Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Očitno so akumulatorski dnevi. 

Tudi jaz ga ravno zamenjal na pooblaščencu. Bil je prvi in zdržal 7let. Novi pa baje zdrži max.4leta. 🫤

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 5 urami je Slivka napisal:

Da se za praznike ne bomo vozili naokoli ko eni prasci...

 

IMG_20241025_175504115.jpg

 

Ni treba, da se že na daleč vidi, kdo je kmet an s hribu doma...

Te vrate še daj dol s strehe pa si zmagaw.... 🫣😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem si pa privoščil in peljal kolesa zamenjat k lokalnemu vulkanizerju, da je opravil še centriranje.

 

Strošek:

Mazda 3 skupaj 38 €

- centriranje (13-16") 4 x 6,5 €

- vijačenje 4 x 3 €

Mazda 6 skupaj 32 € (ker sta bila 2 avta so mi slednjega računali samo centriranje ... sami so se spomnili)

- centriranje (17-18") 4 x 8 €

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 5
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Danes sem si pa privoščil in peljal kolesa zamenjat k lokalnemu vulkanizerju, da je opravil še centriranje.

 

Strošek:

Mazda 3 skupaj 38 €

- centriranje (13-16") 4 x 6,5 €

- vijačenje 4 x 3 €

Mazda 6 skupaj 32 € (ker sta bila 2 avta so mi slednjega računali samo centriranje ... sami so se spomnili)

- centriranje (17-18") 4 x 8 €

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Pohvalno... 👌😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjal akumulator na svoji M3. Vzel sem VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB, N65 (D).

 

Sem že pozabil, kako je težka ta baterija. Med montažo sem en mini ognjemet povzročil, sicer pa radio seznam, kontakti za klici in vse ostalo je ostalo nespremenjeno. Aja, edino tempomat sem mogel znova vklopit. :D 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Agerg napisal:

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

Ko sem še imal čas in avto drgnil redno. So konec druge sezone začele uteži odpadat.

 

Tako da centriram na 2 leti.

 

Edit:

Pa bolj kot razmišljam, bolj bi lahko šel na dinamično. Centriram ko trese ali odpade.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Agerg napisal:

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

Ko na dvorišču najdeš uteži, je verjetno smiselno ... mimo so že 3 zimske sezone od zadnjega centriranja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Velika večina hladilnikov,ki pašejo na AM4,pašejo tudi na AM5. Sem npr. gledal za svojega starega Scythe Zipang-2...ker uporablja isti sistem kot AMD stock hladilnikiz tistim napenjalom (po mojem mnenju najgenialnejši montažni sistem...ni pa lih "vrhunec lepote")...pri vseh ostalih sistemih,kjer proizvajalci kuhajo "svojo župo", pa ne moreš biti ziher,če proizvajalec izrecno ne garantira kompatibilnost.   Tukaj zelo dober video z razlago kako in kaj-za interesente priporočam ogled👍        Pri meni pa ni toliko problem kompatibilnost,ker vem,da paše...jaz bi rad hladilnik obrnil...pri trenurnem Intel 1150 podnožju to gre,a ne pri AM4/5...vem,vem-spet težim z enakim problemom kot pri hladilniku HTPCja😂🤣...pač takšne stvari mene motijo...in me "matra" tako dolgo,dokler ne najdem neko rešitev,katera je v mojih očeh zadovoljiva. Rad bi perfekten "kamin-efekt" v ohišju (tisti Jonsbo)...in normalno je to pri tem hladilniku z priloženim montažnim okvirjem nemogoče..a jaz se ne dam😆. Rad bi že sedaj ta problem odstranil,čeprav še ne potrebujem...ker čez leta se bom lahko samo pod nosom obrisal z tem hladilnikom,če se mi ne bo dalo izdelovati "custom" montažni okvir🙄...ajd-zaenkrat je problem rešen-da se...če pa čez leta ne bo šlo drugače,bom pa tudi kaj takega naredil kot okvir po meri🤔
    • hvala za nasvet. Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti. Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok. Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice. Avto je sicer garažiran.
    • Povezano s tem lar sem napisal v temi elektromobilnost, kjer stalno racunamo obracun potrebnih moči hlajenja s toplo vodo (vstopna T, iustopna T, padec pritiska....) sem sam zracunal da za mojo bajto ne rabis vec kot 4-5kw, zato sem se odlocil za TC s 'samo' 5,5kw moci medtem ko so mi vsi rinili tako od 8-10kw... Izkazalo se je da sem mel prav in zdaj to prekleto prav pride, pa se ko se je dalo sem dal varovalke iz 3x16 na 3x25 zdaj se to ne da vec, rabis specialne odobritve....svasta A se motim al mogoce narobe gledas - gledat je treba moč v kW ne energijo v kWh, lahko da se motim?
    • Drugače ljudje....nekateri veste s čim se bavim za druge pa: živimo sedaj v trendu AI, to je zdaj pač in, projektov mamo toliko da glava boli ampak dam malo na temo 'green ITja'   Barcelona - 14MW Leonardo Bologna - 22 MW AI Swedska - 6MW (samo 7 omar!!!) AI Falcon Danska - 32MW ECMWF Bologna (vreme) - 8MW   In se ne konča tukaj, prvi Exascale stroj se gradi v Nemciji na Julichu, bo 32 ladijskih kontejnerjev, 44MW   Vse to je treba nafutrat, ma kaj bojlerji, kaj avti.... Ena vodno hlajena omara troši do 140kW, prihaja nova generacija s tem bo ena omara kurila od 210-240kw ...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.