Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim

danes bi bilo boljše da bi bili green-print, da te ne bo greta po riti

 

šalo na stran, kako je z turbino

Napisano

Pri mehaniku, čakam na klic al je senzor al loputa

 

image.jpeg

 

Napisano

Nevem kaateri je že rekel da je. Un spredi na sesalnem kolektorju.

 

image.jpeg

 

Napisano

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kake kamenčke.... 🤔😉

 

Kamnite :P pac v profilih na gumah je cel kup kamenckov  ... :P 

 

nullimage.png

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prepočas se voziš... to daš samo gas pa 200km/h pa vse samo ven zleti zarad centrifugalne sile. BMW-jaši tko redno čistijo in vzdržujrjo gume v top kondiciji, da pol lepš kadijo na raznih burnoutih.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem...

Ubistvu je pri zimski gumi najbolj pomembno, da imaš čim več profila, ki ga lahko zapolni sneg, ker sneg ob sneg naredi največje trenje in potem gume najmanj drsijo.

Napisano

Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej :)

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 34 minutami je SpEkTr napisal:

Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej :)

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Slivkine ježevke pa pridejo prav izključno in zgolj v ledu

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Kaj pa vem, ko je bil zglajen sneg to zimo, se od žene avto ni kej dost premaknil, dokler nisem vse odmetal :D

Napisano

Ok :) 

Sila lepenja more delat s silo trenja, če bi premikou sklopko za milimeter bi šlo naprej. Tako kot elastika, če jo takoj napneš na full - poči

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

Uff to pa ni zajebancije, je pol u nulo zrihtan 😉 

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 23 urami je Boss napisal:

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

Sem imel en videjo, pa ga ne najdem. Bom poiskal, brez skrbi. Fant naredi test gume s kepo snega.

Napisano

A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.

 

Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.

33112_1.png

Napisano

Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.