Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zamenjal čeljust zadaj in posledično tut ploščice 🙄 Ni treba posebi razlagat verjetno...

No dobr, vsaj motorčki v ogledalih delajo

Napisano
  dne 6. 5. 2024 ob 14:32 je samSimon napisal:

Zamenjal čeljust zadaj in posledično tut ploščice 🙄 Ni treba posebi razlagat verjetno...

No dobr, vsaj motorčki v ogledalih delajo

Razširi  

Kater letnik pa imaš? Ker motorčki so problematični samo na teh tanovih zares

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€

 

Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga

Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.

Popravljeno od samSimon
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tehnični pregled in podaljšanje za Mazdo 3 G120 ... strošek 620 € (zavarovanje 420 €, cestniina 150 €, tehnični, podaljšanje 50 €).

 

image.png

 

null

Napisano

Redni servis na M6. Pregledani sesalni kanali, podložke, senzorji....Vse BP. 

Olje je bilo moje, Motul,

Ostali material +delo =100€.

  • Všeč 11
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Malo sem jo razvajal :) Menjava ojla, filtri (oljni, zracni in kabinski) in grelne svecke.

 

To je na 340k KM. Interval pa je 10k KM.

 

Mogoce se vprasanje. Na sliki so tudi stare svecke. Ali se da iz njih kaj prebrat? Na dvojki je bila ena svecka nekoliko "mokra" druge suhe.

20240517_110937.jpg

20240524_180326.jpg

20240524_180333.jpg

20240524_181552.jpg

20240524_180918.jpg

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Dodatna razlaga
Napisano

Si menjal tudi rele grelnih svečk? V večina primerov je krivec za slab vžig ravno rele.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz zamenjam vse komplet. Razen pri c-maxu pa ga še nisem našel 😁 baje je nekje skrit.

  dne 26. 5. 2024 ob 9:16 je Gregor Muc-Up napisal:

Bi mogoce kdo vedel kateri je pravi oz. kaksen bi bil oravi naziv?

 

Hvala v naprej.

20240526_111249.jpg

20240526_110903.jpg

Razširi  

Kateri motor imaš?

N7rRRL1.jpg

Napisano

 A tudi Mazda ima ta psa motor😳 To so odlični motorčki, preverjeni👌 Koliko konjev pa ima v Mazdi ta motor? 100kkm boš še komot naredil.... :prstgor:

Napisano
  dne 26. 5. 2024 ob 9:57 je Bini napisal:

 A tudi Mazda ima ta psa motor😳 To so odlični motorčki, preverjeni👌 Koliko konjev pa ima v Mazdi ta motor? 100kkm boš še komot naredil.... :prstgor:

Razširi  

Vrhunski motorcek, 85 kw ima, se pravi cca. 115 konjev.

  dne 26. 5. 2024 ob 9:57 je FuManchu napisal:

Pri levi luči majhna škatlica. Slika tam od zgoraj pa ti pokažem.

Razširi  

Verjetno tale. To je tik za levo lucjo

20240526_120951.jpg

20240526_121130.jpg

Napisano
  dne 26. 5. 2024 ob 10:33 je godlike napisal:

Avto je 2017 letnik?

 

Ker vgrajen rele je 2017.

Razširi  

Je bil že enkrat zamenjan. Te releji kar gredo radi. Cca 40€ stane nov.

N7rRRL1.jpg

Napisano

To nisem rekel, samo če eno crkne 2x, drugo pa med tem časom niti 1x. Mi to da za mislit.

Napisano
  dne 26. 5. 2024 ob 12:02 je godlike napisal:

To nisem rekel, samo če eno crkne 2x, drugo pa med tem časom niti 1x. Mi to da za mislit.

Razširi  

Če pomisliš kolikokrat preklopi in izklopi nekaterim. Tudi med vožnjo nekateri avti (moj ford že ima tako). Potrošni material skoraj.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.