Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 1. 3. 2023 ob 17:28 je Janez007 napisal:

Itak, mal zezam, ker si se nerodno izrazil "baje neoriginalno olje"😄 

 

Cena tudi OK, vsaj za en kabinski filter ceneje kot v močvirju. 👍

 

Se strinjam, verjetno. Na računu je dostikrat navedeno napačno olje, v mašino pa verjetno nalijejo pravo. Upam. 🙂

Razširi  

Sej v lajbach je vse dražje k je višji standard. Zato so pa tud plače tam višje😂.

 

Hja ce pise tak na racunu. Ce koga zanima lahk pod kako drugo temo. Npr servis. Objavim sliko racuna.

Napisano (urejeno)
  dne 1. 3. 2023 ob 17:50 je TBA napisal:

Sej v lajbach je vse dražje k je višji standard. Zato so pa tud plače tam višje😂.

 

Hja ce pise tak na racunu. Ce koga zanima lahk pod kako drugo temo. Npr servis. Objavim sliko racuna.

Razširi  

Tudi tukaj bo OK. 

  dne 1. 3. 2023 ob 16:03 je Alex napisal:

Izpolnil sem anketo, ki mi jo je poslal MMS. In to o tem, kako sem bil zadovoljen z storitvijo v BTC. 

Verjetno ni potreben dodaten komentar. 😊

Razširi  

Meni jih sploh več ne pošiljajo, ker se preveč razpišem ... ampak osebje pa je dobilo vedno 10. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 1. 3. 2023 ob 17:52 je Janez007 napisal:

Tudi tukaj bo OK. 

Meni jih sploh več ne pošiljajo, ker se preveč razpišem ... ampak osebje pa je dobilo vedno 10. 🙂

Razširi  

 

 

null5. redni servis pri 35.3k

image.png

Napisano (urejeno)
  dne 1. 3. 2023 ob 18:04 je TBA napisal:

 

 

null5. redni servis pri 35.3k

image.png

Razširi  

 

Evo kontra, lansko leto za enak tip Mazde, z enakim motorjem ... v mojega je šlo 1 dl več olja "DPF" 5W30, pa več dela (ker sem filter menjal sam) ... 😂 Ampak na koncu OK številka. Po servisu sem preveril nivo in dolil še sam cca 2 dl do zgornje črtice. 🙃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zanimivo. Za ta denar na saabu zamenjam 4x olje in vse filtre 😇

N7rRRL1.jpg

Napisano

Potem svoje delo zelo nizko cenis ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ne računam sam sebi😁 toliko me pride material za štiri letne servise (olje + filtri). Ali ima Mazda drago ali pa SAAB zelo poceni:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
  dne 1. 3. 2023 ob 19:56 je FuManchu napisal:

Zanimivo. Za ta denar na saabu zamenjam 4x olje in vse filtre 😇

Razširi  

Zanimivo. Jaz tudi. Samo ne morem vpisat v digitalno knjižico, ne morem nudit Mazda asistence, plačat najemnine na dobri lokaciji, .... Pri lokalnem univerzalnem s.p. mehaniku pa bi me tole z mojim materialom (olje, filter) prišlo cca 100€.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 1. 3. 2023 ob 20:10 je Janez007 napisal:

Zanimivo. Jaz tudi. Samo ne morem vpisat v digitalno knjižico, ne morem nudit Mazda asistence, plačat najemnine na dobri lokaciji, .... Pri lokalnem univerzalnem s.p. mehaniku pa bi me tole z mojim materialom (olje, filter) prišlo cca 100€.

Razširi  

No, saj tako bom jaz naredil.

Napisano

Računejte da na pooblaščencu je tudi fajn da te opozorijo na kakšne pogoste napake ali pa dobiš popust na kak nadomestni del če ga potrebuješ

 

Jaz se strinjam z Janezom. Lahko bi si sam doma naredil servis, kot včasih.... Ma sedaj zapeljem na pooblaščenca in imam vpisano v digitalno knjigo

Napisano

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
  dne 2. 3. 2023 ob 6:21 je Slivka napisal:

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

Razširi  

 

Lažje ga boš prodal. (še vedno težko 😃). Digitalna servisna knjižica je neka garancija, da ima avto realne km in da je bil redno, recimo solidno servisiran. Pa da se je v avto na servisih vložilo že kar nekaj €. 😂

 

Pa to kar je @NevLado rekel je tudi izredno pomembno - če imaš srečo v nesreči, na pooblaščencu opazijo še kakšno stvar, ki je za to znamko tipična in lahko njena pozna diagnoza povzroči veliko večje stroške.

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 6:21 je Slivka napisal:

Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?

Razširi  

Je tako :) Nasploh, redno servisiran.

Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 6:57 je Shrek napisal:

Tudi mehanik pod kozolcem vidi marsikaj...al pa ne 🤣

Razširi  

Res je ampak za Japonca šravfa jih ni tako veliko, saj vidiš, da še na uradnih servisih ne znajo vsi vsega šravfat..... :nevem:

  dne 1. 3. 2023 ob 15:13 je Gregster napisal:

Sej vem ja. Jes tud še vozim na uraden servis ampak samo še 1x. Konec garancije. Po tem bom pa kr k mehaniku zavil😁. Sem pa že razmišljal, da bi kr sam poservisiral, ker imam kanal ampak sem idejo kmalu opustil in dam raje cca.100 € ali pa še to ne in je to to.

Razširi  

Kaj nimaš 18 letnik? Stara bo 5let in zaradi garancije letos ne rabiš več hodit na servis, ker ti poteče, razen asistence... :nevem:

Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 7:08 je Bini napisal:

Res je ampak za Japonca šravfa jih ni tako veliko, saj vidiš, da še na uradnih servisih ne znajo vsi vsega šravfat..... :nevem:

Kaj nimaš 18 letnik? Stara bo 5let in zaradi garancije letos ne rabiš več hodit na servis, ker ti poteče, razen asistence... :nevem:

Razširi  

Za enega sem se še odločil. 

Napisano

Mene pri pooblaščencih moti, ker komunikacija poteka preko posrednika, ne pa direktno z mehanikom, ki bo avto šraufal. Vemo, da se veliko tudi pomembnih informacij izgubi.

 

Ne predstavljam si, da bi prišel bolnik na operacijo, na sprejemnem okencu povedal, kaj ga teži, oni bi to zapisali na delovni nalog, bolnika uspavali in poslali na operacijsko mizo. Zdravnik bi prebral delovni nalog in začel operirati. 🙃 😂

 

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

Hja, jaz sem v BTCju imel stik tudi z mehanikom, sedajle na Interclassu pa tudi, še več, dobil sem celo neko pobudo za odkup , ko bom prodajal :D 

Napisano (urejeno)
  dne 2. 3. 2023 ob 8:29 je SpEkTr napisal:

Hja, jaz sem v BTCju imel stik tudi z mehanikom, sedajle na Interclassu pa tudi, še več, dobil sem celo neko pobudo za odkup , ko bom prodajal :D 

Razširi  

 

Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃

 

Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂  Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila.  

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Sam sem že leta pri Kržišniku, vmes za staro trojko (2006) sem imel tudi enega privat mehanika.

 

Vedno ko prideš sicer popis narediš pri šaltarju, da se zacahna, sam karkoli je pa naprej potem z mehanikom...tudi če ni nič ekstra. Avto ti tud na koncu mehanik preda...na zadnjem servisu si je tud postregel z malo daljšo testno vožnjo :) prej ko sem hodil s trojko (2016) ni nikol tolko trajala...

Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 8:42 je Janez007 napisal:

Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃

 

Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂  Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila. 

Razširi  

 

Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣

33112_1.png

Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 9:40 je Boss napisal:

 

Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣

Razširi  

Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
  dne 2. 3. 2023 ob 9:44 je Janez007 napisal:

Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃

Razširi  

 

Pošteno povedano :bravo: in absolutno podpiram to, da folk poteši svojo radovednost tudi na področjih, ki niso "njegova domena" edino tako rasteš v življenju. Še 1x respect.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.