Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je SeekK napisal:

Če samo zaključim tole, včeraj je bil opravljen servis in so tudi menjali motorček na Mazdi 6 2016 letnik. Menjajo tudi po izteku garancije, pogoj je da je avto redno servisiran na pooblaščenih servisih.

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Seveda ima veze. Pravila igre morajo biti v naprej jasna. 

Napisano

Bojo rekli, da za to, ker je bil ob vsakem servisu komplet pregledan.... in samo tako lahko jamčijo.......

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Po 2 tednih dobil avto iz popravila: parking + toča.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Menjana hauba, prebarvana pa poleg haube cela streha in desna stran.

 

2024-12-19 15.48.23.jpg

Za dober konec pa je me domov pišel iskat šefe s Focusom RS, ker nisem imel prevoza :)

Popravljeno od toto89
Napisano

Mika me že od nekdaj.. Danes sem videl kako živih je vseh 280 konjičev.

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka. Prej bo mazda 6 kot pa Focus RS.

Napisano
pred 8 urami je etcho napisal:

Ali pa združiš oboje in greš na RS6. 😆

Takoj ko odplačam kredit za stanovanje 😁

Al pa prodam stanovanje pa gremo živet v Audija.

Napisano
pred 11 urami je toto89 napisal:

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka.

Trdota?

 

Ker prostora ima krepko več.

Napisano

Prostor, predvsem v prtljažniku.

Ne verjamem ti, očitno je krepko več zelo subjektiven pojem.

Kar potrjuje tudi v tem članku ( In comparison, the VW Golf R has a smaller boot than the standard car, but at 343 litres it’s still 83 litres up on the Focus RS. )

 

https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/rs-hatchback/practicality

Napisano
pred 16 urami je toto89 napisal:

Mika me že od nekdaj.. Danes sem videl kako živih je vseh 280 konjičev.

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka. Prej bo mazda 6 kot pa Focus RS.

Sem se zatipkal. 350 jih ima RS.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je toto89 napisal:

Sem se zatipkal. 350 jih ima RS.

Tako pa ja. Ker potem je to bil MK3 RS, ki je manjši kot MK4 ST s 280 konji.

 

In ST MK4 je tudi karavan, ki ga po volumnu šije samo Octavia katavan

Popravljeno od godlike
Napisano

MK3 ja. Na karavana niti pomislil nisem, ker povsod kjer vidim promocijo ali test NI karavan :)

Napisano
dne 18. 12. 2024 ob 15:12 je SpEkTr napisal:

A ima kdo mogoče navodila, kako pridet do zadnje kamere na šestki karavan GL oz GJ. Sem snel notranjo oblogo samo je treba snet dol še cel tisti zunanji del kjer je krom lajšta in ta jajca.

 

Napisano
pred 3 urami je Hixxy napisal:

 

Isuse bože, kok enga kablovja

 

drgač pa kakšna je to konfiguracija m6 da ima avtomatsko zapiranje zadnjega kuferana

Napisano

Lp..zakaj prodaja te continentalke saj so dobre še😉😁😁😁

Napisano

Ok..😉😁😁😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.