Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem dal nekaj časa nazaj za AGM 80ah z menjavo vred 160€, je pa od druge firme

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Notri original je 95ah, jaz sem imel 5 let 70ah zdej pa 80ah

 

itak servis te bo nategnu,..tistih 160€ je bilo pri lokalnem mehaniku,..na servisu so mi rekli ceno za baterijo 280€

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano

Em, sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl, o čem vi tole debatiraste... Vem pa, da je za Štoreta 504 akumulator (12V, 105Ah, 1000A) nekaj manj kot 120€...

Napisano

@SpEkTr pejt v eno trgovino z autodeli pa naj ti da vse akuje k pašejo tej tvoji dimenziji za M6.... pol pa tist k je najtežji tistega vzami :)

 

Če pa nočeš komplicirat, naroči te Exide in to je to. Zdej si verjetno že itak par ur svojga časa vrgu v to :D 

Napisano
  dne 6. 11. 2024 ob 21:41 je SeekK napisal:

 

Tole je skor best buy tudi za 6ko? Mam v glavi da je @Janez007 ga objavljal v eni temi, pa zdej ne najdem. Janez007 ti si ga tudi vgradil potem v svojo 6ko?

 

Je začela jamrat da ji manjka energije..

 

 

Koliko so ti računali?

 

Razširi  

@SeekK s popustom 210€

Napisano
  dne 30. 10. 2024 ob 14:49 je Haxballer napisal:

Zamenjal akumulator na svoji M3. Vzel sem VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB, N65 (D).

 

Sem že pozabil, kako je težka ta baterija. Med montažo sem en mini ognjemet povzročil, sicer pa radio seznam, kontakti za klici in vse ostalo je ostalo nespremenjeno. Aja, edino tempomat sem mogel znova vklopit. :D 

Razširi  

Po kakšni ceni si ga dobil? Se dobro obnese? Si samo zamenjal ali si nastavljal še kaj drugega? Je tvoja bencinarka?

Napisano

Malo sem jo peljal na en jesenski sprehodek, 460 km v eno smer. Pa ko sva že ravno bila na sprehodu, smo nazaj grede v keson in na prikolico naložili en motor F6L413VL, pripadajoč menjalnik in tri diferenciale skupaj z listnatimi vzmetmi... Čisto slučajno dobil zraven za BTjko še štiri zimske gume z napako: neke skandinavske ježevke, ampak je med proizvodnjo zmanjkalo žebljičkov, zato so ježevke brez bodic.

 

Povprečna hitrost na potepu? Okoli 95 km/h (prikolica ne dovoli hitreje 😀).

Povprečna poraba na potepu? BTjko se tega ne sprašuje...

Napisano
  dne 11. 11. 2024 ob 15:04 je dvorjan napisal:

Auch. No, ja, da ti le ne bi bilo treba koristiti zavarovanja ...

Razširi  

Imam zavarovano vse... 

 

Brez kaska s par kombinacijami bi bilo 700 eur

 

Sem reku da bom letos zadnjič vzel še polni kasko z vsemi možnimi bombončki

Napisano
  dne 11. 11. 2024 ob 16:43 je godlike napisal:

Kolko maš star avto?

Jaz tudi tam enkrat pri 6-7 letih presekam.

Razširi  

06/2017, 150kkm

Uvozena iz Nemcije po mojem narocilu, 2 seta felg, carplay pa par prčkarij.. verjetno bi se prodala za 14k, po eurotaxu je pa verjetno že blizu 10, če bi bla totalka

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Jap počasi boš blizu meje rentabilnosti.

 

Hudič je. Ker poznam primer, ko je nehal plačevati in ga razbil. Po drugi strani pa boli znesek. Meni se je to tudi težko odločit.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.