Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Hixxy napisal:

Hvala fantje!

 

Sicer pa ja, še enkrat sem jo opral pred potjo :D

 

Sej ne vem kdo je bil bolj moker, Mazda al jst, mater je vroče, komi čakam morje in senco borovcev.

Tud v senci se gaga... Za crknt je vroče danes... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je NevLado napisal:

Je tukaj kdo iz NM, ki se je danes z mano vozil do LJ zjutraj s 6ico? :) 

 

Davčna uprava jih ima nekaj.

  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?

 

https://www.autodoc.si/fast/18832882

 

 image.png

 

 

 

https://www.autodoc.si/johns/2082351

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Že 5 dni prav neč, ker počiva pod nadstreškom po izčrpnem dopustu v Italiji, toliko prelazov kot je videla minuli teden, jih še dolgo ne bo :D Med počitkom jo pa končno nadomešča Nissaaan z še bolj dinozaverskim motorjem (na pamet mi ne pade nobena večja in bolj  starodobna žival, tak da sem moral samo stopnjevat dinozavra, žal :P)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 17. 7. 2024 ob 11:19 je Janez007 napisal:

Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?

 

Reklamiral pri Autodoc (dobro dokumentiral, tudi s posnetkom) in so že rešili - za omejevalec vrat bodo vrnili kupnino. Tako da gre sedaj ta nov izdelek v mešane odpadke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Janez007 napisal:

 

Reklamiral pri Autodoc (dobro dokumentiral, tudi s posnetkom) in so že rešili - za omejevalec vrat bodo vrnili kupnino. Tako da gre sedaj ta nov izdelek v mešane odpadke.

A niti nazaj ne rabiš pošiljat? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če si kupil s paypalom ti stroške pošiljanja nazaj povrne paypal (do 30€). Samo slikas račun, ko si poslal nazaj.

Si pa dobr skoz prišel, ker ponavadi zahtevajo še račun o strokovni vgradnji oz. da nisi kao sam neki montiral.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Haxballer napisal:

Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.

Ostani pri Triglavu in jim povej ceno od Grawe pa ti bodo dali popust. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Ostani pri Triglavu in jim povej ceno od Grawe pa ti bodo dali popust. 😉

Potem je imel slabega agenta in ni bil na maksimalnem popustu, če bojo dali kaj poleg.
😎

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Bini napisal:

Pri meni je par let nazaj celo poklical šefa, da je dal dodatni popust.... :nevem:

Meni se popusti potrjujejo pri višji instanci odkar zavarujem avte. Imel sem čudno srečo in se je prvi agent ful potrudil. Od takrat se vzdržuje status quo.

 

Ampak ne glede na kaj, je nastavljena kapica, ker drugače bi vsi dali svojim kolegom -90%.

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Odvisno s katere strani gledaš - dober agent mora poskrbeti tudi zase, pa da hkrati seveda ne izgubi stranke :)

Drži.

 

Ne vem pa kak deluje sistem. Ali je razlika njim v dobrobit ali samo firmi.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.