Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je SeekK napisal:

Če samo zaključim tole, včeraj je bil opravljen servis in so tudi menjali motorček na Mazdi 6 2016 letnik. Menjajo tudi po izteku garancije, pogoj je da je avto redno servisiran na pooblaščenih servisih.

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Seveda ima veze. Pravila igre morajo biti v naprej jasna. 

Napisano

Bojo rekli, da za to, ker je bil ob vsakem servisu komplet pregledan.... in samo tako lahko jamčijo.......

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Po 2 tednih dobil avto iz popravila: parking + toča.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Menjana hauba, prebarvana pa poleg haube cela streha in desna stran.

 

2024-12-19 15.48.23.jpg

Za dober konec pa je me domov pišel iskat šefe s Focusom RS, ker nisem imel prevoza :)

Popravljeno od toto89
Napisano

Mika me že od nekdaj.. Danes sem videl kako živih je vseh 280 konjičev.

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka. Prej bo mazda 6 kot pa Focus RS.

Napisano
pred 8 urami je etcho napisal:

Ali pa združiš oboje in greš na RS6. 😆

Takoj ko odplačam kredit za stanovanje 😁

Al pa prodam stanovanje pa gremo živet v Audija.

Napisano
pred 11 urami je toto89 napisal:

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka.

Trdota?

 

Ker prostora ima krepko več.

Napisano

Prostor, predvsem v prtljažniku.

Ne verjamem ti, očitno je krepko več zelo subjektiven pojem.

Kar potrjuje tudi v tem članku ( In comparison, the VW Golf R has a smaller boot than the standard car, but at 343 litres it’s still 83 litres up on the Focus RS. )

 

https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/rs-hatchback/practicality

Napisano
pred 16 urami je toto89 napisal:

Mika me že od nekdaj.. Danes sem videl kako živih je vseh 280 konjičev.

Ampak to je še manj družinski avto kot trojka. Prej bo mazda 6 kot pa Focus RS.

Sem se zatipkal. 350 jih ima RS.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je toto89 napisal:

Sem se zatipkal. 350 jih ima RS.

Tako pa ja. Ker potem je to bil MK3 RS, ki je manjši kot MK4 ST s 280 konji.

 

In ST MK4 je tudi karavan, ki ga po volumnu šije samo Octavia katavan

Popravljeno od godlike
Napisano

MK3 ja. Na karavana niti pomislil nisem, ker povsod kjer vidim promocijo ali test NI karavan :)

Napisano
dne 18. 12. 2024 ob 15:12 je SpEkTr napisal:

A ima kdo mogoče navodila, kako pridet do zadnje kamere na šestki karavan GL oz GJ. Sem snel notranjo oblogo samo je treba snet dol še cel tisti zunanji del kjer je krom lajšta in ta jajca.

 

Napisano
pred 3 urami je Hixxy napisal:

 

Isuse bože, kok enga kablovja

 

drgač pa kakšna je to konfiguracija m6 da ima avtomatsko zapiranje zadnjega kuferana

Napisano

Lp..zakaj prodaja te continentalke saj so dobre še😉😁😁😁

Napisano (urejeno)

Reden servis pri BTG v BTC. Imam občutek, da so se potrudili. Cenovno so zelo konkurenčni (cenejši od Interclassa, Močnika ... morda, ker sem njihova zvesta stranka). Pohvalil bi tudi sprejemnika Gašperja.

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.