Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Aha, na autodocu vidim je 4l olja 73 eur. Če bi slučajno imel še kaj za naročit bi se že splačalo.

Glej jaz sem se odločil za original, ker bom naredil samo drain in refill identične količine pri 100kkm, na potem kasneje menjavo s filtrom. Tako bom mazdino original olje mešal z original mazdinim. Ravenol je takoj drugo olje (čeprav naj bi bilo po specifikaciji identično) ane.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

A ni Ravenol identično mazdinemu, mislim v obeh primerih je Ravenol?

Nevem, tle na škatli piše da ga total dela :D 

Napisano

Aha, ne vem od kje mi to. No kakorkol, sej za tako ceno je to ok. Meni so tudi na servisu dali teh par l olja notri.

Napisano
pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

Zanimivo :)

null

image.png

Ej glede na to, da sem čakal za ploščice in diske 14 dni, sem reku bom kr na servisu olje naroču 😅

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Ma to so mel enkratni primer.

Če bi bilo to redno, ne bi toliko prometa delali.

 

------------

Na M2 sem na namestil letne radirke. 2" se kr pozna 🙂

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 50 minutami je godlike napisal:

Ma ti so mel enkratni primer.

Če bi bilo to redno, ne bi toliko prometa delali.

 

------------

Pa M2 sem na namestil letne radirke. 2" se kr pozna 🙂

Jaz pa bom tudi počasi menjal. Sedaj mesec dni nobene obvezne vožnje me ne čaka.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem pa za ponedeljek zmenjen… Itak moram tam se prevzet gume, ki so pri njih, ker bom dal tele zimske zraven… za kaksno sezono bodo se… Meni so se odlicno obnesle tudi v mokrem in takrat, ko smo imeli tistih nekaj dni snega… Ceprav bodo jeseni leto stare 5 let… profila imajo pa se vec kot dovolj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 urami je godlike napisal:

Na M2 sem na namestil letne radirke. 2" se kr pozna 🙂

 

Sem pa kontra ostalim tukaj, ko majo letne Bridgestone-ke. Jaz pa sem dal dol in Yokohamo gor.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

 

Sem pa kontra ostalim tukaj, ko majo letne Bridgestone-ke. Jaz pa sem dal dol in Yokohamo gor.

js mam letne Toyo :D 

Napisano

Evo... 

09 in 13 letnik na letnih gumah. 08 pa še za rezervo, če bo presenetilo... 

Pa tepihi tudi letni...gumijasti ven in tekstilni not... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Danes sva skupaj z Gelipterjem spedenala (spolirala) cx3 od njegove lepše polovice. Bila je polna še kar globokih hologramov. Nekaj sem mu jaz pomagal, se pa pridno uči in je največ dela opravil kar sam  Gelipter. 🤗

Edino strojna  polirka mu ni še prirasla k srcu 😄 Lahko vprašate Gipterja, če meni ne verjamete a vsi njegovi sosedi  so se ustavljali in občudovali najino delo. Prav tako barvo njegove cx3 in moje cx30. 🤗 Eden ju je celo slikal. 😊

Sva oa morala uporabiti najprej  plastelin, ker je bila cx3  precej "hrapava". Na koncu jo je Gelipter povoskal z karnauba Butter waxom. 

Vreme je bilo super, družba odlična, vmes sva pojedla pizzo, na koncu je prišel mimo še sodelavec, ki je kupil mojo staro 6-ko. 

IMG_20230318_132008.jpg

IMG_20230318_145917.jpg

IMG_20230318_152137.jpg

IMG_20230318_132005-01.jpeg

  • Všeč 8
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 28 minutami je godlike napisal:

Prvovgradnja so ble Toyo.

Pa nikoli več 🙂

Kaj te je pa motlo na njih?

Napisano
pred 6 minutami je TBA napisal:

Kaj te je pa motlo na njih?

Kupil sem M2 3.5 letara staro. In Toyo Proxxes, ki so še imele 6mm profila, so bile noro spolzke. Česa takega še nisem doživel.

 

Mogoče blizu tega so prišle zimske Dunlop winterSport 4D, tam peto leto.

 

Pa še Conti Sport Contact 2 so se mi posedale. Drugo leto so se vsak mesec centrirale. Potem pa so šle od hiše.

 

Recimo pa ne morem prehvaliti Dunlop Sportmax TT. Nisem še vozil boljših.

Tako da je vse odvisno od modela. Samo grenki priokus ostane.

Napisano
pred 53 minutami je TiEn napisal:

Jaz lahko toyo pohvalim

Tudi jaz. Na Polu GTi-ju sem imel letne toyo. Dober oprijem je imela v mokrem in suhem.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Danes sva skupaj z Gelipterjem spedenala (spolirala) cx3 od njegove lepše polovice. Bila je polna še kar globokih hologramov. Nekaj sem mu jaz pomagal, se pa pridno uči in je največ dela opravil kar sam  Gelipter. 🤗

Edino strojna  polirka mu ni še prirasla k srcu 😄 Lahko vprašate Gipterja, če meni ne verjamete a vsi njegovi sosedi  so se ustavljali in občudovali najino delo. Prav tako barvo njegove cx3 in moje cx30. 🤗 Eden ju je celo slikal. 😊

Sva oa morala uporabiti najprej  plastelin, ker je bila cx3  precej "hrapava". Na koncu jo je Gelipter povoskal z karnauba Butter waxom. 

Vreme je bilo super, družba odlična, vmes sva pojedla pizzo, na koncu je prišel mimo še sodelavec, ki je kupil mojo staro 6-ko. 

IMG_20230318_132008.jpg

IMG_20230318_145917.jpg

IMG_20230318_152137.jpg

IMG_20230318_132005-01.jpeg

E..ja res je bilo full dela smo se namučili ..😉😁😁hvala Alex-ju za strokovno pomoč 👍👍👍😉😁zdaj bo nekaj časa mir ..zoom zoom ..pa lp😁😁😉

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Kupil sem M2 3.5 letara staro. In Toyo Proxxes, ki so še imele 6mm profila, so bile noro spolzke. Česa takega še nisem doživel.

 

Mogoče blizu tega so prišle zimske Dunlop winterSport 4D, tam peto leto.

 

Pa še Conti Sport Contact 2 so se mi posedale. Drugo leto so se vsak mesec centrirale. Potem pa so šle od hiše.

 

Recimo pa ne morem prehvaliti Dunlop Sportmax TT. Nisem še vozil boljših.

Tako da je vse odvisno od modela. Samo grenki priokus ostane.

to pa čist vrjamem ja da priokus ostane...

 

Lansko leto sem tele vzel Toyo Proxes Comfort 215/45 R18 93W XL, FSL, in niso razočarale. Tud po mokri cesti nisem imel težav. Je pa res da sem do sedaj menjal gume na 2-3 sezone

Napisano (urejeno)

Nisem ga poliral,ker je brez potrebe,sem ga pa notri spedenal u nulo in menjal zimska kolesa za letna.....💪

Zanimivo,koliko šodra je v profilu zadnjih gum.....?zmeden? Ni čudno,da se zadek tako drži ceste v snegu,ko ima pa šoder kar s seboj......😂🤣😉

IMG_20230318_140652.jpg

IMG_20230318_152853.jpg

IMG_20230318_172945.jpg

IMG_20230318_153433.jpg

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.