Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Itak, mal zezam, ker si se nerodno izrazil "baje neoriginalno olje"😄 

 

Cena tudi OK, vsaj za en kabinski filter ceneje kot v močvirju. 👍

 

Se strinjam, verjetno. Na računu je dostikrat navedeno napačno olje, v mašino pa verjetno nalijejo pravo. Upam. 🙂

Sej v lajbach je vse dražje k je višji standard. Zato so pa tud plače tam višje😂.

 

Hja ce pise tak na racunu. Ce koga zanima lahk pod kako drugo temo. Npr servis. Objavim sliko racuna.

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je TBA napisal:

Sej v lajbach je vse dražje k je višji standard. Zato so pa tud plače tam višje😂.

 

Hja ce pise tak na racunu. Ce koga zanima lahk pod kako drugo temo. Npr servis. Objavim sliko racuna.

Tudi tukaj bo OK. 

pred 1 uro je Alex napisal:

Izpolnil sem anketo, ki mi jo je poslal MMS. In to o tem, kako sem bil zadovoljen z storitvijo v BTC. 

Verjetno ni potreben dodaten komentar. 😊

Meni jih sploh več ne pošiljajo, ker se preveč razpišem ... ampak osebje pa je dobilo vedno 10. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Tudi tukaj bo OK. 

Meni jih sploh več ne pošiljajo, ker se preveč razpišem ... ampak osebje pa je dobilo vedno 10. 🙂

 

 

null5. redni servis pri 35.3k

image.png

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je TBA napisal:

 

 

null5. redni servis pri 35.3k

image.png

 

Evo kontra, lansko leto za enak tip Mazde, z enakim motorjem ... v mojega je šlo 1 dl več olja "DPF" 5W30, pa več dela (ker sem filter menjal sam) ... 😂 Ampak na koncu OK številka. Po servisu sem preveril nivo in dolil še sam cca 2 dl do zgornje črtice. 🙃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zanimivo. Za ta denar na saabu zamenjam 4x olje in vse filtre 😇

N7rRRL1.jpg

Napisano

Potem svoje delo zelo nizko cenis ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ne računam sam sebi😁 toliko me pride material za štiri letne servise (olje + filtri). Ali ima Mazda drago ali pa SAAB zelo poceni:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
Pravkar je FuManchu napisal:

Zanimivo. Za ta denar na saabu zamenjam 4x olje in vse filtre 😇

Zanimivo. Jaz tudi. Samo ne morem vpisat v digitalno knjižico, ne morem nudit Mazda asistence, plačat najemnine na dobri lokaciji, .... Pri lokalnem univerzalnem s.p. mehaniku pa bi me tole z mojim materialom (olje, filter) prišlo cca 100€.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 59 minutami je Janez007 napisal:

Zanimivo. Jaz tudi. Samo ne morem vpisat v digitalno knjižico, ne morem nudit Mazda asistence, plačat najemnine na dobri lokaciji, .... Pri lokalnem univerzalnem s.p. mehaniku pa bi me tole z mojim materialom (olje, filter) prišlo cca 100€.

No, saj tako bom jaz naredil.

Napisano

Računejte da na pooblaščencu je tudi fajn da te opozorijo na kakšne pogoste napake ali pa dobiš popust na kak nadomestni del če ga potrebuješ

 

Jaz se strinjam z Janezom. Lahko bi si sam doma naredil servis, kot včasih.... Ma sedaj zapeljem na pooblaščenca in imam vpisano v digitalno knjigo

Napisano

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Slivka napisal:

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

 

Lažje ga boš prodal. (še vedno težko 😃). Digitalna servisna knjižica je neka garancija, da ima avto realne km in da je bil redno, recimo solidno servisiran. Pa da se je v avto na servisih vložilo že kar nekaj €. 😂

 

Pa to kar je @NevLado rekel je tudi izredno pomembno - če imaš srečo v nesreči, na pooblaščencu opazijo še kakšno stvar, ki je za to znamko tipična in lahko njena pozna diagnoza povzroči veliko večje stroške.

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
39 minutes ago, Slivka said:

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

Je tako :) Nasploh, redno servisiran.

Napisano
pred 7 minutami je Shrek napisal:

Tudi mehanik pod kozolcem vidi marsikaj...al pa ne 🤣

Res je ampak za Japonca šravfa jih ni tako veliko, saj vidiš, da še na uradnih servisih ne znajo vsi vsega šravfat..... :nevem:

pred 15 urami je Gregster napisal:

Sej vem ja. Jes tud še vozim na uraden servis ampak samo še 1x. Konec garancije. Po tem bom pa kr k mehaniku zavil😁. Sem pa že razmišljal, da bi kr sam poservisiral, ker imam kanal ampak sem idejo kmalu opustil in dam raje cca.100 € ali pa še to ne in je to to.

Kaj nimaš 18 letnik? Stara bo 5let in zaradi garancije letos ne rabiš več hodit na servis, ker ti poteče, razen asistence... :nevem:

Napisano
pred 43 minutami je Bini napisal:

Res je ampak za Japonca šravfa jih ni tako veliko, saj vidiš, da še na uradnih servisih ne znajo vsi vsega šravfat..... :nevem:

Kaj nimaš 18 letnik? Stara bo 5let in zaradi garancije letos ne rabiš več hodit na servis, ker ti poteče, razen asistence... :nevem:

Za enega sem se še odločil. 

Napisano

Mene pri pooblaščencih moti, ker komunikacija poteka preko posrednika, ne pa direktno z mehanikom, ki bo avto šraufal. Vemo, da se veliko tudi pomembnih informacij izgubi.

 

Ne predstavljam si, da bi prišel bolnik na operacijo, na sprejemnem okencu povedal, kaj ga teži, oni bi to zapisali na delovni nalog, bolnika uspavali in poslali na operacijsko mizo. Zdravnik bi prebral delovni nalog in začel operirati. 🙃 😂

 

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

Hja, jaz sem v BTCju imel stik tudi z mehanikom, sedajle na Interclassu pa tudi, še več, dobil sem celo neko pobudo za odkup , ko bom prodajal :D 

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Hja, jaz sem v BTCju imel stik tudi z mehanikom, sedajle na Interclassu pa tudi, še več, dobil sem celo neko pobudo za odkup , ko bom prodajal :D 

 

Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃

 

Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂  Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila.  

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Sam sem že leta pri Kržišniku, vmes za staro trojko (2006) sem imel tudi enega privat mehanika.

 

Vedno ko prideš sicer popis narediš pri šaltarju, da se zacahna, sam karkoli je pa naprej potem z mehanikom...tudi če ni nič ekstra. Avto ti tud na koncu mehanik preda...na zadnjem servisu si je tud postregel z malo daljšo testno vožnjo :) prej ko sem hodil s trojko (2016) ni nikol tolko trajala...

Napisano
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃

 

Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂  Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila. 

 

Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣

Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃

 

Pošteno povedano :bravo: in absolutno podpiram to, da folk poteši svojo radovednost tudi na področjih, ki niso "njegova domena" edino tako rasteš v življenju. Še 1x respect.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.