Večina skyactiv dizlov iz uvoza ima težave, ker so "nepravilno" voženi, večinoma so to neki lizing avti za katere se vsem jebe. Če so servisi delani na 17k je že boljše kot na 20k. Vseeno ti priporočam da delaš ti servise na 10k. V splošnem pa je CD184 motor kvalitetnejši kot CD150/175 in načeloma manj zakompliciran iz vidika zanesljivosti, zato ti predlagam da ne delaš nobene panike s to eno lučko. Mogoče ni z motorjem čisto nič narobe, pa je bil avto samo zalit v poplavah junija letos in se je senzor malenkost namočil...
Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.
No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.
A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.