Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 11. 4. 2025 ob 13:10 je Janez007 napisal:

Po poteku garancije se res verjetno ne bo splačalo odpirati X motorja - se strinjam s @Shrek . Če se danes že pri G motorjih nekateri sprašujejo o stroškovni upravičenosti menjave navadnih batnih obročkov ...

 

Za @Alex vemo, da se bo znašel. Pri morebitnih težavah GPF filtra ima že danes v rokavu poceni rešitev. 😁 

 

image.png

Razširi  

 

Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...

Napisano
  dne 11. 4. 2025 ob 4:43 je Shrek napisal:

X motor ne bo dočakal take kilometre. 

Razširi  

 

Zakaj ne?

To so tud za civica VTI-ja govoril, ker ima 1.6 160KM, da je preveč navita mašina in da ne bo dolg zdržala, pa sem jo jaz prodal pri 370 000km. Olja mi je pa isto pila, kot sedanja mazda6 GH 2.0 -147KM dober liter na 10 000km.

 

Tako, da jaz mislim, da bo to delal 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
  dne 11. 4. 2025 ob 19:51 je Slivka napisal:

 

Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...

Razširi  

 

Slivka, pametno, ker je platina zelo dragocena, so njene zaloge izredno majhne in se zato vse splača reciklirat:

 

Ocenjuje se, da je v obtoku po svetu (v uporabi v izdelkih, industriji, nakitu, naložbah ipd.) približno 70.000–80.000 kilogramov platine, kar pomeni 70–80 ton.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 12. 4. 2025 ob 5:12 je Freak napisal:

 

Zakaj ne?

To so tud za civica VTI-ja govoril, ker ima 1.6 160KM, da je preveč navita mašina in da ne bo dolg zdržala, pa sem jo jaz prodal pri 370 000km. Olja mi je pa isto pila, kot sedanja mazda6 GH 2.0 -147KM dober liter na 10 000km.

 

Tako, da jaz mislim, da bo to delal 👍

Razširi  

Mogoče imaš prav, ampak ekološka tehnologija je čist nekaj drugega. Tisto je bil črn avto, kar se izpuhov tiče. Novi avti so narejeni tako, kot bi ti tekel oziroma laufal in čez slamico dihal... Prej so nečistoče šle skozi izpuh ven, zdaj pa vse not ostane. Novi avti rabijo temperaturo, da to vse izgori. Se pravi da dolge vožnje v kosu. Taki avti bojo naredili veliko km. Mestna vožnja je pa pogreb. Upam, da me razumeš, kaj hočem povedat. Če bi na primer tovornjaku, ki ima sedaj 500 konjev odstranil ekološke dodatke, bi imel cca 750 do 800 konjev. 

Napisano
  dne 11. 4. 2025 ob 15:29 je MazdaBoy napisal:

Kaj hočeš rečt, da ga boš prodal?

Razširi  

Delam cca 9kkm na leto in če računam, da običajno vozim avto 7,8let in ga prodam, pomeni da nebo imel pri meni 100kkm....:nevem:

Napisano

In še nekaj slik tistih jeklenih platišč,k sem jih z Hammerite barvo direkt čez rjo prebarval...po eni sezoni...tu in tam kaka pika rje,a daaaaleč bolje,kot pa nekdaj,ko sem vse z temeljno itd...

Brunirani vijaki pa tudi TOP😃👍...sem jih malo na brzake z sprej-čistilom za zavore očistil,in malce motornega olja Castrol Magnatec (k lih to imam za Forda😅) čez in fertig pripravlheno za naslednjo zimo.

IMG_20250413_143909.jpg

IMG_20250413_143916.jpg

IMG_20250413_170218.jpg

IMG_20250413_170232.jpg

  • Všeč 5
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
  dne 13. 4. 2025 ob 10:31 je skritikrt napisal:

IMG_20250413_120159.jpg

IMG_20250413_120826.jpg

IMG_20250413_120832.jpg

IMG_20250413_120836.jpg

Razširi  

Spet mi je tekst izbrisalo...ajd,še enkrat.

že par let me pri fordovih Mak Feever 5R platiščih moti rdeča "umazanija" od rje...z vsem živim sem že poizkusil,pa ni šans dol dobiti...

in lih zadnjič na šihtu od sodelavca dobim nasvet očistiti z 20% solno kislino za gospodinjstva (za vodni kamen)...seveda z opozorilom postopnega zelo hitrega čiščenja le manjših delov platišča z nato takojšnjim in zelo temeljitim izpiranjem.

In,kaj naj rečem-ne morem verjeti...noooro😲,kakšni rezultat prej-pozneje🧐

Uporabil sem pa res drag,kvaliteten in mehek čopič z naravnimi ščetinami od Žime.

 

Je sodelavec takrat pokazal platišča,ki jih je sam enkrat z solno kislino očistil...redko vidiš take "zapečene" feltne...rezultat pa res nenormalen...

Je rekel,da se sosed ukvarja z avto-preprodajo,in mora včasih očistiti katastrofalno zanemarjene feltne,in baje skoz z solno pere (normalno kot sem napisal-previdno,nežno,hitro in ogromno temeljitega izpiranja).

 

Še vedno ne morem verjeti🙄...možno,da pa sem samo jaz tisti "bukselj",ki tega do sedaj ni vedel😂

 

EDIT:-tisto na prvi sliki-to je "čista" feltna večkrat oprana z namenskim čistilom FraBer Red Wheel !!!

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Redni servis (olje, filter olja) + leva zgornja roka:

image.png

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)

Do 15.Novembra jo spet upam fotkat 😁

 

20250414_160128.jpg

Popravljeno od Liuch
Napaka
  • Všeč 3
  • Haha 4
Napisano
  dne 13. 4. 2025 ob 17:32 je skritikrt napisal:

Spet mi je tekst izbrisalo...ajd,še enkrat.

že par let me pri fordovih Mak Feever 5R platiščih moti rdeča "umazanija" od rje...z vsem živim sem že poizkusil,pa ni šans dol dobiti...

in lih zadnjič na šihtu od sodelavca dobim nasvet očistiti z 20% solno kislino za gospodinjstva (za vodni kamen)...seveda z opozorilom postopnega zelo hitrega čiščenja le manjših delov platišča z nato takojšnjim in zelo temeljitim izpiranjem.

In,kaj naj rečem-ne morem verjeti...noooro😲,kakšni rezultat prej-pozneje🧐

Uporabil sem pa res drag,kvaliteten in mehek čopič z naravnimi ščetinami od Žime.

 

Je sodelavec takrat pokazal platišča,ki jih je sam enkrat z solno kislino očistil...redko vidiš take "zapečene" feltne...rezultat pa res nenormalen...

Je rekel,da se sosed ukvarja z avto-preprodajo,in mora včasih očistiti katastrofalno zanemarjene feltne,in baje skoz z solno pere (normalno kot sem napisal-previdno,nežno,hitro in ogromno temeljitega izpiranja).

 

Še vedno ne morem verjeti🙄...možno,da pa sem samo jaz tisti "bukselj",ki tega do sedaj ni vedel😂

 

EDIT:-tisto na prvi sliki-to je "čista" feltna večkrat oprana z namenskim čistilom FraBer Red Wheel !!!

Razširi  

Če te moti zavorni prah, si nabavi keramične zavorne ploščice 👌

 

images.jpeg

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 14. 4. 2025 ob 16:04 je FuManchu napisal:

Če te moti zavorni prah, si nabavi keramične zavorne ploščice 👌

 

images.jpeg

Razširi  

Sem imel od ate keramične, odlične so bile. So pa znale kdaj tudi rahlo zacvilit.

  dne 14. 4. 2025 ob 18:29 je Bini napisal:

Nikar.... 🥴

Razširi  

Spet bluzimo nekaj na pamet ?

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 14. 4. 2025 ob 18:37 je Bini napisal:

Zakaj jih nimaš več? 

Razširi  

Drage so ble. Sicer so bila platišča res neverjetno čista , tudi če nisi avta pral dolgo časa, ampak konc koncev večkrat operem pa je.

 


image.jpeg

 

Napisano

Za mojega so Ate navadne 39€ (sprednji komplet) in keramične 49€. 

Spet ni neka razlika. Dva pira 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja sam jaz sem to leta nazaj kupil v ka3 v Ajdovščini pa sm dal precej. Vrjamem da so cenovno sedaj bolj dostopne. So pa tudi dlje zdržale od navadnih. Mogoče mal pogledam ob naslednji menjavi.

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo treba, ga bodo jutri zaprli za pol leta.   Ma ne, sej se hecam, samo pogojno bo dobil pa mal ga bodo po rokci udaril in rekli ti ti ti, da ne boš eno leto kej tazga spet naredu.   V glavnem, točka 3 je "off the table" torej. Samo še 1 in 2 ostaneta - @50keda kako se GY obnesejo v dežju in ali si zadovoljen z njimi?
    • A ti štumfi smrdijo al ti je cegu na glavo padu, ta take klatiš? Boš počasi začel na volitvah Janšo obkrožvat?   In ko rešiš tole zgoraj, ugotoviš, da je zgolj dilema in ne trilema...
    • V tednu, ko smo imeli lkar nekaj dežja sem malo sprobal moje trenutne gume. Kaj naj rečem, drsijo natančno tam, kjer so drsele zimske, se pravi to ne more bit merilo. Torej, a zamnjat al ne je veliko vprašanje, ki mi ponuja tri odgovore   1.) vozim obstoječe pa v dežju nekoliko bolj previdno 2.) zamenjam za nove GY pa še vseeno v dežju ne divjam, te gume pa podarim nekomu za drift. 3.) prodam navornika in si kupim G165, da mi ne vrti v prazno pri močnejšem pospeševanju v mokrem.   ehhh, dilema oziroma trilema.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.