Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Sej vem, da smo tole spremenili v telenovelo (poudarek na tele) ampak, da ne bo pomot. Jaz jih polnim doma na kompresor in preverjam tudi. Na pumpi sem po moje zadnjč kontroliral tam nekje enkrat pred korono. Saj veš Bini - virusi so skakali iz ročk na ljudi in ti tud trojna FFP maska ni pomagala.:hudicek:

Človek se celo življenje uči a najbolj  pomembno je da se kaj nauči, aja pa "hudiček" ne sme bit... 😁

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je toto89 napisal:

2 tabeli ja, ti pa navajaš samo eno. Za trojko je druga tabela za zimske gume

gume-mazda.jpg

OK, potem pa 2 stolpca ustrezne tabele, da bo razumljivo. Odgovora pa nisem dobil (kaj naredite, ko obremenitev preide iz do največ 3 potnikov na več? Še posebej @Bini).

Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

OK, potem pa 2 stolpca ustrezne tabele, da bo razumljivo. Odgovora pa nisem dobil (kaj naredite, ko obremenitev preide iz do največ 3 potnikov na več? Še posebej @Bini).

Nič, ker za 3x na leto ne dofilam gum na več... 👍

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Odgovora pa nisem dobil (kaj naredite, ko obremenitev preide iz do največ 3 potnikov na več?

Ker vozim večinoma kratke razdalje, tudi jaz ne dofilam.

Izjema je edino, ko gremo z naloženim avtom na morje

Napisano
pred 6 urami je Scr3am napisal:

Tko mi jih je vedno vulkanizer napolnil in jih tudi jaz. 2.5 je rekel, da je premalo...sploh ce cez cajt malo spusti. 

 

Tako kot sem napisal kak par postov nazaj - men sta enako povedala dva različna vulkanizerja iz večjih vulkanizerskih delavnic v Lj, ampak lej Bini prav, da se motijo. Tko da le koga naj upoštevam  :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Slivka napisal:

A pa imate res čas za vse to? Mislim, ker jaz raje pumpam katero drugo, ne pa gumo od avta...

 

In potem bo spet jok in stok, ko bo še FuksWagn postal premajhen (šofer, mamica, 7 otrok in velika kanta za motorno olje). 🤣

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 7
Napisano
dne 5. 11. 2023 ob 21:39 je Haxballer napisal:

Zadel srno oz. bolje rečeno je ona zadela avto. Hitrost v trenutku trčenja je bila kakšnih 40 km/h, na srečno je zadela v bok in je škoda res minimalna. Snelo je pokrov stranskega ogledala in ga malo "porajsalo" - predvsem zaradi kotaljenja po asfaltu. Imam kasko, zavarovano divjad, ampak škode (razen nekaj prask na pokrovu stranskega ogledala) praktično ni. Klical sem 113, da so naredili zapisnik in mi dodelili listek s katerim lahko grem na zavarovalnico, ampak sem še v dilemi. Po eni strani se mi zdi škoda, če že plačujem zavarovanje, da ne izkoristim. Me pa zanima, kaj bodo sploh naredili... če bom mogel peljat k cenilcu. Kaj bi naredili vi? 

 

 

 image.pngimage.pngimage.png

 

Takole je škodo ocenil sicer zelo neprijazen cenilec.

 

image.png

Napisano (urejeno)

Če nisem kaj zamešal, je pred dobrim enim letom nov, že originalno pobarvan Mazda pokrovček prišel na Mazda servisu 80€, nakup pa je pokrila zavarovalnica (posebni kasko za stekla, ogledala, žaromete). Te zadeve namesto zavarovalnice lahko uredijo tudi na Mazda servisih (so pooblaščeni za določene zavarovalnice) ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 29 minutami je Haxballer napisal:

 

Takole je škodo ocenil sicer zelo neprijazen cenilec.

 

image.png

Js se spomnim, ko sem zadnjo luč razbil na saabu in je cenilec od Save cele študije neke delal, kako je osb plošča padla na luč 😁

Mi je šel kr na živce že mal.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Če nisem kaj zamešal, je pred dobrim enim letom nov, že originalno pobarvan Mazda pokrovček prišel na Mazda servisu 80€, nakup pa je pokrila zavarovalnica (posebni kasko za stekla, ogledala, žaromete). Te zadeve namesto zavarovalnice lahko uredijo tudi na Mazda servisih (so pooblaščeni za določene zavarovalnice) ...

Samo tu nima cene plastike. Samo delo je razpisano po postavkah za kleparja in ličarja.

Napisano (urejeno)

20231117_151246.jpgJe bila pridna in sem ji privoščil uradni servis. Zdej me bodo pa uradno upalili po denarnici. 😅

20231117_145816.jpg

Popravljeno od Liuch
Napisano
pred 18 urami je Boss napisal:

 

Tako kot sem napisal kak par postov nazaj - men sta enako povedala dva različna vulkanizerja iz večjih vulkanizerskih delavnic v Lj, ampak lej Bini prav, da se motijo. Tko da le koga naj upoštevam  :nevem:

Pusti vulkanizerje,oni pumpajo vse na 2,5 ne glede katero znamko avta voziš🥴 Pri nas so vsi 3je,ki jih premoremo enaki. Lahko stavo vržemo na koliko se uradno polnijo gume,ali toliko kot piše pri vratih na avtu ali tako kot se ti pač zdi....Mislim,da še na letnem servisu pri Mazdi ti preverijo napolnjenost gum in ti jih dopolnijo,če je potrebno. Verjetno pa tebe pokličejo in vprašajo na koliko jih polniš in ne koliko je predpisano za tvoj avto.....😉 Po prevoženih treh miljonov kilometrov nisem niti ene gume predčasno uničil zaradi pumpanja......

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Liuch napisal:

Je bila pridna in sem ji privoščil uradni servis. Zdej me bodo pa uradno upalili po denarnici. 😅

20231117_145816.jpg

Ne dela slika :(

 

Napisano
pred 14 urami je Bini napisal:

Pusti vulkanizerje,oni pumpajo vse na 2,5 ne glede katero znamko avta voziš🥴 Pri nas so vsi 3je,ki jih premoremo enaki. Lahko stavo vržemo na koliko se uradno polnijo gume,ali toliko kot piše pri vratih na avtu ali tako kot se ti pač zdi....Mislim,da še na letnem servisu pri Mazdi ti preverijo napolnjenost gum in ti jih dopolnijo,če je potrebno. Verjetno pa tebe pokličejo in vprašajo na koliko jih polniš in ne koliko je predpisano za tvoj avto.....😉 Po prevoženih treh miljonov kilometrov nisem niti ene gume predčasno uničil zaradi pumpanja......

Potem pa pelji k drugemu vulkanizerju.

Moj pogleda večini na to na tablico, kolko naj pumpa. Mene pa vpraša, ker me že topko pozna.

 

Servis na Mazdi preveri tako pritisk, kot profil.

Najboljše je, ko ti guma do naslednjega leta dobi globji profil. Vauuu, sam od sebe raste 😆

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Potem pa pelji k drugemu vulkanizerju.

Moj pogleda večini na to na tablico, kolko naj pumpa. Mene pa vpraša, ker me že topko pozna.

 

Servis na Mazdi preveri tako pritisk, kot profil.

Najboljše je, ko ti guma do naslednjega leta dobi globji profil. Vauuu, sam od sebe raste 😆

Servis zamenjaj.... 🫣😉

Napisano
pred 19 urami je Bini napisal:

Pusti vulkanizerje,oni pumpajo vse na 2,5 ne glede katero znamko avta voziš🥴 Pri nas so vsi 3je,ki jih premoremo enaki. Lahko stavo vržemo na koliko se uradno polnijo gume,ali toliko kot piše pri vratih na avtu ali tako kot se ti pač zdi....Mislim,da še na letnem servisu pri Mazdi ti preverijo napolnjenost gum in ti jih dopolnijo,če je potrebno. Verjetno pa tebe pokličejo in vprašajo na koliko jih polniš in ne koliko je predpisano za tvoj avto.....😉 Po prevoženih treh miljonov kilometrov nisem niti ene gume predčasno uničil zaradi pumpanja......

 

To drži, ampak servis prekontrolira le, če je tlak nižji od predpisanega in ga seveda dopolni. V primeru višjih tlakov meni še nikoli v zadnjih 30 letih servis ni spuščal tlaka pa sem skos na uradnih servisih tudi, ko je avto izven garancije. Se pravi servis ve, da je vsaj toliko tlaka treba imet, kar je pa več je pa odločitev uporabnika vozila. Ne me zdaj za besedo vlečt, da je prav, da nekdo nabije na 4 bare.

 

Se pa strinjam s tem, da za laike je pač treba nekaj napisat in to so navodila več ali manj za folk, ki mu je avto pač zgolj nujno zlo, da mu daš orientacijo kolk sploh polnit. Ker večina ne ve kolk je to en bar, kolk je dva, kolk pa sploh pomeni vsaka desetinka bara. Zakaj pol niso vsi 2,5 pa basta - zato ker je veliko odvisno tudi od skupne mase in cele gore dejavnikov.

 

Mi se tukaj pogovarjamo o parih desetinkah bara a če pogledamo specifikacije Mazde 6, ki jih oglašuje Mazda je do tri potnike 2,5 bara kar pomeni 3x75kg (potniki)+1550kg (vozilo)=1775kg. Če gremo pa s težo čez pa pravijo, da je treba skočit na 3,2 bara oziroma na zimskih celo na 3,4 bara. To je ogromna razlika do 2,5.

A vulkanizer v tem primeru, ko se peljejo familija Slivka sprašuje Slavkota: "kolk se vas pelje v avtu, al damo 2,5 al damo 3,4 bara zadaj?" Pa Slavko prav: "Zdajle do doma, dejmo 2,5 pol bom pa zjutraj napolnil na 3,4 , ker gremo vsi skupaj po opravkih. Zvečer pa nazaj na 2,5 da greva lahko z ženo sama v kino". In tako vsaki dan, da bodo ja v okvirju navodil na nalepki.

 

Zakaj tako, si lahko vsak sam odgovori, ampak še 1x, če le mal vključimo možgane se samo iz tega podatka da razbrat, da tisto kar je napisano na nalepki je zgolj usmeritev za tistega, ki ga avti kaj dosti ne zanimajo in takih je verjetno 85% tako, da se ne sprašujejo preveč kako pa kaj in da ni treba razmišljat nič ter samo nastaviš cev za pumpanje in napolniš do tistega kar piše na nalepki. S tem zadostiš usmeritvi in se ti ni treba ukvarjat z vprašanjem, kaj se zgodi, če napolniš nekoliko več.

 

Aja, z normalno vožnjo seveda ne boš uničil gum, v kolikor pa si rahlo bolj dinamičen voznik na bolj zaviti cesti pa to ni več garancija. Ko bo zaradi premalo tlaka in s tem slabše tlačne opore bočnic gume, le to zvijalo in bolj izpostavljalo rob gume v ovinku pa si v tem trenutku upam trdit, da zgubimo četrtino življenske dobe gume.

 

Zato meni brez težav rata z letnimi narest cca 70-75kkm z enakomerno obrabo pri tem, da menjam nekje v območju 2,5-3mm profila (se pravi še vsaj mm pred dotikom indikatorja). Zimske pa nekje med 3,5 in 4mm pa še vedno mi rata narest 40-50kkm. Pa kljub temu rad kake ovinke odpeljem prej dinamično kot pa desusovsko.

 

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Potem pa pelji k drugemu vulkanizerju.

Moj pogleda večini na to na tablico, kolko naj pumpa. Mene pa vpraša, ker me že topko pozna.

 

Servis na Mazdi preveri tako pritisk, kot profil.

Najboljše je, ko ti guma do naslednjega leta dobi globji profil. Vauuu, sam od sebe raste 😆

Ja pri meni tudi :lol:

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Servis zamenjaj.... 🫣😉

Sem kar firmo avta 😎

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
dne 17. 11. 2023 ob 7:26 je Janez007 napisal:

 

In potem bo spet jok in stok, ko bo še FuksWagn postal premajhen (šofer, mamica, 7 otrok in velika kanta za motorno olje). 🤣

 

Ni panike, imamo BTjko. Bo dovolj prostora za motorno olje...

 

Vrag si ga vedi, a bi FucksWagen delal tudi na "bingelnovo olje"?

Napisano
pred 11 minutami je Slivka napisal:

 

Vrag si ga vedi, a bi FucksWagen delal tudi na "bingelnovo olje"?

Probaj, sam če te kdo vidi lahko tud ta bele pokliče.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

 

pred 15 urami je jstdoma napisal:

Naredil servis na CX-5  👍

 

IMG_20231118_160641.jpg

IMG_20231118_161215.jpg

IMG_20231118_162541.jpg

IMG_20231118_162550.jpg

IMG_20231118_163752.jpg

IMG_20231118_164613.jpg

IMG_20231118_165628.jpg

IMG_20231118_165654.jpg

A te podložke si dobil zraven filtra al si jih posebej kupil? Za vijak od karterja mislim.

Popravljeno od Gregster

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.