Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je skritikrt napisal:

Ti vseeno dam "palec gor" samo za to,ker sedaj vem,da od tebe ne smem kupiti platišč😂😉...hec,hec...

Je že bilo govora o tem,in sem pisal,da ne kupujem rabljenih platišč...to je en od razlogov.

Pač vsak ima pravico "po svoje"...moj avto je pač "zrihtan"...tudi feltne,ki so v mojih očeh "češnja na rorti"...tudi znotraj je večinoma urejen,pospravljen,nič se ne "valja" po njem itd.in tudi v kufru ni nič-vse v dvojnem dnu pospravljeno (lahko @kacnje potrdi)...pač tak sem..."tehtnica"....

@sportman333 stavim,da nisi tehtnica...drži?

Dobro-nisem totalno počen,k če ne bi dal prej zrihtati,pa sem se pač z tako feltno 2-3 mesece okoli vozil😬....😂 

 

Pač za karakter,odnos in princip gre.

 

 

PS: v Črnotičah dežuje🧐

 

 

Ko bi vsaj strojevodske kabine bile tak tip top... 

Skritikrt, ne leti na tebe, ampak na sploh... 

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

A tole popravljanje felg je za kaj biznis ali je že nasičeno vse skupaj? Malo me zanima, ker tega mora biti kar dosti po mojem.

Napisano
pred 5 urami je Agerg napisal:

A tole popravljanje felg je za kaj biznis ali je že nasičeno vse skupaj? Malo me zanima, ker tega mora biti kar dosti po mojem.

Je kar dosti tega,sam je problem najti takega,k ti res v nulo zrihta. Še pred leeeti,ko je žena fajn "ruknila" feltne pri Fordu...Mak Fever-5R (satenasta mat črna)

Mak - Fever-5R mat5_1475861068.jpg

 

src_8429.jpg

,ko je kar "odrezalo" cca. 1x3 cm komad z roba,sem iskal po celi Ljubljani,in pri vsakem gledal,kako naredijo...da ne pišem,kaj vse sem videl...tudi,npr. svetlo srebrna "popravljena",kot da bi z lakom za nohte "peške poštrihal" z tistim majhnim čopičem...res za bruhati...samo na grobo pokitano,kot da niso nič brusili,pogladili itd...sam napockali barvo gor in "fertig"...

Pol pa dobim od kolega nasvet,da (takrat) en mulc sodeluje z Španom,in dela samo to...sem dal tja rihtati,in dejansko ni šanse,da pogruntaš kje je bilo rihtano....in satenasta mat črna-zafukana u 3 krasne...

Pa je takrat bilo kakih 25€ se mi zdi...a tud manjša feltna (16")...

Seveda je šla z leti cena gor...kot vse...a kot sem že pisal je res "v nulo", in niti na kraj pameti mi ne pride,da nebi več dal k Španu popravljati.

 

Moram pa pripomniti,da je takrat prišlo do take  poškodbe predvsem tudi zaradi tega,ker sem "zajebal" in za par € ceneje kupil gume,ki niso imele zaščitnega roba za feltno...vem "butelj"🥺....eklatantna napaka,ki me je drago stala,in jo ne nameravam narediti nikoli več!

Isto je bilo sedaj z temi ATSkami...serijske CX-5 gume Toyo nimajo zaščitnega roba,in se je zgodilo,kar se pač je....gume brez zaščitnega roba=👎🤮 

Evo še video...mogoče se kaj lepše vidi...

 

 

Napisano
pred 40 minutami je skritikrt napisal:

Moram pa pripomniti,da je takrat prišlo do take  poškodbe predvsem tudi zaradi tega,ker sem "zajebal" in za par € ceneje kupil gume,ki niso imele zaščitnega roba za feltno...vem "butelj"🥺....eklatantna napaka,ki me je drago stala,in jo ne nameravam narediti nikoli več!

 

Poznam ta filing... ene 20 let nazaj sem zadnjč kupil letne gume brez zaščitnega roba.  Popravilo feltne je bilo bistveno dražje kot razlika v ceni pri gumah pa še ta, ki mi je popravljal ni bil vulkanizer in sem mu moral prinest samo feltno. Cel kup dela in stroškov. Od takrat gum brez zaščitnega roba sploh ne gledam več.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

Edino ta nove Good year assimetric 7 in michelinke imajo rob, kot se spodobi. 

Vse ostalo je bolj tako-tako. Z lahkoto poškoduješ rob feltne. 

 

 

 

Napisano

Enkrat sem pobrusil ob robnik nov rent-a-car na Škotskem, pač nisi navajen večje oddaljenosti od leve strani. Pri predaji na srečo niso videli. 😏

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

michelinke imajo rob, kot se spodobi. 

Zimske Bridgestonke.

 

Mišelinke Pilot Alpin 5 ali pa Primacy 4 mi nimajo nekaj extra roba.

So pa Pilot Alpin v 215/40R18 dimenziji grdo preozke, ker jih tak razpotegne, da od roba ni haska. V 235/40R18 pa je rob ok.

Napisano

Zato se pa zimske jemlje manjše colaže, da so bolj balonaste pa ne rabiš roba. 🤣

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Zato se pa zimske jemlje manjše colaže, da so bolj balonaste pa ne rabiš roba. 🤣

Tako je pri SUV-u enako samo da so 18".... 🤗😉

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Zato se pa zimske jemlje manjše colaže, da so bolj balonaste pa ne rabiš roba. 🤣

Žal imamo eni tako velike diske, da manjše balončki ne grejo gor 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Zimske Bridgestonke.

 

Mišelinke Pilot Alpin 5 ali pa Primacy 4 mi nimajo nekaj extra roba.

So pa Pilot Alpin v 215/40R18 dimenziji grdo preozke, ker jih tak razpotegne, da od roba ni haska. V 235/40R18 pa je rob ok.

Govorim za letne. 

 

 

Napisano

Ampak, če z robnikom uničiš gumo, ki stane 150€, kakšna je razlika, če namesto gume uničiš platišče, katerega popravilo stane 100€?

 

(odgovor, gumi moraš kupiti 2 ... strošek 300 € ... cca strošek novega platišča)

Napisano
pred 42 minutami je Janez007 napisal:

Ampak, če z robnikom uničiš gumo, ki stane 150€, kakšna je razlika, če namesto gume uničiš platišče, katerega popravilo stane 100€?

 

(odgovor, gumi moraš kupiti 2 ... strošek 300 € ... cca strošek novega platišča)

Ni nujno,da uničiš gumo...tista "poškodba" ATS-sk je pri meni nastala pri cca. 70km/h,k sem bil premalo pozoren,in drajsnil ob robnik...nova cesta,visoki robniki😬,in me je nazaj porinilo.

Če bi guma imela zaščitni rob,poškodbe feltne in gume nebi bilo.

Sicer pa-če je tako hudo,da zviješ feltno,odtrga delček ipd...si ne predstavljam razlike med gum z in brez zaščitnega roba...v vsakem primeru bo guma "fuč"...torej bolje strošek dveg gum,kot pa dveh gum+popravilo feltne.

Pa tudi drugače gledano-če feltno "do amena fentaš"...pa imaš nekaj takega kot jaz...bolj eksotičnega...veliko sreče najti le eno enako feltno.

ATSke so bile slabih 950€/set-4 kom. (472,18€/2kom.),pa so bile že zelooo poceni,glede na to,da so to kovane-valjane feltne....je vseeno malce dražje od para dobrih pnevmatik.

Ajd,ne rečem,če imaš en set poceni felten "za mali cvenk"...tako pa drugače ni računice🧐....pa tudi original feltne-nove!...Mazda al bilokaj drugega...drago k žafran...

ATS.jpg

Napisano
pred 8 minutami je skritikrt napisal:

Ni nujno,da uničiš gumo...tista "poškodba" ATS-sk je pri meni nastala pri cca. 70km/h,k sem bil premalo pozoren,in drajsnil ob robnik...nova cesta,visoki robniki😬,in me je nazaj porinilo.

Če bi guma imela zaščitni rob,poškodbe feltne in gume nebi bilo.

Sicer pa-če je tako hudo,da zviješ feltno,odtrga delček ipd...si ne predstavljam razlike med gum z in brez zaščitnega roba...v vsakem primeru bo guma "fuč"...torej bolje strošek dveg gum,kot pa dveh gum+popravilo feltne.

Pa tudi drugače gledano-če feltno "do amena fentaš"...pa imaš nekaj takega kot jaz...bolj eksotičnega...veliko sreče najti le eno enako feltno.

ATSke so bile slabih 950€/set-4 kom. (472,18€/2kom.),pa so bile že zelooo poceni,glede na to,da so to kovane-valjane feltne....je vseeno malce dražje od para dobrih pnevmatik.

Ajd,ne rečem,če imaš en set poceni felten "za mali cvenk"...tako pa drugače ni računice🧐....pa tudi original feltne-nove!...Mazda al bilokaj drugega...drago k žafran...

ATS.jpg

 

Najceneje je, da ne vidiš (kot moja žena) ali da gledaš stran (kot se trudim jaz). 😆

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Najceneje je, da ne vidiš (kot moja žena) ali da gledaš stran (kot se trudim jaz). 😆

.... ali pa voziš kot je treba.... :nevem:

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ampak, če z robnikom uničiš gumo, ki stane 150€, kakšna je razlika, če namesto gume uničiš platišče, katerega popravilo stane 100€?

 

Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.

 

Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.

 

Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.

 

Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.

 

Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.

Sem misli, da največ platišč popraskamo s image.png 😃

Ja se strinjam in ko vidim takele 10-20 cm visoke lomljene kamnite robnike ob ozkem parkirnem mestu ali v turbo križišču si mislim, pa katera buda ... 

image.jpeg

 

In tudi če 100% paziš na svoj avto in ga sam (ali žena ali otroci) ne poškoduješ, je velika možnost da ti ga:

- rukne nekdo drug,

- zbije toča.

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uff, lepa debata. Js sm jo 1x ob robnik ruknu in dal zrihtat takrat za 50€. Včasih avto zapelje žena in se je tega malo več nabralo. Pomaga, da se ne sekiraš preveč. Mogoče dam kdaj zrihtat. Mogoče se zmenim še vedno za 50€. Se ni videlo, da je bila štrihana res kot nova. Mam srečo, da so tu okrog ličarji in mehaniki, ki zadeve delajo še po razmeroma normalnih cenah.

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.

 

Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.

 

Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.

To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume. 

 

A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁

 

Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi. 

Napisano
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁

 

Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi. 

Jaz takim ful zaplozam čeprav sovražim pipkanje, ampak vseeno vsaj sliši, da ga je nekaj zasrala, drugače misli, da je taka vožnja normalna.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.