Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

 

Se prav trudiš ne razumet - tud prav. Se ne bom mučil, ker ne vem če znam bolje razložit računice.

tole so cene za original 17 col zdaj kje jih ti dobiš za 400€ ne vem.....potem pa računaj 

WWW.MAZDA.SI

Mazda ponuja pester nabor originalne dodatne opreme s katero lahko opremite vašo Mazdo. Tako bo še bolj unitakna, vožnja pa bo še bolj...

 

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Zato, ker nima pametnega smisla, razen če mi ga kdo najde. Sam please ne ostat pri tem, da lepš zgledajo. Večinoma tema, slabo oblačno vreme, mraz, umazanija vsepovsod tako, da od lepote glih ni efekta. 

 

Zimaki so kot pancerji, fajn je k jih daš gor, še bolj fajn je pa k jih snameš.

Lega 🙃

 

Drugače pa vidiš kaj gor dobim. Kar ni neke razlike.

Napisano

@robertk6  A češ še enkrat prebrat kar sem napisal?

 

Zimska guma Dunlop WS5 225/45R19 komplet je 4x240€ = 960€

Zimska guma Dunlop WS5 225/55R17 komplet je 4x140€ = 560€ + feltne in ventilčke pa se da dobit za 800€ = skupaj 1360€

 

To je ta razlika 400€

33112_1.png

Napisano

Seveda se da, vzameš cenejše gume in kakšne neMazda feltne.

 

pred 14 minutami je godlike napisal:

Lega 🙃

 

Drugače pa vidiš kaj gor dobim. Kar ni neke razlike.

 

Lego iščeš na zimakih? Resno? Na zimskih ni vredno se s tem ukvarjat, na letnih je pa druga zgodba in tam se vidi kdo ni Desus voznik.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Biti pa morajo normalne in okrogle. 😁

pa črne

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Boss napisal:

Seveda se da, vzameš cenejše gume in kakšne neMazda feltne.

 

 

Lego iščeš na zimakih? Resno? Na zimskih ni vredno se s tem ukvarjat, na letnih je pa druga zgodba in tam se vidi kdo ni Desus voznik.

 

Kolko pa mamo snega?

5 cm na cesti 2 dni na leto, ostalo pa suh asfalt.

 

Ti pa trdiš, da bo z 215 noro boljše skozi sneg prišel, kot s 235?

Druge opcije ni po homologaciji:

- 215/50R17

- 235/40R18

 

Vse je široko. 😆

Eni pač mamo večje diske.

 

Saj sem rekel, drezam v rak rano.

Popravljeno od godlike
Napisano

Kje si pa to našel v mojih trditvah? Jaz mam 225 širine tako za 19 kot za 17. :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Boss napisal:

feltne in ventilčke pa se da dobit za 800€

samo o tem je bilo govora .....to je za 7 let menjav čez palec pogledano , zdaj pa če se ti to splača???

 

Popravljeno od robertk6
Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Kje si pa to našel v mojih trditvah? Jaz mam 225 širine tako za 19 kot za 17. :nevem:

Potem pa se opravičujem.

Bila je pred časom debata, koli so ožje boljše za zimo. Pa sem mislil, da smo spet tu.

Napisano

A gume ti pa šenkajo?

 

A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Felne so ble 550€, vse štiri original Ford 18", iz Mondeota.

 

Gume pa so takrat ble 10€ razlike po komadu. Torej 40€ skupaj.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Felne so ble 550€, vse štiri original Ford 18", iz Mondeota.

 

Gume pa so takrat ble 10€ razlike po komadu. Torej 40€ skupaj.

 

No ti jih pa po petih letih in pol povrneš. Vse ostalo je samo plus. Sej ne da se bi človek zaradi tega obogatel, ampak je še vedno računica. Če pa računaš še neko vrednost samih feltn tudi, ko so že rabljene pa sploh.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je Boss napisal:

A gume ti pa šenkajo?

 

A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.

 

 

Huh, to pa ne leti na mene?

 

Realno sta 2 kompleta vedno boljša. Magari pleh, magari manjša dimenzija.

Vedno ko se guma vlači, trpi.

Guma, ki se 6 let vlači je že krepko pretegnjena.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

A gume ti pa šenkajo?

 

A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.

 

 

Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača.  Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo. 

Napisano
pred 10 minutami je godlike napisal:

Huh, to pa ne leti na mene?

 

Realno sta 2 kompleta bedno boljša. Magari pleh, magari manjša dimenzija.

Vedno ko se guma vlači trpi.

Guma, ki se 6 let vlači je že krepko pretegnjena.

 

Ne, ti si se samo s komentarjem vrinil vmes ;)

33112_1.png

Napisano

Pa te zimske feltne skupaj z gumami še vedno lahko posebej prodaš, ko prodaš avto. In dobiš več kot pol denarja nazaj, za kolikor si jih kupil. Vidim, da nas ima večina, ki zna vsaj malo računati iin imamo avto precej časa v lasti dva para felten( zimski komet +letni). 

In kot v primeru Binija, prodaš eno Mazdo, kupiš drugo in zimske feltne pašejo tudi na to. Tako, da, četudi zamenjaš Mazdo takoj  po preteku garancije in kupiš drugo Mazdo, se zopet spača. 

Ugotovili smo skratka, da se spača v vsakemp rimeru imeti dva para feltne. 😉

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 28 minutami je robertk6 napisal:

Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača.  Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo. 

 

Štos je da govoriš, da ni računice, jaz sem ti pa napisal za moj primer, da je in s cenami razložil, da v 4-ih letih sem na ničli in potem grem v plus napram menjavam gum na istih feltnah. Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. Pri letnih ni tako velike razlike v ceni.

 

Ne glej samo stroška feltn ampak stroška celega kolesa, ker to boš plačal in ne samo feltno.

 

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. P

Popolnoma narobe si spet razumel jaz sem govoril konkretno o strošku samo feln in če imaš avto 5 let. Še 1x prečitaj , da sem napisal če boš imel avto 10 let se to splača. 

Pa še da ti ponazorim v tako tebi priljubljeni računici , na mojem primeru. 

Ob nakupu novega avta bi za 2 set feln dal več kot 800€ , avto bom imel 5 let 2x letno bom dal 50€ za menjavo kar nanese 500€ plus nimam nobenega dela in skrbi z hrambo gum ker so pri vulkanizerju. 

pred 20 minutami je Boss napisal:

jaz sem ti pa napisal za moj primer,

potem pa ne moreš po svojem primeru posploševat in trdit kako se vsem take računice splačajo

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača.  Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo. 

Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma... 

Ma...ni šans. 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je robertk6 napisal:

Resno jaz poznam zelo malo ljudi , ki kupijo avto z dvema setoma feln. V glavnem računice ni , nikakor se ti ne more splačat ker se že v štartu investiral 800 evriča v drugi komplet , da ne govorimo še potem o prostoru ki ga rabiš za hrambo. Jaz moje puščam pri lokalnem vulkanizerju in nimam problemov 2x letno mu postavim avto tja zrihta in to je to.

 

pred 5 urami je robertk6 napisal:

Res je , popravilo je recimo 100 € in si na 400€ to pomeni da imaš za 4 leta menjav brez dela in truda . Zdaj če nimaš avta 10 let neke računice ni.

Pa za 300€ jih ravno ni 🤔

WWW.AVTO.NET

 

 

pred 3 urami je robertk6 napisal:

To vse paše na novi avto ko menjaš .....tako da to se na dolgi rok sigurno splača. Če pa maenjaš avto pa ponavadi felne ne pašejo na vsakega  razen če kupuješ vedno avto iste znamke pa še tam se lahko zgodi da ne paše.

Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.

 

Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma... 

Ma...ni šans. 

Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .

Napisano

Odvisno, kakšnega vulkanizerja imaš. Če imaš takega, ki te rad vidi v delavnici ali za šankom. Vedi, da je dober vulkanizer tisti, ki dela zase in za stranko. Tisti, ki dela za šefa in plačo NI pravi vulkanizer. 

Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega. Večkrat montira, več kasira. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.