Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

pred 20 urami je Haxballer napisal:

Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.

Sicer nisi napisal, kaj boš zavaroval, ali je npr. pri obeh ponudbah enaka odbitna franšiza... Ima pa Triglav več kritij škod pri delnih kaskih od Graweja, kar sigurno ni nepomembno, sploh če delaš več km.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

En komentar bi tule podal, kj sicer nima veze s % popusta za katere se spogajaš. Opažam pa, da v primerjavah cen polic ljudje pozabijo povedati v katerem premijskem razredu so po bonus malus sistemu. Hudičeva razlika je ali je to 1. ali 14. Verjetno kar vsi sklepajo, da so vsi v 1., pa potem v nadaljevanju debate vidim da velikokrat ni tako.

 

To je to slovensko primerjanje cen, glavno da je ceneje kot sosed, pa smo zadovoljni, brez da se da stvari na enak skupni imenovalec. Kot pri bajti kdo koliko pokuri, pozabi se pa najprej pogovarjati o neto m2 in kakšno temperaturo ima kdo rad. Eden, ki pri 21°C špara je lahko večji siromak kot tisti s 24°C v hiši, če bi oba nastavila na 24°C.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 7
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem se pa kar ukvarjal z njo. Najprej sem pomislil, da bi jo opral. Nato sem jo odpeljal na tehnični. Kar je bila zgolj formalnost. Normalno, saj ima komaj 15 let in komaj 220.000 km. Potem sem zanjo plačal še zavarovanje in registracijo. Nazadnje sem ji pa še rezervoar napolnil prav do čepa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ze par tednov nazaj, ampak zamenjal zadnje diske, ploscice, celjusti in zavorno olje. Sem ze pozabil kaksen je obcutek, ko zategnes rocno 🤣. Sedaj jo veselo lahko zategujem kaksno leto, dve :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis na ženini trojki.

Zadnji diski ( Textar ) so zdržali 60 000km od leta 2019.. in so primerni za menjavo pri naslednjem servisu.

 

 

viber_image_2024-07-30_10-42-44-352.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čeljust ti lepo ne laufa. Zastonj si menjal diske, če nisi tudi čeljusti oz. vodila očistil ali zamenjal.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ob menjavi so bile očiščene vse čeljusti. . Potem še 1x, ko se je pojavilo štekanje. Sedaj pa spet pri servisu čiščenje vseh čeljusti, ker je še bolj štekala sprednja desna. Pa saj to je edina omembe vredna težava Mazde :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je toto89 napisal:

Servis na ženini trojki.

Zadnji diski ( Textar ) so zdržali 60 000km od leta 2019.. in so primerni za menjavo pri naslednjem servisu.

 

 

viber_image_2024-07-30_10-42-44-352.jpg

Ista zgodba pri bivši moji, 3ki mislim.... 😊

1 Mesec nazaj menjane pr.ploščice pri 70kkm(100€ komplet) ,izrabljene do 3/4, za zadnje diske pa bo menjava, ko ne bodo več zadovoljivo zavirali. So pa enaki kot na sliki le leto starejši. Cena pa je 400€ na pooblaščenem servisu..... 🥴

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa zakaj kupujete na uradnem servisu?

 

Evo diski spredaj in zadaj + ploscice ATE. Textar je se cenejsi.

Steka ti cilinder v celjusti tako da lahko vsak dan pucas pa bo isto. Notri pride voda in zarjavi. Klasicna mazdina "greška" al kako bi rekl.

Screenshot_20240802_133809.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je toto89 napisal:

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

.😉 Je za 6ko samo je mal cenej, kje pa kupuješ? 

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja slika je za sestko (mk2). Za trojko je vrjetn se ceneje. Tudi jaz sem menjal zavorno tekocino. Za delo sem jaz dal 70€. Menjava zadnjih diskov, ploscic, celjusti in komplet zavorno olje. Menjal sem 2 tedna nazaj.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je toto89 napisal:

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

Predlagam, da izdelke shraniš na seznam želja in potem kupiš preko mobilne aplikacije, ker imajo nižje cene

 

 

IMG_1972.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

kje pa kupuješ?

Autodoc

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Za trojko je vrjetn se ceneje

Manj kot 5€

 

Cene na autodoc "zelo nihajo". Če se ne mudi je res dobro shranit pa malo spremljat

pred 3 urami je NevLado napisal:

Predlagam, da izdelke shraniš na seznam želja in potem kupiš preko mobilne aplikacije, ker imajo nižje cene

Ja.. moja slika je pač isti izdelek - ista št. izdelka kot od @Scr3am

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.