NevLado Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 7 minutami je Bini napisal: Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉 Ko menjaš vse gume nafilat na isto in samo gas Jaz moram še ročno resiterat na moji M6 2 Citiraj
dvorjan Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal: Jaz imam tudi tako dvigalko, le da na njen kovinski del dam hokejski pak iz trde gume, da ne nalega kovina na kovino. Itak je avto toliko težak, da vse skupaj dovolj stisne, da ne miga nikamor (na paku se pozna milimeter ali dva). 4 Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 32 minutami je Tilen5 napisal: Jst moje na 2.7 za zih 🤪 Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral. 2 Citiraj
Slivka Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Pa kaj to tovorne kombije vozite? Mazda BT-50 ima 2,1 bar, pa je po homologaciji tovorno vozilo... 3 Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Seveda, mi se vozimo po urejenih cestah in ne po vukojebcih. 😜 Tisto kar imaš napisano je načeloma minimalna napolnjenost pa še to je bolj dvomljivo kot ne. V bistvu je marsikaj odvisno od modelov gum, tipov, bočnic itd itd. Potem od načina vožnje in seveda tudi ali se voziš s polno naloženim avtom ali ne. Pa še tako je, da načeloma nizkopresečne gume bi morale biti malo več napumpane kot balonarce. Sej pri biciklih je enako, bolj k si na tabularjih več mora bit tlaka kot recimo na MTB gumah. Al pa F1, ki je na balon gumah, ima pritisk v gumah zgolj malo več kot 1 bar. 2 Citiraj
x-layer Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal: Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong. Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€). Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Janez007 Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 (urejeno) pred 19 minutami je x-layer napisal: Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami) Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla. Popravljeno 14. november, 2023 od Janez007 5 Citiraj
Shrek Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Jaz dvigujem z originalno dvigalko. Včeraj še na 08 in 09 letniku zamenjal gume in tepihe. Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Jaz dam vmes samo odrezan kos gume, tako da se ne poškoduje pa vseeno drži. 5 Citiraj
Bini Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 4 urami je Boss napisal: Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral. Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno.... Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 10 minutami je Bini napisal: Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno.... kok s ti čudn? 😜 Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo. 1 Citiraj
Haxballer Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami 4 1 1 Citiraj
scania Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 31 minutami je Haxballer napisal: Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami Jaz tudi imam, glej škodit ne more, nič ne pije nič ne je 😄 1 1 Citiraj
Bini Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 5 urami je Boss napisal: kok s ti čudn? 😜 Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo. 2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉 Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴 pred 2 urama je Haxballer napisal: Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍 Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Kako pa veš a piščalka sploh deluje? Ker sliš se jo ne, psi in mački pa tud ne padajo vznak, ko se mim pelješ - vsaj mislim, da ne. 1 4 Citiraj
Boss Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 Pred eno uro je Bini napisal: 2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉 V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji. Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK. Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo. Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja. Citiraj
Bini Napisano 14. november, 2023 Prijavi Napisano 14. november, 2023 pred 16 minutami je Boss napisal: V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji. Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK. Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo. Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja. Motiš se, ker pri Mazdi oziroma vseh av. proizvajalcih so plačani, da določijo tapravo polnjenje. 😉 So pa redke specifične gume, ki pač odstopajo od splošnih standardov.... Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. Citiraj
Alex Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 pred 6 urami je Boss napisal: V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji. Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK. Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo. Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja. Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max). 1 Citiraj
Slivka Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov... 1 Citiraj
godlike Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 (urejeno) Za to pa so za ovinke gume z nižjimi bočnicami, ki se ne morejo zrolat. Nagnejo se pa zaradi višine in ne zaradi širine. Profila nikoli ne zvije, vedno bočnico. Popravljeno 15. november, 2023 od godlike 3 Citiraj
Bini Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 Ampak bolj kot je široka in še zraven višja bolj je občutliva na to stransko obrabo,robove.... Citiraj
Slivka Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne... Mah, pusti stat... Citiraj
Bini Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 pred 5 minutami je Slivka napisal: Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne... Mah, pusti stat... Tudi to je ja.... 👍 Citiraj
godlike Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 pred 56 minutami je Slivka napisal: Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne... Mah, pusti stat... Tudi ja. Ampak to vpliva majn. Se pa je z večjim obsegom skozi leta stična površina povečala. To pa nisi upošteval. 😉 1 Citiraj
Boss Napisano 15. november, 2023 Prijavi Napisano 15. november, 2023 pred 13 urami je Bini napisal: Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.