Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
  dne 20. 3. 2023 ob 19:20 je NevLado napisal:

Mah, jaz sem zajebal da sem menjal že diske... ploščice bi lahko še ene 3 mesce drajsal ziher, diski majo pa res minimalen rob. Rjavi so pa huje kot te tvoji. Bom dal nekomu postrugat pa imel za rezervo/prodal

Razširi  

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 20. 3. 2023 ob 19:25 je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Razširi  

Glej 100 komot, jaz ti povem da pri 95 so imele še malo fore, kakšne 3 mm

Ampak ne čakat do konca z menjavo, mal prej menjej, smo že za večje bedarije dnar stran vrgl :D 

Napisano
  dne 20. 3. 2023 ob 19:25 je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Razširi  

Jaz bi menjal komplet pa mir

Napisano
  dne 20. 3. 2023 ob 14:07 je SpEkTr napisal:

26 ALI 46? Vsi smo dobili dot tam od 43-44/22 do 47/22 se mi zdi.

Razširi  

Jaz sem dobil dot 9/22. Naroceno iz autostop oz. Iz gumenadom.com

Napisano (urejeno)
  dne 20. 3. 2023 ob 19:25 je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Razširi  

Ker se je verjetno tovarniško varčevalo nimaš indikatorja za obrabo. To je imela Alfa. Vsaka notranja pakna je imela konektor.

 

Vozi do cviljenja. Če boš sam menjaval. Če bo mehanik, daj ob kaki drugi akciji. Da ne bo 2x dela računal.

 

Pa seveda po prvem kompletu pakn ne menjaš diskov. To je totalno sodobno pretiravanje.

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 20. 3. 2023 ob 20:28 je godlike napisal:

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Razširi  

Kolikor jaz poznam zadevo, tole ni indikator obrabe, ampak so diski balansirani - uravnoteženi da ne tresejo.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Na moji mazdi nič. Sem pa imel danes priložnost voziti bmw M4, 560 KM. 

Samo kaj, ko je imel na gumah le še  2 mm profila in je pometali že pri 100/uro. In cesta vlažna po dežju. 🙄

Je spalil zadnje gume v soboto na Grobniku. 

Je pa res lep glas, ko odpreš loputo v avspuhu. Škoda, da se ga ni dalo voziti normalno...

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Popravljeno od Jaka32
Napisano
  dne 19. 3. 2023 ob 16:37 je Janez007 napisal:

Zanima me, kako si to ugotovil oziroma na osnovi česa sklepal?

Razširi  

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 6:43 je Tine1966 napisal:

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

Razširi  

Mah, jaz si ne bi upal tega trdit le na osnovi teh indicev. Avto je 2015, italijanski, vprašanje kako servisiran prvih 5 let, koliko je notri starih usedlin ... . Da na pooblaščenem servisu ne bi menjali filtra, ga pa zaračunali, se mi zdi skoraj nemogoče. Razen strokovne napake tudi ne vidim razloga (oljni filter njih stane nekaj evrov). 

Napisano (urejeno)

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Popravljeno od Bini
Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 7:07 je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Razširi  

 

Ja, med 2,8 do 3,0. Redno. Ampak pri nas je iz ovinka v ovinek in ko smo imeli tako opevane Nexen gume, sem jih moral polnit toliko več, da ni pobiralo robov.

 

Zimske Malateste pa polnim na 2,1 bar, pa nič ne pobira robov...

Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 7:07 je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Razširi  

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

 

Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 7:46 je SpEkTr napisal:

 

Ne še...

Razširi  

 

Glede na to, da sem dve garnituri že zgon... se pravi zvozil in da je zdaj tretja garnitura proti koncu druge sezone, moram kar po glavi potrkat (tam je gvišno zdrava bukovna, mize in pohištvo so sama iverka in lesonit...). In če jih do zdaj ni, ne vidim razloga, da bi jih v prihodnje. Vsaj ne zaradi napačnega tlaka...

Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 8:08 je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

Razširi  

 

Zate je še to preveč, tebi je dovolj 2,2 bar. Ker ti jih itak centrifugalna sila izboči...

Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 8:08 je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

Razširi  

Bomo vidli kako bo pri 2.7, prej sem tako imel 2.5 kot priporoča Mazda. 👍

 

Napisano
  dne 21. 3. 2023 ob 9:58 je Bini napisal:

Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁

Razširi  

Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino. 

Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔

 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 21. 3. 2023 ob 6:05 je Jaka32 napisal:

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Razširi  

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Popravljeno od Jaka32

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.