo komu prav prišlo.

Že razmišljam kaj bom jutri na mazdi delal  :D :D 

Popravljeno od scania
  • Všeč 7
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je SpEkTr napisal:

Sam kam pa tole teče nekje po sredini konzole?

Na desni strani pride cev ven iz kondenzatorja/uparjalnika, vmes je gumijasta črna cev, ki je nataknjena nekoliko nižje nazaj na isti strani konzole in potem gre notri v konzolo in navzdol ven, kjer voda kaplja ven pod avto ... sistem (podoben pri različnih Mazdah) je prikazan v videu:

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

Si jih poizkušal loviti?:D 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

Samo, da ne bo kakšno presenečenje prišlo  po pošti? 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Si jih poizkušal loviti?:D 

Ja, seveda, na polno sploh ne pobegneta toliko, kot bi pričakoval.

 

Niso tile atmosferski dinozavri še za v smeti.

 

Pa sem prepričan, da nista imela nič manjše porabe od mene. 😃

Napisano
pred 29 minutami je SpEkTr napisal:

A je kdo pri španu kdaj popravljal alu feltne mogoče Oz barval?

A si poškodoval kakšno? 

 

 

Napisano

Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.



ea418cb19fe909b21c482908374b61ad.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.