Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Kje si štrihal

Ni bilo štrihanja...strop so pobrali dol za streho, ostalo po straneh pa mislim, da je šlo na vakum. Je pa delal Frenk iz Avtoklinike v LJ.

 

Sem pa pred tem mel desna sprednja vrata štrihana, sem tuki tudi pisal, nič strašnega...pa je rihtal g. Milan iz Interclass...odlično zrihtal

pred 7 minutami je NevLado napisal:

Kje si štrihal

Ni bilo štrihanja, strop dol za streho, ostalo mislim, da je šlo na vakum....sem pa pred tem inel sprednja desna vrata za štrihati, pa je g. Milan iz Interclassa zrihtal odlično....

pred 7 minutami je Boss napisal:

To je verjetno suho popravilo - nobene štriharije.

Točno tako 👍

Napisano

Menjal diske in ploščice, pa se kar zimske gume namontiral da nebom čez 14dni ko grem po jugi. V glavnem upammmmmm da bo mir, res upammmm.

IMG_20231007_112007.jpg

  • Všeč 11
Napisano

Hočeš reči, da v kolikor se bo ponovilo ne bo treba spet bremze menjat ampak tistega za volanom. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Po dolgem času sem vozil našo cx3 g120.

Opazil, da spredaj nekaj poka ko vozim čez grbine in makadamu. Amortizer, roka....?

 

Če ne gre lepo, ma konjički se zbudilo komaj nad 4500 obratih. Vozim samo dizle in nisem več vajen benza😁

Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Po dolgem času sem vozil našo cx3 g120.

Opazil, da spredaj nekaj poka ko vozim čez grbine in makadamu. Amortizer, roka....?

 

Če ne gre lepo, ma konjički se zbudilo komaj nad 4500 obratih. Vozim samo dizle in nisem več vajen benza😁

Stabilizator štangica?

Napisano (urejeno)

Ni ravno danes, je bilo pa včeraj :)

 

Menjal olje + oljni filter, ter olje v menjalniku. Filter se mi zdi izjemno umazan za menjavo po 11k km... (1.6 dizel, Mazda 5). Seveda, če je bil sploh menjan, .... Kot sem zapisal slabe izkušnje z mehanikom...

 

2023-10-13_Stari filter.jpg

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Dopolnitev
  • Začuden 4
  • Žalosten 2
Napisano
pred 35 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Ni ravno danes, je bilo pa včeraj :)

 

Menjal olje + oljni filter, ter olje v menjalniku. Filter se mi zdi izjemno umazan za menjavo po 11k km... (1.6 dizel, Mazda 5). Seveda, če je bil sploh menjan, .... Kot sem zapisal slabe izkušnje z mehanikom...

 

2023-10-13_Stari filter.jpg

Mogoče je pa bil ekstra filter ko je že nov črn, da se ve da je za dizla 😉 😂

Napisano
pred 15 urami je scania napisal:

Mogoče je pa bil ekstra filter ko je že nov črn, da se ve da je za dizla 😉 😂

Sam se ti hecaj :) Zdaj so na vrsti še prednje zavore, kot pri tebi. Kaj si dal gor TRW / ATE / ...

Napisano
pred 2 minutama je Gregor Muc-Up napisal:

Sam se ti hecaj :) Zdaj so na vrsti še prednje zavore, kot pri tebi. Kaj si dal gor TRW / ATE / ...

Textar pro+ in zaenkrat po 400km je vse ok. Tak da za 400km ti lahko garantiram 😂. Upam da bom zdaj mel mir (trkam na les in spet plačujem mašo)

  • Všeč 1
  • Haha 6
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je scania napisal:

Textar pro+ in zaenkrat po 400km je vse ok. Tak da za 400km ti lahko garantiram 😂. Upam da bom zdaj mel mir (trkam na les in spet plačujem mašo)

Moje textar spredaj (diski + ploščice)so do sedaj naredili 17000 km brez problema. Najboljše  zavira vse od kar jo imam v lasti. Trw so bile povprečne, brembo narezane polom. Te textar kombinacija  res da veliko praši feltne, a tudi hitro avto zaustavi. In kar je predvsem važno, tudi gume sedaj ne tresejo več. 

Popravljeno od Alex

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, pa ga imam tudi jaz. Posodabljali smo direktno iz verzije 59.00.443 na verzijo 74.00.324, vse ok, edino traja kar precej časa. "Stari" Mazda vmesnik se mi zdi malenkost bolj odziven kot prej.

 

Glede razdiranja pa: do @Janez007 sem imel cca 45 minut vožnje, tik pred prihodom sem pa še dvignil klimo na 28 stopinj in do konca ventilatorje, da se je plastika malo otoplila. Potem pa samo z občutkom in gre vse narazen kot lego kocke. Janez je še večji picajzel kot jaz, tako da če bi midva delala na servisu, dvomim da bi bili kdaj časovno v profitu. 😅 Je pa res, da ko enkrat veš kje prijet da gre stvar narazen je mačji kašelj.

null

 

null

image.png

image.png

Posnetek zaslona 2023-10-28 085402.png

  • Všeč 9
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Včeraj popoldne pozvoni zvonec, pred vrati pa mlad mož z rdečim six packom pod pajsko. Najprej ena urca za update firmware, potem še dobra urca za montažo. Mladi mož je bil prijazen in naju z ženo povabil na pizzo ... zraven pa sprobal našo leno M6 G165 MT. :)

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 9
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

Potrpežljivost je mati modrosti :punk:

@NevLado, daj kaj povej o vtisu vožnje z M6 G165 MT - v primerjavi z M6 G192 AT, po tem, ko si zadevo prespal. 😃 

Sem prav slišal, da se ti zdi M6 G165 MT bolj poskočna, kot CX-30 G150 MT? 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Da se ne gužvam čez 14 dni... preobuta. Do pomladi spet ne bo za gledat 😂

20231028_211509.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 9 minutami je Liuch napisal:

Da se ne gužvam čez 14 dni... preobuta. Do pomladi spet ne bo za gledat 😂

20231028_211509.jpg

Sam si si kriv.... ?zmeden?

😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

@NevLado, daj kaj povej o vtisu vožnje z M6 G165 MT - v primerjavi z M6 G192 AT, po tem, ko si zadevo prespal. 😃 

Sem prav slišal, da se ti zdi M6 G165 MT bolj poskočna, kot CX-30 G150 MT? 🙂

Jah čim sem speljal, se je poznala razlika :lol:

 

Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:

1. M6 G192 AT

2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)

3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni

4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni

5. CX-30 G150 Ročni

6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni

 

Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT. 
 

Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).

 

Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5. 

Napisano (urejeno)
dne 28. 10. 2023 ob 22:35 je NevLado napisal:

Jah čim sem speljal, se je poznala razlika :lol:

 

Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:

1. M6 G192 AT

2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)

3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni

4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni

5. CX-30 G150 Ročni

6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni

 

Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT. 
 

Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).

 

Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5. 

Tu se ti prodaja še ena iz check liste.

Idi peljat 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
Jah čim sem speljal, se je poznala razlika :lol:
 
Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:
1. M6 G192 AT
2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)
3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni
4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni
5. CX-30 G150 Ročni
6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni
 
Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT. 
 
Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).
 
Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5. 

Tudi moje cx-5 184 d, AT, AWD še nisi probal, danes bom presegel garancijo na poti iz Nemčije


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jest grem tudi sedajle zamenjat, ko se ni taksnega navala... Sem gume ravno v avto nalozil in ob osmih sem zmenjen pri sosedu, da premontira ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Avto pripravljen na zimo ... :) Včeraj sem dolil tekočino za pranje stekel, danes pa dal premontirat iz letnih na zimske gume ...

 

image.png

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, zdaj je pravi čas, ko so vsi na britofu in trgovinah in ni guže pa še toplo je in še nihče ne pomisli na zimske gume.... :prstgor:

Jaz bom pa kar doma, ko bo čas in to 18" Bridgestone za 18" Kleberce😉

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.