Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A 2.0 PSA pa dela že 17 let.

Kako pa da se tam ne pokvari?

 

Bom pogledal če kje vidim to ultra nepokvarljivo škatlo.

Napisano
Pravkar je 50keda napisal:

Kere maš gor? :)

zimmermann "navadne brez luken", ploščice in diske... zdej sm naredu 40kkm z njimi, s tem da so po kataloški serija "A", torej izboljšan material (to kar imate vi na facelift šesticah kao že po default

 

zdej gruntam da bi čim prej zadevo saniral, predn pride tresenje nazaj

Napisano

Od kod pa si?

 

Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni...

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Od kod pa si?

 

Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni...

Ja sori, to je fajn napisat :D 

 

Dolenjska ali LJ regija

Napisano

Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje?

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje?

Črno ziher ni, je pa precej umazano. Odpri pa preveri na šibki kako izgleda... takole je bilo pri meni glej

 

 

  

dne 12. 1. 2024 ob 9:16 je NevLado napisal:

Evo, včeraj sem menjal olje v AT. Glede na to, da mi je pri 90kkm na šibki še izgledalo ok, sem počakal da sem prevozil 120kkm, sedaj sem pa rekel je zadnji čas.

 

V levem novem olju se lepo vidi moder sijaj, ki ga na desni ni več. Resnično lahko podvomite v izjavo Mazde, da je to olje doživljensko do 300kkm. :lol:

 

 

Screenshot 2024-01-12 at 09.13.13.png

 

Napisano

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.

Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje..

Čaki, hočeš rečt da se ti je po 30 tisoč km očrnilo? Možno, da je opralo še tiste 3 litre, ki so v wandlerju, in se je spet pomešalo s frišnim. Jaz ne bi delal drame :) 

Napisano

Hja, kaj naj rečem. Upam da se Simon moti :) Bom mal raziskal, sicer mi nič ne koristi, pa tut neke panike ni, ampak princip :)

Napisano
pred 16 urami je SpEkTr napisal:

Jah, je rekel da je bil tudi čep še original emoji1.png

Ja lej, jst sm dal tut nazaj isti original čep, sej mu nima bit kaj, če navoj ni zjeban in je bil samo 1krat vzet ven....

 

A pri menjavi olja ga tudi vsakič menjajo? Dvomim

 

@scania naj potrdi da se ti je zmešalo vse skp z wandlerjem, da boš mirno spal, in to je to

Napisano

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Napisano
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

:) Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj...

 

Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter?  Smešno.

 

No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to.

Kva? Ne model no plis. 

 

Karter ima čep za izpust olja... iz karterja izteče cca 4 litre olja

 

Potem pa snameš dol še karter in je notri še cca pou litra župce. S tem dobiš tudi dostop do filtra.

 

Zamenjaš filter, spucaš dihtungo, daš gor karter, daš gor čep, natočš na vrhu menjalnika 4,5 litra olja in greš čez vse brzine ko je avto v luftu.

 

To je to.

 

Kakršnakoli druga zgodba je nategovanje in pravljice.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Vem ja, to nisem jaz rekel :) 

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

Napisano
pred 46 minutami je NevLado napisal:

Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole :lol:

 

Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo :D 

 

A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)?

 

image.png

Napisano

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

Napisano
pred 3 minutami je Agerg napisal:

Potem vse tiho je bilo...

 

Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.

 

Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.

 

Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.

No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka. :D 

 

S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja

Napisano

Katere tepihe priporočate? Imam letnik 2009, 5 vratni model. Sej tepihi so najbrž isti za vse modele ( limuzina/ karavan/ HB)?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
    • Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal. Preden boto adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala. O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.